اگر بخواهیم در برگرداندن عشق سابق موفق شویم باید قبل از هر چیز با تکالیف برای برگرداندن عشقمان آشنا باشیم.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان و بازگشت معشوق

نکات زیر از مهمترین تکالیف برای برگرداند عشقمان است:

۱ . تکلیف اول برای برگرداندن عشقمان ایت است که بدانید اگر رابطه ی شما دوستی بوده است چرا می خواهید دوست دختر یا دوست پسر مورد علاقه تان را به رابطه برگردانید؟ اگر هدف شما از برگرداندن دوست پسر یا دوست دختر سابقتان ازدواج نیست توصیه می کنم به فکر ترمیم رابطه ی شکست خورده تان نباشید.

۲. تکلیف دوم برای برگرداندن عشقتان این است که چرا رابطه ی شما سرد و یا با شکست و جدایی مواجه شده است؟ بهتر است دلایلی را که به ذهنتان می رسد روی یک تکه کاغذ یاد داشت کنید.

۳. تکالیف سوم برای برگرداندن عشقتان باید در نظر بگیرید این است که او کدام معیارهای ناخودآگاهش را در شما دیده و عاشق شما شده است؟

برگرداندن عشق سابق

بعد از اینکه موارد بالا را در نظر گرفتید باید برای هر مرحله ی برگرداندن عشق سابق یک راه حل پیدا کنید.

مرحله اول از تکالیف برگرداندن عشقمان

مرحله ی اول ساده است؛ تکلیفتان را با خودتان را روشن کنید. آیا عشق سابقتان را تنها برای یک دوستی ساده می خواهید یا به ازدواج و آینده با او فکر می کنید؟ اگر قصد شما از برگرداندن رابطه یک دوستی ساده و بی هدف است توصیه می کنم خودتان را به زحمت نیندازید زیرا نتایج خوبی برای شما نخواهد داشت. پس تنها با هدف ازدواج و زندگی مشترک تلاش کنید رابطه ی تمام شده را دوباره شروع کنید.

مرحله دوم از تکالیف برگرداندن عشقمان

در مورد مرحله ی دوم باید بگویم موارد زیادی می تواند باعث سرد شدن یا جدایی در رابطه ی شما شده باشد. بعضی از این موارد آشکار است؛ مثلا ممکن است شما به عشق سابقتان خیانت و یا پرخاشگری کرده باشید. گاهی اوقات دلایل جدایی شما مبهم و نامعلوم است. مثلا ممکن است صمیمیت بین شما از بین رفته و به همین دلیل عشق سابقتان از شما فاصله گرفته باشد. در این شرایط باید راه های درست ابراز علاقه و افزایش صمیمیت در رابطه را یاد گرفته و اعتماد از دست رفته ی طرف مقابلتان را جلب کنید. یکی از رایج ترین دلایل مهم عقب نشینی مردان در رابطه از بین رفتن صمیمت و کمبود محبت از جانب همسرشان است. باید با روش های درست این صمیمت را به رابطه برگردانید.

مرحله سوم در تکالیف برگرداندن عشقمان

مرحله ی سوم در مورد برطرف کردن نیازهای ناخودآگاه است. علم روانشناسی عشق می گوید مرد یا زن مورد علاقه ی تان به این دلیل به شما دل بسته است که توانایی برطرف کردن نیازهای ناخودآگاهش را داشته اید. درواقع او بر اساس نیازهای دوران کودکی تا بزرگسالی اش معیارهایی را در ذهن خود ایجاد کرده و چون شما با این معیارها سازگار بوده اید عاشقتان شده است. اکنون که این فرد از شما جدا شده است دو دلیل بیشتر ندارد:

دلیل اول: شما به گونه ای تغییر کرده اید  که دیگر با معیارهای عشق سابقتان سازگار نیستید

دلیل دوم: معیارهای عشق سابقتان به گونه ای تغییر کرده است که شما دیگر با آن ها سازگار نیستید

برگرداندن عشق از راه دور

برای برگرداندن عشق از راه دور باید در قدم اول مراقب باشید اشتباهات رایج را مرتکب نشوید. مثلا التماس کنید، هر روز برایش گل و هدیه بخرید و به او بگویید چقدر عاشقش هستید. یا اینکه از این به بعد برده ی گوش به فرمان او باشید و هر چیزی و هرکاری از شما خواست بی درنگ و بدون معطلی انجام دهید.

اگر کمی در مورد  دینامیک های مرد و زن  مطالعه کنید متوجه می شوید که این رفتار ها هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. این ها اشتباهات فاجعه آمیز شما بعد از جدایی خواهند بود که نه تنها رابطه ی شکست خورده تان را ترمیم نکرده بلکه آن را به طور کامل تخریب می کند.

پس راه برگرداندن عشق از راه دور چیست؟

اول اینکه باید صبر داشته باشید. یک شبه نمی توانید رابطه ی تمام شده را دوباره شروع کنید. سپس باید دست از اشتباهات خود برداشته و سعی کنید دیگر آن ها را تکرار نکنید.

بعد از آن باید مهارت های ارتباطی خود را تقویت کرده و به شکلی درست و از راه دور و بدون ارتباط مستقیم عشق خود را برگردانید. و در بازگشت عشق خود موفق تر عمل کنید

تکنیک های ان ال پی (nlp) عشق به شما کمک می کند بدون آنکه به با عشق سابقتان به طور مستقیم در ارتباط باشید او را نسبت به خود کنکجاو کرده و کاری کنید خودش به شما بیاید. تکنیک های ان ال پی (nlp) عشق هم چنین به شما یاد می دهد چگونه در یک رابطه ی عاطفی برخورد کنید تا رابطه تان دیگر با مشکل رو به رو نشود.