جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » آکادمی کسب و کار » چند برنامه و سایت برای رسیدن به شغل رویایی‌تان

چند برنامه و سایت برای رسیدن به شغل رویایی‌تان

آیا تا به حال تصمیم گرفته‌اید که شغل فعلی خود را برای رسیدن به شغل رویاهایتان ترک کنید؟ شما تنها نیستید. افراد زیادی به این منظور کار فعلی خود را رها می‌کنند. اما پیدا کردن کار نیاز به برنامه ریزی دارد. از سوی دیگر اگر شما سال‌ها در یک موقعیت کار کرده‌اید، برای تغییر شغل نیاز دارید که مهارت‌های اداری خود را تقویت کنید.

در اینجا ما ده برنامه و ابزار برتر را برای کمک به ایجاد شغل رویاهایتان ارائه داده ایم. این ابزارها در ساخت نمونه کارها و جست‌وجوی منابع برای ایجاد شغل بهتر کمک به شما می‌کند. در ادامه با سایت موفقیت سلف مید همراه باشید تا در این مورد بیشتر صحبت کنیم.

با Google برای شغل رویایی خود آماده شوید

با کمک گوگل از آموزش‌های آنلاین رایگان بهره ببرید تا نرم‌افزار اداری و مهارت‌های کاربردی شما به روز شود. همچنین در گوگل می‌توانید مجموعه‌ای از کارگاه‌های آنلاین و حضوری که مخصوص کارآفرینان، جویندگان کار و دانشجویان است را ببینید. به علاوه گوگل، دوره‌های کم هزینه و پولی برای صدور گواهینامه در زمینه‌های پرطرفدار IT  و برنامه نویسی را به شما ارائه می‌دهد. چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد فقط کافیست برای دانستن آن‌ها گوگل را بررسی کنید.

Resume.com برای ساخت رزومه شما

این منبع به شما امکان می‌دهد که به راحتی رزومه خود را به صورت آنلاین بسازید و آن را دانلود کنید. برای شروع حرفه‌ای و منظم شغل خود رزومه های زیادی را به عنوان نمونه در این وب سایت پیدا خواهید کرد، و می‌توانید رزومه هایی را که به مهارت شما نزدیک‌تر هستند، انتخاب کرده و از آن‌ها الگوبرداری کنید.

حتما بخوانید
چگونه میتوان ارتباط سالم با کارمند هم رده برقرار کرد؟

 

 WordPress برای ایجاد نمونه کار آنلاین

در این برنامه بسیاری از نمونه کارهای جدید و میزبانی آنلاین را پیداخواهید کرد. اما ما وردپرس را به دلیل تطبیق پذیری آن، به شما توصیه می‌کنیم. این برنامه دارای نسخه‌های پولی و غیرپولی و قالب‌های بی‌شماری است که به شما این امکان را می‌دهد تا یک وب‌سایت منحصربه‌فرد، متناسب با اهداف شغلی و زمینه تخصصی خاص برای خود ایجاد کنید و با تعداد زیادی افزونه و قابلیت ذاتی وبلاگ نویسی که دارد، هرگز نمی‌توانید از آن پیشی بگیرید.

وب سایت LinkedIn برای یادگیری مهارت‌ها و شبکه سازی

این وب‌سایت و برنامه کاربردی تلفن همراه، بسیار بیشتر از افراد استخدام‌کننده کار، به شما کمک می‌کند. LinkedIn به عنوان یک سایت در بین رسانه‌های اجتماعی می‌درخشد. با این وب‌سایت می‌توانید به راحتی با همکاران و همکلاسی‌های خود ارتباط برقرار کنید و درعین حال رهبران هر صنعت را در سراسر دنیا دنبال کنید. با ایجاد یک حساب پولی می‌توانید به بیش از ۱۵۰۰۰ دوره آنلاین دسترسی داشته باشید و از دیگر ویژگی‌های LinkedIn استفاده کنید.

امروزه سایت‌‌‌‌‌ها و برنامه‌هایی وجود دارند، که در زمینه کاریابی فعالیت می‌کنند. می‌توانید با توجه به مهارت‌، علاقه و تخصصی که دارید، شغل مورد نظر خود را به‌راحتی در آن‌ها پیدا کنید. بنابراین اگر در جست‌وجوی شغل رویایی خود هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین سایت‌های کاریابی

برهی از سایت های کاریابی در ایران عبارتند از:

سایت جابینجا

یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سایت‌های استخدامی و کاریابی در ایران جابینجا است. این سایت برای جویندگان کار یه رزومه‌ساز آنلاین، قدرتمند و حرفه‌ای ارائه داده که شما می‌توانید در کمتر از ۱۰ دقیقه رزومه خود را با آن آماده کنید.

حتما بخوانید
تئوری ترمیم توجه راهی برای ترمیم خستگی ذهنی و توجه

در سایت جابینجا حتی اگر مهارت خاصی هم نداشته باشید، می‌توانید به راحتی کار پیدا کنید.

سایت کارلنسر

یک سایت دورکاری و استخدام آنلاین در ایران است. کارلنسر از سال ۹۸ شروع به کارکرده و یکی از معتبرترین سایت‌های کاریابی در ایران است.استخدام‌کنندگان می‌توانند فرد مورد نظر خود را از میان هزاران کارجو به صورت تمام‌وقت و یا برون سپاری پیدا کنند.

این سایت، دارای سیستم امنی است که مبلغ را در نزد خود نگه می‌دارد، و زمانیکه کارجو کار را تحویل داد، هزینه آن را به حسابش واریز می‌کند. اگر به دلیل شرایط کرونا به دورکاری علاقه دارید، کارلنسر گزینه مناسبی برای شماست.

سایت کاریاب ایران

از قدیمی‌ترین نهادهای استخدامی که بیش از ۱۶ سال سابقه کار دارد و بزرگترین نهاد کاریابی در ایران محسوب می‌شود، کاریاب ایران است.

این موسسه با راه اندازی وب سایت خود بعضی از خدماتش را به صورت آنلاین به شما ارائه می‌دهد. از خدمات این سایت می‌توان به: ساخت رزومه آنلاین، آموزش به کارفرمایان، آزمون استخدامی، ارائه تست‌های شخصیتی و… اشاره کرد. کاریاب ایران دارای کانال تلگرامی با تعداد عضو بالا است، که در آن می‌توانید به‌راحتی درباره فرصت‌های شغلی اطلاعات کسب کنید.

سایت ای استخدام

یکی از پربازدیدترین سایت‌های کاریابی ایران که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده، سایت ای استخدام است. بانک‌ها و ادارات دولتی نیز آگهی‌های خود را برای جذب نیرو در این سایت به ثبت می‌رسانند.

 

سایت ایران تلنت

زبان پایه این سایت انگلیسی است. ایران تلنت بیشتر مناسب افرادی است که دارای رزومه ای حرفه ای هستند. شرکت‌هایی که با این سایت همکاری می‌کنند، معتبر و با سابقه کار بالا هستند، به همین دلیل شرایط استخدام در ایران تلنت تا حدودی سخت و دشوار است.

حتما بخوانید
چطور با کمترین هزینه کسب و کار آنلاین راه اندازی کنیم؟

از دیگر سایت ها و برنامه های کاریابی می توان به مواد زیر اشاره کرد:

  • ایران استخدام
  • کارلیب
  • سه سوت جابز
  • کاربوم
  • جاب ویژن
  • ایران جاب
  • تلگرام
  • اینستاگرام
Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “چند برنامه و سایت برای رسیدن به شغل رویایی‌تان” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا