جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » کودک و نوجوان » بازیهای جنسی کودکان_ سکس تراپی

بازیهای جنسی کودکان_ سکس تراپی

بازیهای جنسی کودکان_ سکس تراپی

بازی های جنسی بین بچه ها بسیار شایع است و از حدود ۳ سالگی به بعد فراوان دیده می شوند. و یه خودی خود جای هیچ گونه نگرانی ندارند. از سوی دیگر برای پدر و مادرها نیز غیرممکن است بتوانند کودکان خود را از انجام بازی های جنسی بطور کامل بازدارند زیرا بهر حال بچه با بچه های دیگر تماس پیدا میکند و گوشه خلوتی را برای انجام این کارها می یابد. اگر هم کودکی بدون دلیل یا به دلیل سفارشهای سرسختانه بزرگترها  به این بازیها نپردازد به هیچ وجه نشان دهنده تعادل جنسی کودک نیست.

بغل کردن، بوسیدن، بازی با اندامهای تناسلی ، نشان دادن آلت تناسلی، جستجو و لمس آلت تناسلی همدیگر بین بچه ها بسیار شایع است اما تقریبا در تمامی موارد این بازیها بدون انگیزه جنسی هستند و فقط جنبه کنجکاوی دارند و خطرناک نیستند.لخت بودن مادر در حضور فرزندان تا ۵ سالگی بی زیان است اما بهتر است مادر در مقابل پسر بزرگتر از ۵ سال لخت نگردد. در مورد دختر نیز مادر بعد از بلوغ دختر نباید نزد او لخت شود. برهنگی پدر در مقابل فرزندان غیر معمولتر است و هر چه زودتر باید ترک شود. بازی جسمی پدر با دختر هم تا ۴ سالگی مناسب است.

در صورت مشاهده بازیهای جنسی در کودکان از خشونت پرهیز کنید و از روشهای تشویقی برای کاهش این رفتار ها استفاده نمایید.

گاهی کودکان بازی های جنسی را از رسانه ها خصوصا فیلمهای پورن فرا میگیرند بنابراین مواظب  باشید کودکان در معرض چنین فیلمهایی قرار نگیرند.

حتما بخوانید
استرس نوزاد چیست؟ (علائم استرس نوزادان)⭐

گاهی کودک از کودکان بزرگتر بازیهای جنسی را یاد میگیرد بنابراین مواظب دوستان فرزند خود باشید تا مبادا دوست نابابی در میان نباشد.

تجارب جنسی در کودکان می تواند اثرات ماندگاری داشته باشد و به سلامتی روانی وی آسیب وارد کند.

گاهی ممکن است بازیهای جنسی کودک به دلیل بلوغ زودرس وی باشد‌ اگر علائم بلوغ قبل از ۱۰ سالگی ظاهر شوند احتمال بلوغ زودرس بیشتر می شود. علت بلوغ زودرس میتواند عوامل هورمونی و یا حتی استرس باشد. دخترانی که در معرض خشونت خانگی هستند گاهی بلوغ زودرس دارند.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “بازیهای جنسی کودکان_ سکس تراپی” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا