توجه بیش از اندازه به دختران ممنوع !!

توجه بیش از اندازه به دختران
  • توجه بیش از اندازه به دختران ممنوع !!

     (چرا توجه بیش از حد به دختران نتیجه ی معکوس می دهد؟!!)

     

    وقتی شما توجه خود را به یک دختر نشان می دهید، این عمل، به نظر جالب و مناسب می رسد. در این مواقع شما فکر می کنید آنها خوششان می آید و شما احساس می کنید که از آنها تایید گرفته اید، چون دارید به گفتگو ادامه می دهید و با آنها در ارتباط هستید.

     

    اما تا امروز هر طور که فکر می کردید، کنار گذاشته و اندکی متفاوت فکر کنید. مواردی مثل تعریف و تمجید کردن، نشان دادن توجه و محبت چه فیزیکی و چه کلامی و… همه در همسریابی، تاثیر خاص خودش را دارد و باید سر جایش به مقدار لازم مصرف شود و اگر زیاده روی کنید، به کل رابطه صدمات جدی وارد خواهید کرد.

     

    این امر مخصوصا در روزها ینخست آشنایی، خواستگاری و نامزدی اهمیت بسزایی دارد.

     

    به قول شاعر که می گوید: اندازه نگه دار که اندازه نکوست.

     

    وقتی شما توجه بیش از حد نشان می دهید، طرف مقابل فکر میکند که شما فرد وسواسی و چسبنده ای هستید، که دائم نگران وضعیت رابطه می باشید. این نشان از متزلزل بودن شخصیت شما دارد که تاثیر بسیار بدی در طرف مقابل ایجاد می کند.

     

    تا حالا شده از دختری شنیده باشید، با هیجان از مردی تعریف کند که: “من با مردی آشنا شدم که روزی ۲۰ بار به من زنگ می زند و خیلی پسر خوبیه، برام گل میاره، کادو می خره و… اصلا نمی تونم بهش فکر نکنم !!  “

     

    شنیده اید یا نه؟!! من که تا به حال نشنیده ام و حتما شما هم نشنیده اید. دختران معمولا هیچ علاقه ای به پسری که در رابطه وسواس گونه عمل می کند، ندارند. اینگونه پسرها حالت چسبنده ایی دارند و به قدری طرف مقابل و نوع رابطه را چک می کنند، که به شدت برای دختران آزار دهنده است.

     

    شما باید با اعتماد به نفس و کنترل شخصیت خود، رفتارهای جالب، اسرار آمیز و چالش برانگیز داشته باشید که بر جذابیت شما خواهد افزود و در همسریابی، شما را از دیگر مردان جلو می اندازد. اکثر  پسر ها به اشتباه با خود فکر می کنند، این توجه خالصانه و بیش از حد، باعث می شود دختران احساس بهتری داشته باشند و لذت خواهند برد. و چون نمی خواهند رابطه را از دست بدهند، مخاطب خود را غرق در توجه و عواطف خود می کنند. متاسفانه اکثر پسران با این کار، هم به شخصیت خود آسیب می رسانند و هم مخاطب را فراری می دهند.

     

    مواردی که در ذهن مخاطب با توجه زیاد شما شکل می گیرد، بدین قرار است:

     

    ” این پسر از اون آدمهایی است که همیشه دم دست است و هر وقت خواستم می توانم باهاش صحبت کنم.

    نمیدونم چرا ولی یه حس بدی از او در من ایجاد شده، نمی خوام ناراحتش کنم ولی چجوری از شرّش خلاص بشم؟!! “

     

    خلاصه اینکه در نوع رابطه با شما دچار عذاب وجدان می شود.

     

    یک مثل قدیمی هست که می گوید: “وقتی چیزی را بدست آوردی، میل خواستن در شما می میرد” یعنی اگر شما به راحتی قابل دسترس باشید و دستیابی به شما، به راحتی بدست آوردن یک قوطی آب معدنی که در هر مغازه ای موجود است، باشد، دیگر میل دستیابی به شما معنایی ندارد و از جذابیت اولیه شما بسیار کم می شود. این یک قانون است. ما انسانها چیزی را که سخت بتوان به آن دست یافت بیشتر خواهانیم. هر چه طرف مقابل نداند که احساس شما نسبت به او چیست، بیشتر خواهان شما می شود و نسبت به شما کنجکاوتر است.

     

    نشان دادن بیش از حد توجه و احساسات، او را فراری می دهد و به سمت پسران دیگر متمایل می سازد. ممکن است در نهایت به شما بگوید” تو خیلی پسر خوبی هستی، نمی خواهم دلت را بشکنم، ولی من و تو به درد هم نمیخوریم…” و از این بهانه ها برای رهایی از شما.

    در حقیقت او محترمانه از شما فرار کرده است. حتما مراقب رفتار های خود باشید..

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا