افراد موفق در ارتباط با خانمها زیاد اشتباه می کنند

افراد موفق در ارتباط با خانمها زیاد اشتباه می کنند
  • افراد موفق در ارتباط با خانمها زیاد اشتباه می کنند

    اشتباه کردن مقدمه پیرزوی است. این را باور کنید. اشتباهات بیشتر شما را پخته تر می کند. برای انتخاب همسر هم نگران نباشید، چون پیشنهادهای بیشتر شما را پخته می کند.

    برای بسیاری از مردان پیشنهاد دادن شبیه به یک کابوس است. دائما از ترس اینکه مبادا جواب رد بشنوند پیشنهاد خود را سانسور می کنند و به عقب می اندازند که شاید معجزه ای اتفاق بیفتد. شک نکنید. معجزه ای در کار نیست و این خود شما هستید که با پیشنهاد یا خواستگاری معجزه وصال را حاصل می کنید.

    تقریبا هم مردان چه با تجربه و چی بی تجربه از پیشنهاد دادن می ترسند. مخصوصا اگر آن فرد زیبا و یا جدید باشد.

    این را در ذهن خود داشته باشید که حتی حرفه ای ترین افراد در ارتباط با خانمها ممکن است در همان لحظات آغازین دچار دستپاچگی و خطا شوند.

    نکته مهم در این است که شرایط را چطور مدیریت کنید. خیلی از این افراد حرفه ای شرایط را بگونه ای طنزآمیز می کنند که از همان اشتباه یک فضای خنده دار و جذاب ساخته و به نفع خود بهره برداری می کنند.

    مثلا اگر فرد حرفه ای در ابتدای سخن خود صدایش بلرزد و حول شود، قطعا بی خیال صحنه نمی شود و ادامه کار را بدین صورت مدیریت میکند:

    ” وای شما چقدر قدرت نفوذ دارید که حتی زبونم بند اومده نمی تونم صحبت کنم!!”

    شاید با خودتان بگویید عمرا این حرکت امکان پذیر باشد و غیر ممکن است!! ولی علت ترس شما این است که هیچ وقت حاضر نیستید تمرین کنید و منتظر معجزه هستید تا همه به شما جذب شوند. باور کنید در جسارت شما یک معجزه جذابیت نهفته است. شاید برای بار اول گند بزنید و همه چیز را خراب کنید ولی بدانید رفته رفته قدرت شما چند برابر می شوند!! همین که بتوانید از ضعف خود یک شرایط طنز بسازید همان اول طرف مقابل تحت تاثیر شما قرار می گیرد.

    البته قرار نیست از عمد برای خود دردسر و نقطه ضعف بسازید. فقط این را در ذهن خود داشته باشید که خیلی نگران سوتیهای اول کار خود نباشید. همیشه این اشتباهات اتفاق می افتد.

    مهارتی که شما نیاز دارید این است که چطور نسبت به اشتباهات خود پاسخ دهید. که ساده ترین آن این است که به اشتباهات خود اهمیتی نشان ندهید.

     وقتی این حقیقت را متوجه شدید، همیشه در ذهنتان است که این رفتارها طبیعی است.

    وقتی با مشکلات و ضعفهای رفتاری خود صادقانه برخود کنید، در طرف مقابل نیز احساس امنیت و اعتماد نسبت به شما ایجاد می شود.

    اینگونه رفتار به شما اجازه می دهد که یک حالت احساسی بین خود و طرف مقابل ایجاد کنید که بسیار در جذب او کمک کننده خواهد بود.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا