در همسریابی چه ذهنیتی از خود دارید؟

در همسریابی چه ذهنیتی از خود دارید؟
  • در همسریابی چه ذهنیتی از خود دارید؟

    همسریابی یکی از مهمترین مسائلی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. اما چه ذهنیتی برای همسریابی باید داشت؟ آیا فقط از طریق اینترنت و اپلیکیشن‌های رایگان می‌توان به همسری دلخواه دست یافت؟

    اولین قدم برای داشتن ذهنیت مناسب در همسریابی، تعیین اولویت‌های خود است. باید به دنبال یافتن فردی باشید که به محدوده‌ای از معیارهای خود شامل مسائلی مانند اخلاق، شخصیت، قدرت مالی و آینده‌نگری، امکانات و انتظارات شخصیتی شما، علاقه‌مندی‌ها و سلیقه‌های شما و… می‌پردازد. برای این کار می‌توانید از خدمات یک مشاور همسریابی بهره ببرید.

    با تعیین اولویت‌های خود، باید به دنبال فردی باشید که با معیارهای شما همخوانی دارد. این نوع توجه به اولویت‌های خود، ذهنیت بهتری در رابطه با همسریابی ایجاد می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیمات را در مورد همسریابی بگیرید.

    دومین قدم در داشتن ذهنیت مناسب در همسریابی، تمرکز بر روی خود است. باید سعی کنید با ارتقای شخصیت خود، از نظر جذابیت، خودباوری، اعتماد به نفس و… بهترین شخصیت را به نمایش بگذارید. این کار می‌تواند به افزایش احتمالات شما برای یافتن فرد مناسب کمک کند.

    سومین قدم در داشتن ذهنیت مناسب در همسریابی، تلاش برای یافتن راه‌های مختلف برای پیدا کردن همسری است. به عنوان مثال، می‌توانید در جمع دوستان و آشنایان خود به دنبال فردی باشید که با معیارهای شما همخوانی دارد. همچنین، می‌توانید در کلاس‌های آموزشی ورزشی، کلاس‌های هنری و… شرکت کنید و با افراد جدید آشنا شوید.

    در نهایت، باید به این نکته توجه کنید که همسریابی یک فرایند طولانی و پیچیده است. برای داشتن ذهنیت مناسب در همسریابی، باید صبور بود و در هر مرحله از این فرایند، با توجه به معیارهای خود، تصمیم‌گیری‌های درستی بگیرید.

    بازی درون ذهن که به شما کمک می کند از قانون جذب، دیگران را به سمت خود بکشید.(الفبای همسریابی)

    در این مطلب سعی شده به یکی از بزرگترین مشکلات پسران در مواجه با خانمها پرداخته شود و آن گفتگوی درون است.

    بارها گفته ایم الفبای همسریابی از درون شما و افکار شما سرچشمه می گیرد. هرچقدر بیشتر خود را باور داشته باشید، دیگران هم بیشتر شما را قبول می کنند. یعنی اگز میخواهید دیگران جذب شما شوند، باید از درون خود را جذاب بدانید.

     

    سالها پیش یادم می آید وقتی با یکی از دوستان خوبم در مورد مهارتهای همسریابی صحبت می کردم،او به من می گفت: وقتی یک دختر در جلوی یک جمع مرا ضایع می کند و به درخواستم جواب رد می دهد، از خجالت می میرم و احساس حقارت می کنم. با خود فکر می کنم، اصلا چرا باید به من جواب مثبت بدهد در حالی که نه ثروت آنچنانی دارم، نه تیپ خوبی،نه قد و قواره ایی،نه شهرتی و خلاصه هزار تا فکر منفی دیگر. این جملات را از خیلی از مردان شنیده ام ، حتی به شوخی یان حرفها را می زنند.

     

    اگر می خواهید در زندگی به جایی برسید، حتما از این افکار سمی دوری کنید. این افکار رفته رفته، بدون اینکه شما متوجه شوید تبدیل به باورهای شما می شود و بذر یأس را در ذهن شما می کارد. این را بئانید در دنیا هیچ کسی به قدر خودتان نمیتواند شما را تغییر دهد. هیچ کس دلش برای شما نمی سوزد و یا از موفقیتهای شما خوشحال نمی شود.

    هیچ کس نگران وضعیت و توانایی ارتباطی شما نیست. پس حالا که شما باید در خود تغییر ایجاد کنید، باید این افکار منفی را از خود درو کنید.

    فکر نکنید اگر بتوانید با دختر آرزوهای خود ارتباط خوبی برقرار کنید، همه از فردا به شما احترام می گذارند و یا مادرتان به شما افتخار می کند ویا رئیستان به شما اضافه کاری می دهد. این شما هستید که از ایجاد تغییر در خود لذت می برید. شما از همین لحظه باید به فکر طرز فکر خود باشید. از همین امروز اگر می خواهید در همسریابی موفقیتی کسب کنید باید نگاه و تصویر موفقی از خود در ذهن داشته باشید. فردی بالیاقت، جذاب، پر انرژی، باکلاس، دوست داشتنی و… هرچقدر نسبت به خود ذهنیت منفی  داشته باشید بیشتر شکست می خورید. لااقل به خودتان رحم کنید و تصویر ذهنی درستی از خود داشته باشید.

     

    یکی از راههای ساده ی تغییر فنون ارتباطات، هم نشینی با افراد موفق در این زمینه است. افراد موفق، مثبت فکر می کنند و با اعتماد به نفس هستند. آنها در ارتباط با جنس مخالف، بسیار زیرکانه و دقیق عمل می کنند. اشتباه نکنید، منظورم افراد هرزه و به اصطلاح عامیانه، دخترباز حرفه ای نیست. قرار نیست شما با مخ زدن کسی را فریب دهید. با مخ زدن، کسی به جایی نرسیده است. افراد موفق، ذاتا جذابیت ایجاد می کنند و شما باید سعی کنید با افرادی با این خصوصیات، دوستی کنید. رفتار و منش مردانه آنها در شما تاثیر مثبتی می گذارد و می توانید از آنها الگو برداری کنید.

    به فکر یک قرص جادویی نباشید که شما را تبدیل به ابر قهرمان کند. کافیست از همین امروز تصمیم بگیرید و رفته رفته تغییران را در خود می بینید. باید کتابهای آموزشی و الهام بخش بخوانید و در مسیر رشد و بهبود شخصی قرار گیرید. شاید در ابتدا سخت باشد و برایتان غیر قابل انجام، ولی کم کم باید به اموخته های خود بیفزاییدو مهارت ارتباط با جنس مخالف را در خود تقویت کنید. خود من هم بسیاری از مهارتهای همسریابی را بصورت آزمون و خطا، گفتگو با افراد با تجربه در طی سالیان سال به دست آوردم. شما هم باید اندکی صبور باشید و به یادگیری ادامه دهید و با تصویری مثبت به خود و مهمتر از همه توکل به خدا، حتما پیشرفت چشم گیری خواهید کرد. شما دیگر لازم نیست خیلی از راههای اشتباهی را که قبلا رفته شده، طی کنید. می توانید از تجربیاتی که در این سایت می باشد بهرمند شوید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا