جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » زناشویی » ارگاسم زودرس زن و دردهای جنسی

ارگاسم زودرس زن و دردهای جنسی

ارگاسم زود رس زن و دردهای جنسی

یک مورد ارگاسم خود به خودی در زنی مشاهده شده است که به کرات و بدون تحریک جنسی و در اثر صرع کانونی در لوب گیجگاهی ایجاد می شد .مواردی از زنان تحت درمان با داروهای ضد افسردگی (مثل فلوکستین و کلومیپرامین )گزارش شده است که با خمیازه کشیدن دچار ارگاسم خود به خودی شده اند .

سردرد پس از مقاربت

چه مشخصه ی سردرد پس از مقاربت ،سردردی است که بلافاصله پس از نزدیکی رخ می دهد و ممکن است تا چند ساعت طول بکشد .

کیفیت آن معمولا ضربان دار توصیف می شود و اغلب محدود به نواحی پس سری یا پیشانی است و علت آن ناشناخته است ممکن است عوامل عروقی ،انقباض عضلانب (تنش )با عوامل روانی دخیل باشد .

مقاربت ممکن است در افراد مستعد ،سردرد میگرنی یا خوشه ای را تسریع کند.

فقدان احساس لذت ارگاسمی

فقدان لذت ارگاسمی ، اختلالی است که در آن علی رغم سالم ماندن جزء فیزیولو ژیک ارگاسم (مثلا انزال ) احساس فیزیکی ارگاسم وجود ندارد علل عضوی نظیر ضایعات سفالیک و ناحیه ی خاجی که در راه های آوران از اعضای تناسلی به قشر مخ اختلال ایجاد می کنند باید کنار گذاشته شود .

علل روانی معمولا مربوط به احساس گناه شدید در مورد تجربه ی لذت جنسی است . این احساسات سبب یک پاسخ تجزیه ای می شود که جزء تجربه ی ارگاسمی را از هوشیاری جدا می کند.

حتما بخوانید
لباس های تحریک کننده مردان کدام اند؟ (لباس محرک برای شوهر)
درد مربوط به خود ارضایی

در بعضی موارد شخص ممکن است هنگام خود ارضایی دچار درد شود .در این موارد همیشه باید علل عضوی کنار گذاشته شوند .

پارگی جزئی مهبلی یا مراحل اولیه ی بیماری پیرونی ممکن است سبب یک حس دردناک شود. این اختلال باید از خود ارضایی وسواسی افتراق داده شود . شخص ممکن است به حدی خود ارضایی کند که سبب صدمه ی جسمی به ناحیه ی تناسلی شود ودر نهایت هنگام خود ارضایی های بعدی دچار درد شود .

چنین مواردی یک اختلال جنسی مجزایی محسوب شده و به طور جداگانه طبقه بندی می شود

برخی روش های خود ارضایی موجب به وجود آمدن حالتی می شود که خفگی خود ارضایی نامیده شده است . دراین روش شخص در حالی که به منظور تشدید احساسات شهوانی و عمیق تر ساختن ارگاسم از طریق مکانیسم خفگی خود ارضایی (هایپوکسی فیلیا ) خفیف خود را حلق آویز کرده است اقدام به خود ارضایی می کند.

هرچند اشخاص پس از ارگاسم طناب را از گردن خود در می آورند . سالانه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر به این طریق خود را به کشتن می دهند. اکثر افرادی که دست به اقدام فوق می زنند، مرد هستند و اکثر موارد مرگ در نو جوانان روی می دهد. مبدل پوشی جنسی اغلب با این عادات ارتباط دارد.

درمان ارگاسم زود رس زن و دردهای جنسی

هر علت برداشت پذیر باید مداوا شود. علل روانشناختی ممکن است به در مان شناختی یا روان پویشی پاسخ دهند، هرچند عود های مکرر ممکن است روی دهد.

تا پیش از ۱۹۷۰ اکثر کژکاری های جنسی به روش روان درمانی انفرادی درمان می شدند. بر طبق نظریه روان پویشی کلاسیک، بی کفایتی جنسی ریشه در تعارضات رشدی اولیه دارد و اختلال جنسی به عنوان جزئی از یک اختلال هیجانی نافذ در مان می شود.

حتما بخوانید
آیا امکان باردار شدن از طریق سکس مقعدی وجود دارد؟

درمان بر کاوش مشکلات بین فردی متعدد، خیال پردازی، انگیزش و تعارضات ناخود آگاه متمرکز است.یکی از فرضیات در مان این است که برداشتتن تعارضات به تکانه جنسی امکان می دهد از لحاظ ساختاری به صورت قابل پذیرش برای ایگو درآمده و بیمار بدین وسیله راه های مناسبی برای ارضا در محیط پیدا می کند.

متاسفانه علایم کژکاری های جنسی اغلب بطور ثانویه به صورت مستقل درآمده و حتی پس از رفع سایر مشکلات فرد تداوم میابند. اغلب برای درمان کامل معضلات جنسی افزودن فنون رفتاری نیز ضرورت میابد.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “ارگاسم زودرس زن و دردهای جنسی” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا