۱۲ راز طلایی رابطه‌ عاطفی که باید بدانید

رابطهذعاطفی
  • ۱۲ راز طلایی رابطه‌ عاطفی

    رابطه عاطفی از گذشته تاکنون همواره یک راز برای افراد بوده است. با وجود اینکه هر شخصی از این نوع رابطه را تجربه کرده است، اما هنوز هم بسیاری از ما نمی‌توانیم به خوبی درک کنیم چگونه یک رابطه عاطفی موفق و پایدار راه اندازی کنیم. در اینجا به بررسی راز طلایی رابطه عاطفی خواهیم پرداخت و اینکه چگونه می‌توانید یک رابطه عاطفی موفق راه اندازی کنید.

    ۱. صداقت و شفافیت
    صداقت و شفافیت در هر رابطه ای بسیار اساسی است، اما در رابطه عاطفی بسیار بیشتر اهمیت دارد. اگر نمی‌توانید با هم‌راه خود در مورد احساسات و نیازهای خود صادقانه باشید، رابطه شما بسیار ضعیف خواهد بود. بنابراین بهتر است همیشه با هم صادق باشید و احساسات و نیازهای خود را با او به اشتراک بگذارید.

    ۲. احترام و توجه
    همیشه به هم‌راه خود احترام بگذارید و توجه کافی به او داشته باشید. این به معنای این است که باید به احساسات و نیازهای او توجه کنید و به او احساس می‌دانید که وجود او برای شما بسیار ارزشمند است.

    ۳. تعهد
    تعهد به رابطه عاطفی شما بسیار اساسی است. باید به هم‌راه خود نشان دهید که با او تعهد دارید و او را برای طولانی مدت در زندگی خود قرار می‌دهید. باید به او نشان دهید که برای شما او بسیار ارزشمند است و هیچ‌گاه نمی‌خواهید او را از دست بدهید.

    ۴. همدلی و همراهی
    باید به همراه خود نشان دهید که همدلی و همراهی در رابطه عاطفی شما بسیار اساسی است. باید به او نشان دهید که هیچ‌گاه تنها نیست و شما همیشه در کنار او خواهید بود.

    ۵. قدرت تسامح
    قدرت تسامح در رابطه عاطفی بسیار اهمیت دارد. باید به هم‌راه خود نشان دهید که هرگز چیزی را برای خود نگه نمی‌دارید و همیشه آماده برای بخشش و تسامح هستید.

    ۶. همیشه به یاد داشته باشید که نیازهای هم‌راه شما ممکن است متفاوت باشد و باید به این نیازها احترام بگذارید. همیشه به هم‌راه خود فرصت دهید تا خودش را بیان کند و احساسات خود را با او به اشتراک بگذارد.

    در نهایت، راز طلایی رابطه عاطفی این است که باید به هم‌راه خود نشان دهید که همیشه در کنار او هستید و او را برای شما بسیار ارزشمند است. باید به احساسات و نیازهای خود صادقانه باشید و همیشه به همراه خود احترام بگذارید. با رعایت این نکات، می‌توانید یک رابطه عاطفی موفق و پایدار راه اندازی کنید.

    در این مقاله به بررسی ۱۲ راز مهم که در هر رابطه عاطفی باید رعایت کنید وگرنه آن رابطه به شکست خواهد انجامید را برای شما خواهیم گفت تا انتهای مقاله با ما باشید

    ۱-به‌هیچ‌عنوان او را مجبور به کاری که تمایل ندارد نکن:

    نباید شریک عاطفی‌تان به‌صرف خواسته خود مجبور کنید کاری را انجام دهد که مایل به انجام آن کار نیست چراکه حتی اگر آن کار را انجام دهد احساس خوبی از انجام آن کار ندارد.

    اگر به هر دلیلی فکر می‌کنید او باید کاری انجام دهد ابتدا او را با روش‌های درست متقاعدسازی قانع کنید تا خودش مایل به انجام آن کار شود.

    ۲-وسط صحبت کردن یا چت کردن یک‌دفعه بدون اطلاع نروید:

    اگر به‌صورت پیامک یا چت و یا تلفنی با او در ارتباط هستید و در حین این ارتباط، کاری برایتان پیش می‌آید بهتر است اول به او اطلاع دهید و بگویید برایتان کاری پیش‌آمده و در فرصتی دیگر به او پیام خواهید داد و سپس به سراغ فعالیت مدنظرتان بروید.

    ۳-روی چیزی خیلی اصرار نکن:

    اصرار کردن بیش‌ازحد شمارا فردی ضعیف نشان می‌دهد و ناخودآگاه شمارا در نزد او کوچک می‌کند. اگر درخواستی از او دارید باید بدانید که اگر از سیاست‌ها و تکنیک‌های درست استفاده کنید به‌احتمال‌زیاد به خواسته خود می‌رسید ولی اگر صرفاً اصرار را در دستور کار خود قرار دهید فقط خود را بی‌ارزش خواهید کرد.

    ۴-گاهی باسلیقه خودت برایش کادو بخر:

    اگر می‌خواهید برایش هدیه‌ای بگیرید ابتدا فکر کنید و سپس باسلیقه خودتان هدیه‌ای متناسب با نیاز او تهیه کنید تا نشان دهید برای او زمان گذاشتید و به فکرش بودید

    ۵-از تأثیر مثبت هدیه دادن در بالا بردن روحیه او استفاده کنید:

    هدیه دادن ناخودآگاه احساس او را نسبت به شما مثبت می‌کند و باعث می‌شود احساس خاص بودن و مهم بودن کند. پس هرازچندگاه از هدیه برای بهبود رابطه‌ی خود استفاده کنید

    ۶-طولانی‌مدت قهر نکنید:

    قهر طولانی‌مدت باعث می‌شود او به نبود شما عادت کند و سردی عاطفی بین شمارا بیشتر می‌کند برای اینکه رابطه عاطفی مناسبی داشته باشید باید از قهر طولانی‌مدت اجتناب کنید.

    ۷-در شبکات اجتماعی عکس افرادی که او روی آن‌ها حساس هست لایک نکنید:

    اگر درشبکات اجتماعی مثل اینستاگرام حضور دارید و احساس می‌کنید شریک عاطفی‌تان نسبت به افرادی حساس است از لایک کردن تصاویر آن‌ها خودداری کنید چراکه باعث ناراحتی او می‌شوید و رابطه عاطفی‌تان لطمه جدی می‌خورد

    ۸-برای خندان او تلاش کنید:

    انسان‌ها ناخودآگاه به کسی که آن‌ها را می‌خندانند و شاد می‌کنند احساس خوبی پیدا می‌کنند و سعی می‌کنند مدت‌زمان بیشتری با او باشند

    پس‌ازاین روش نیز برای بهبود رابطه عاطفی خود استفاده کنید.

    ۹-وقتی پیش شماست سعی کنید حوصله‌اش سر نرود:

    به‌هرحال شما هم به‌نوعی مسئول هستید در مقابل اینکه وقتی شریک عاطفی‌تان نزد شماست به‌نوعی به او خوش بگذرد و احساس مثبتی داشته باشد و حوصله‌اش سر نرود

    ۱۰-همیشه وقتی پیش او می‌روید عطر بزنید:

    استفاده از عطری مطلوب که بوی خوش داشته باشد یا استفاده از ضد عرق تأثیر مطلوبی روی احساس او نسبت به شما داشته باشد و باعث جذابیت هرچه بیشتر شما می‌شود.

    البته در این مورد افراط نکنید و از عطرهای تند نیز استفاده نکنید.

    ۱۱-وقتی با دوستانش بیرون می‌رود با او تماس بگیر و جویای حالش شوید:

    اگر موقعی که شریک عاطفی‌تان همراه دوستانش بیرون می‌رود یکی دو بار با او تماس بگیرید و حالش را بپرسید او احساس می‌کند شما در همه حال به یاد او هستید و حتی وقتی در کنار افراد دیگر هست نیز سیگنال مثبتی از شما دریافت می‌کند و ناخودآگاه او احساس خوبی نسبت به شما پیدا می‌کند و این کار نیز به بهبود رابطه عاطفی‌تان کمک شایانی می‌کند.

    ۱۲-قبل از اینکه از دسترس خارج شوید به او اطلاع دهید:

    اگر به هر دلیل چندین ساعت یا روز نمی‌توانید تلفن جواب دهید و یا صحبت کنید حتماً قبلش او را در جریان بگذارید؛ و به او بگویید حتماً در فرصتی دیگر با او تماس خواهید گرفت.

    شما همچنین می‌توانید مقاله ۸ راز وابسته کردن شوهر را نیز مطالعه کنید

    اگر احساس می‌کنید برای شروع یا بهبود رابطه عاطفی‌تان نیاز به استفاده از تکنیک‌های اختصاصی و پشتیبانی تخصصی آکادمی شیک اندیش دارید

    از لینک زیر ثبت نام کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا