جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » همه مقالات » آشنایی با بهترین سخنران های انگیزشی ایران

آشنایی با بهترین سخنران های انگیزشی ایران

 

سخنرانی انگیزشی هنریست که به کلمات تبدیلش می کنند، منبعی قدرتمند که فراتر از ساده صحبت کردن است و هدف آن ایجاد انگیزه یا الهام بخشیدن به افراد است. به طور معمول سخنران انگیزشی مخاطب را تشویق می کند تا از منظری متفاوت به مسائل نگاه کند و بیشتر متوجه استعداد ها و توانایی های خود باشد. شاید بخواهید بهترین سخنران انگیزشی ایران را بشناسید، بنایراین ما در این مقاله  قصد داریم شما را با بهترین سخنران های انگیزشی ایران آشنا کنیم و این را به شما بسپاریم که در میان همه آن ها بهترین سخنران را انتخاب کنید.

بهترین سخنران های انگیزشی ایران

برخی از بهترین سخنرانان انگیزشی در ایران عبارتند از:

دکتر علیرضا آزمندیان

“موفقیت وابسته به رویای درونی شماست”.  

دکتر آزمندیان به عنوان بهترین سخنران انگیزشی ایران همیشه با یک شاخه گل در دست، سخنرانی های جذابی را به حضارش ارائه می دهد. او در سال ۱۳۳۲ در تهران به دنیا آمد و از دانشگاه شریف با مدرک مکانیک فارغ التحصیل شد.  او رشته مهندسی صنایع را در آمریکا تا مقطع دکتری گذراند و در همان جا با موفقیت و سخنرانی انگیزشی آشنا شد. از این رو سمینارهای خود را پس از بازگشت به ایران با نام تکنولوژی فکر شروع کرد. در حال حاضر “نخبگان نوبل” یکی از معروف ترین سمینارهای دکتر آزمندیان به شمار می رود.

محمود معظمی

” خودت را دوست بدار و کمک کن تا دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند”.

متولد سال ۱۳۳۱ است. او دارای مدرک کارشناسی بیولژی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد بیوفیزیک و همچنین مدیر عامل و موسس مکتب کمال می باشد. همچنین مالک و سهام دار شرکت های موفقی در ایران و خارج از ایران است. در کانادا زندگی می کند و برای اجرای سمینارهایش به ایران در حال رفت و آمد است.

دکتر محمود معظمی به دلیل علاقه عمیق قلبی به انسانها بیشتر وقت خود را در مکتب کمال به آموزش آنها می پردازد. او در سخنرانی هایش به جای نصیحت کردن از روش های کاربردی استفاده میکند و به مدت چهار روز شما را به فردی با اعتماد به نفس زیاد که در زندگی شاد وموفق است، تبدیل می کند.

حتما بخوانید
۱۰ مورد از بهترین عادت ها برای کاهش استرس روزانه

دکتر احمد حلت

 

” موفقیت یعنی خسته نشدن از مبارزه با دشواری ها”.

دکتر حلت هم یکی دیگر از بهترین سخنران های انگیزشی ایران متولد ۱۳۴۱ در تهران است، او مدرک دکترای روانشناسی خود را از دانشگاهی در تاجیکستان گرفت. استاد حلت خود را بنیانگذار دوره های موفقیت در ایران و خاورمیانه می داند. با چهره ای بشاش و خندان، صدایی جذاب و رسا سخنرانی های انگیزشی خود را در زمینه موفقیت و علوم روانشناسی به مردم ایران و خارج کشور ارائه می دهد. او برای اولین بار در سال ۶۸ تکنیک تندخوانی و در سال ۷۰ راه های موفقیت و موضوعات انگیزشی و روانشناختی را در ایران پایه گذاری کرد. همچنین دکتر احمد حلت، مجله موفقیت که یک مجله پرطرفدار است را سال ۷۵ در راستای سخنرانی های خود تاسیس کرد و پس از آن در سال ۸۰ باشگاه خنده را به راه انداخت. او کتابی با موضوع کارآفرینی درباره زندگی خودش نوشته که یکی از پرفروش ترین کتاب های کشور به شمار می رود. سمینارهای دکتر حلت بلند مدت نیستند و معمولا در دو تا سه ساعت انگیزه لازم را در انسان ایجاد می کنند.

سید حسین عباس منش

او به عنوان یک سخنران انگیزشی ایرانی سال ۱۳۵۹ در بندرعباس به دنیا آمد. او در بندر عباس یک کارگر ساده بود و بعد از آن با یک تاکسی مسافرکشی می کرد. او در حال حاضر ساکن آمریکاست. ناگفته نماند که می گوید صبح ها با تاکسیش کار میکرد و آگهی سمینارهایش را می چسپاند و عصرها برای مردم سخنرانی می کرد. با این حال دوره های عباس منش در محیطی شاد و پر انرژی با حضور افرادی از تمامی سطوح فرهنگی و طبقاتی اجرا میشود. می گویند که عباس منش با سخنرانی هایش جسم وفکر افراد سرطانی را مداوا کرده و یا افراد فقیر را با انگیزه ای که به آنها وارد می کند به ثروت می رساند. او یکی از اولین پرچمداران انرژی مثبت و قانون جذب در ایران به شمار می رود و معروف ترین دوره اش “روانشناسی ثروت” است.

حتما بخوانید
خشونت علیه زنان: از محیط کار تا درون خانه، واکاوی جامع دلایل تجاوز جنسی و خشونت

فرشید پاکذات

متولد ۱۳۶۰ است و در دزفول به دنیا آمد. او کارمند بانک بود و زمانکه از شغل خود خسته شد، تصمیم گرفت NLPو موفقیت را دنبال کند و یاد بگیرد. فرشید پاکذات می گوید زمانی ریه هایش کار نمی کرد و به او گفته بودند که یکسال بیشتر زنده نمی ماند اما با ورود به حوزه NLP  و آموزش های آن توانست معجزه را ببیند. فرشید پاکزاد یک جنوبی خونگرم است که امروزه در ایران او را ابر مرد NLP می دانند. ناگفته نماند که او تحصیلات آکادمیک ندارد اما یک سخنران حرفه ای است که به خوبی مطالبش را به مخاطبان خود انتقال می دهد. مطالبی که در کلاس هایش می گوید شامل هیپنوتیزم، ذهن خوانی و… می شود.

معصومه تیموری

“همواره به یاد داشته باش که تو خوشبخت متولد شده ای.”

اولین بانو و بهترین سخنران انگیزشی ایران است. معصومه تیموری سال ۱۳۶۱ به دنیا آمد. او بنیانگذار موسسه و وب سایت آموزشی پرتو آگاهی می باشد و در زمینه قانون جذب، توانمند سازی زنان، موفقیت و… آموزش هایی را ارائه می دهد. معصومه تیموری قصد دارد با افزایش افکار مثبت و روحیه مثبت در جوانان، افسردگی و بی تحرکی آن ها را کاهش دهد و آنها را در راه رسیدن به اهدافشان تشویق کند.

ماهان تیموری

او به عنوان یکی از بهترین سخنران های انگیزشی ایران متولد ۷۰ و استاد موفقیت در زمینه مالی به حساب می آید. یکی از جوانترین سخنرانان ایران که نامش بر سرزبانها افتاده ماهان تیموری است. روش او در سخنرانی هایش ترکیبی از رابرت کیوساکی و آنتونی رابینز می باشد. تاکنون بیشتر سخنرانی هایش را به صورت آنلاین برگزار کرده. او با داشتن دومیلیون فالوور در اینستاگرام، می تواند هر زمان که خواست با چند تبلیغ ساده، سالن برج میلاد را برای سخنرانی هایش پر کند. یکی از معروف ترین و بهترین دوره های ماهان تیموری “پکیج هوش مالی” اوست.

حتما بخوانید
آرمان گرایی چیست ؟ چگونه شخصیتی آرمان گرا داشته باشیم؟

دکتر علیرضا شیری

 

“پرواز آنگونه که می خواهی، وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند.”

سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. مدرک پزشکی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گرفت و به انگلستان رفت و روانشناسی خود را در دانشگاه آکسفورد ادامه داد. هدف دکتر شیری در سخنرانی هایش توانگری است نه موفقیت. در حوزه خودش یکی از بهترین و محبوب ترین سخنران ها به شمار می رود.

بابک بهمن خواه

“امید آخرین سرمایه برای موفقیت است.”

این سخنران انگیزشی ایرانی متولد سال ۱۳۶۶ است. انرژی بالای او را می توانید در تمامی سخنرانی هایش احساس کنید. مطالب پیچیده را به ساده ترین وجه با کلامی جذاب به حضار ارائه می دهد. بابک بهمن خواه یکی از پرچمداران برگزاری سمینار در چند سال اخیر است.

دکتر علیرضا سلیمی

“برای موفقیت باید پرواز کردن یاد گرفت.”

یکی از باسوادترین و بهترین سخنران های انگیزشی ایران استاد های موفقیت در ایران دکتر علیرضا سلیمی است. او دارای مدرک فیزیولوژِی از دانشگاه بهشتی تهران و دکترای علم تمرین از آلمان است. همچنین تسلط کاملی بر زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی و ترکیه دارد. او یکی از استاد های انتخابی دکتر محمود معظمی برای اجرا و برگزاری کلاس های بیزینس و کوچینگ در ایران است.

در پایان

در این مقاله بهترین سخنران های انگیزشی ایران را به شما معرفی کردیم. می توانید ویدیوهای آنها را در یوتیوب دنبال کنید و با توجه به هدف و نیازی که دارید بهترین سخنران خود را انتخاب کنید و در زندگی از او الهام بگیرید.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “آشنایی با بهترین سخنران های انگیزشی ایران” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا