پسری از آشنایان است که مرا خیلی دوست دارد

پسری از آشنایان است که مرا خیلی دوست دارد. من اخلاق او را کاملا می پسندم ولی از لحاظ قیافه و هیکل مورد علاقه من نیست

پسری از آشنایان است که مرا خیلی دوست دارد. من اخلاق او را کاملا می پسندم ولی از لحاظ قیافه و هیکل مورد علاقه من نیست. همچنین از لحاظ خانوادگی هم کاملا منطبق هستیم. لطفا مرا راهنمایی کنید که آیا به مسئله قیافه و هیکل اهمیت بدهم و یا فقط خانواده و اخلاق را ملاک قرار دهم؟ (دختر 25 ساله از تهران)
images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

4 نظرات

  • سلام ! اصل مهم كه اختلاف فرهنگي هست خوشبختانه در اين انتخاب وجود نداره ، اخلاق هم كه مورد پسند تون هست كه از همه چيز تو زندگي مهمتره ، وقتي شما رو هم دوست دارد و به ارزشهاي خانواده شما واقف هست اگه قيافه اش تا حدودي قابل تحمل باشه چه ايرادي داره بهش جواب مثبت بدهيد؟! البته با افراد صالح و عاقل فاميل در مورد اون آقا تحقيق دقيق انجام بدهيد و بعدا با خودش هم همكلام بشويد تا بهتر اونو بشناسيد اونوقت تصميم درست تري خواهيد گرفت .
  • آخه دختر خوب خیلی از نظر هیکل و قیافه خوب نباشه یه نقطه مثبت داره که نمی فهمی اونم اینه که تا حالا مطمئنا رابطه های کمی داشته و در آینده هم نمی خواد 100 تا چشم داشته باشی و هواست به اون باشه
  • از اینکه ایشون یکی از آشناهایتان است . این خودش خیلی حسن ها را دارد که شما با این ایشان و خانواده اش ارتباط داشتید و او را به خوبی می شناسید . اگر اخلاق و ایمان و درستکاری اش را شما بپسندید . مساله قیافه ارزشش از این شرایط کمتر می شود . این شعر که میگوید . زیبایی به تبی بند است و ثروت به شبی بند است واقعا درست است و باید به آن توجه کرد که بسیار به این دو امتیاز ندهیم. البته همه چیز به دوست داشتن و عشق شما هم بستگی دارد . چون اگر کسی را دوست داشته باشیم . مثل کودکی که برای مادر عزیز است و هر کار کند به دل والدینش مینشیند . اگر همان کودک همان کار را پیش یک غریبه انجام دهد . موجب آزردگی آن غریبه می شود . با آرزوی موفقیت و خوشبختی برای شما
  • مسئله ی اخلاقیات و خانواده حدودا 60درصد قضیه رو تشکیل میده.40 درصد دیگه مربوط به چهره و... است که نمیشه ازش چشم پوشید. فکر میکنم اگه ازدواج نکنید بهتره تا اینکه ازدواج کنید و پشیمون بشید.