واکنش یک دختر به پیشنهاد جنسی دوست پسرش

می دونم این مطلبی که می نویسم یه کم احتمال داره مشکل ایجاد کنه و بعضی ها خوششون نیاد، ولی به نظر من چیزیه که باید گفته بشه و مطلبی هست که می تونه به بعضی ها کمک کنه. از اون جایی که خودم از نزدیک مشکلات ناشی از ندونستن این مطالب رو در بین دخترهای عزیز و پاک ایرانی دیدم، وظیفم می دونم که این مطلب رو انتشار بدم، حتی اگر به نظر بعضی ها بی ادبی یا به درد نخور بیاد. پیشاپیش عذرخواهی می کنم از بابت رک گویی.

ولی این متن برای کسایی هست که به هر حال -چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم- رسیدن به این نقطه ی حساس و من دوست دارم به جای این که انگشت اتهام بگیرم طرفشون، توی این متن کمکشون کنم.

هر کشور و یا منطقه ای، بنا به شرایط اجتماعی و فرهنگی خاص خودش، مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی خودش رو داره. به نظر من یکی از مشکلاتی که توی ایران وجود داره، رابطه ی جنسی بین دخترها و پسرها قبل از ازدواجه. این نوع روابط توی فرهنگ ایرانی (چه اسلامی چه غیر اسلامی) از دیرباز پذیرفته نبوده. ولی با نفوذ رسانه ها و فرهنگ های غیر ایرانی در کشور، بیشتر و بیشتر به وجود اومده.

توی فرهنگ ایرانی “باکره” بودن قبل از ازدواج برای دخترها از اصول خیلی مهمیه. من کاری ندارم که به نظر شما این اصل چیز خوبیه یا بدیه. اصلا به این که این اصل از کجا اومده هم کاری ندارم؛ چه بخوایم چه نخوایم به عنوان یک مطلب خیلی مهم وجود داره.

من خودم دخترها و پسرهایی رو می شناسم که قبل از ازدواج با هم رابطه ی جنسی داشتن، ولی وقتی ازشون سوال می کنی که موقع ازدواج به نظرت بهتره طرف مقابل باکره باشه یا نه، اکثرا می گن آره. یعنی این یه چیزیه که حتی اگر رعایت هم نکنن، رعایت کردنش رو خوب می دونن.

خوب، برگردم سر اصل مطلب. چیزی که شخصا خودم مشاهده کردم اینه که دخترهای ایرانی به دلیل این که عموما بسیار پاک و معصوم و بی تجربه هستن (حداقل در دوران نوجوانی)، وقتی با موقعیتی رو به رو می شن که باید در اون موقعیت نسبت به پیشنهادها و مسائل جنسی واکنش نشون بدن، یه جورایی گیر می کنن و گیج می شن.

به عنوان مثال معمولا دخترها بدون چشم داشت رابطه ی جنسی و برای برقراری یه رابطه ی پاک که در ذهنشون قرار هست منجر به ازدواج بشه با پسرها آشنا می شن، و با پیش رفتن رابطه، وقتی به نقطه ای می رسن که از طرف پسر پیشنهاد جنسی یا نیمه جنسی بهشون داده می شه، نمی دونن چه طور واکنش نشون بدن.

چند شب پیش با یه دختر صحبت می کردم. خیلی ناراحت بود. می گفت مدتیه که خیلی ناراحته. پرسیدم چرا؟ گفت: “چند ماه پیش پسری که عاشقش بودم بهم گفت که یا باید نیازهای جنسیش رو رفع کنم، یا می ره دنبال یکی می گرده که نیازشو براش رفع کنه”… (بماند که دختر چه جوابی داده بود و رابطه به کجا کشیده شده بود).

ولی این مورد فقط یک مثال هست، از مثال های متعددی که در اون دخترها قربانی خواسته های پسرها می شن، یا به عبارتی، به خواسته های پسرها تن می دن.

یه دختر دیگه می گفت: “اولین دفعه ای که رابطه ی جنسی داشتم خیلی ناراحت بودم. چند شب از گریه خوابم نبرد.” پرسیدم: “آخه اگر همچین چیزی انقدر ناراحتت می کرد، چرا تن دادی؟” گفت: “جوون بودم؛ هیچی از مسائل جنسی نمی دونستم. وقتی دوست پسرم گفت که باید همچین کاری کنیم، من هم با خودم فکر کردم که چون دوست دخترش هستم وظیفم اینه و باید انجام بدم”.

راستش اینه که بله، اتفاقا توی دنیا دوست دخترها و دوست پسرها معمولا رابطه ی جنسی دارن. ولی فرهنگ و اصالت ایرانی کجا، استانداردهای سخیف دنیای مدرن کجا؟ وقتی کسی در فرهنگ و جامعه ی ایرانی بزرگ شده، ولی تجربه ها و آموزش های جنسیش رو از دنیای غیر ایرانی گرفته، خوب نتیجش همینه.

خیلی دلم به حال این دختر سوخت. می گفت: “هر موقع بهش فکر می کنم گریم می گیره. حالا چه طور با یه پسر پاک ازدواج کنم؟ یعنی من هم مجبور می شم با یه پسری ازدواج کنم که هزارتا کار کرده قبل از ازدواج؟”

بگذریم، خاطره بسه… برم سراغ اصل مطلب.

دخترهای عزیز ایران زمین، معمولا به دلیل درگیری عاطفی و عاشقی، سختشونه به سینه ی عشقشون دست رد بزنن. دخترهای بی تجربه ی ایران زمین، سختشونه در موقعیت های حساس بگن “نه”.

می دونم شاید یه کم به نظر مسخره بیاد، ولی می خوام به عنوان یه پسر، اینجا به دخترهای خوب و پاکی که این سایت رو می خونن، یه درس کوچیک در زمینه ی “نه” گفتن به پسرها بدم. البته قبل از هر چیز باید بگم: شدیدا بهتره اصلا آدم نذاره به همچین جایی کشیده بشه رابطه. اگر از همون اول آدم جلوی یه سری چیزا رو بگیره، توی همچین مشکلاتی گیر نمی افته. اصلا اگر آدم حرف خدا و پیغمبر و بزرگ ترها رو گوش بده معمولا گندش در نمی آد!!!!

ولی خوب، ما هم جوونی کردیم و می دونیم که شیطون آدمو گول می زنه. حالا اگر به هر دلیلی رابطه به نقطه ای رسید که از دخترای عزیزی که این سایت رو می خونن همچین درخواستهایی شد، یه سری پیشنهاد دارم که با استفاده ازش می تونین درخواست رو رد کنین:

۱) اولین چیزی که امکان داره اتفاق بیافته اینه که دختر پاک به دلیل پاک بودن مسخره شه. (حتی امکان داره بین خود دخترا پیش بیاد) امکان داره بعضی افراد دخترهای پاک رو به مسخره بگیرن که مثلا فلانی حتما یه عیبی داره که هنوز دوست پسر نداره. یا مثلا فلانی عقب افتادس و جذاب نیست و از این مزخرفات.
جوابی که می شه توی این موقعیت ها داد اینه که: “من می تونم توی چند ثانیه مثل شما ناپاک بشم، ولی شما هرگز نمی تونین مثل من پاک بشین؛” (همون طور که یه آدم پاک می تونه به راحتی معتاد شه، ولی یه معتاد نمی تونه به راحتی پاک شه.) با این جواب، دختر پاک نشون می ده که نه تنها وضعیتش مشکلی نداره، بلکه یه درجه هم از فرد مسخره کننده بالاتره.

۲) امکان داره پسر با این استدلال درخواست نزدیکی کنه: “بهم نشون بده که چه قدر منو دوست داری. بهم نشون بده که چه قدر به نیازها و خواسته هام اهمیت می دی”.
جوابی که می شه در این موقعیت داد اینه: “تو هم با انتظار کشیدن تا بعد از ازدواج بهم نشون بده که چه قدر برات اهمیت دارم!” یا می شه جواب داد: “تو که حاضر نیستی از این خواسته هات برای یه مدت کوتاهی بگذری، از کجا معلوم در آینده برای زنت (من) از خواسته های خودت گذشت کنی؟”

۳) پسر می تونه این استدلال رو بکنه: “ما که دیر یا زود قراره با هم ازدواج کنیم. حالا چه فرقی می کنه اسممون توی شناسنامه ی هم باشه یا نه.” این استدلال خیلی استدلال شیکیه. فکر می کنم شاید از استدلالهای دیگه بیشتر به کار بره برای رسیدن به هدف.
جوابی که دختر می تونه به این استدلال بده اینه که بگه: “پس حالا که قراره ما دیر یا زور با هم ازدواج کنیم، پس بذار شب ازدواجمون رو یه شب به یاد موندنی کنیم.”

۴) یه چیز دیگه که خیلی مد شده اینه که گفته می شه “تماس جنسی یه چیز خیلی نرمالیه” یا مثلا این که “تماس جنسی داشتن که چیز عجیبی نیست. از نیازهای عادیه”. این هم از اون استدلال های خیلی شیکه. با این همه فیلم و چیزای غربی هم جور در میاد. توی فیلم می بینیم دیگه، یارو نیم ساعت نیست که با خانومه آشنا شده، توی صحنه ی بعدی با هم همخواب می شن! خوب، با این همه کثافت که می ره توی مغزمون، همچین استدلالی کردن هم چیز بعیدی نیست.
خلاصه، جواب به این استدلال می تونه این باشه: “خیلی چیزا توی دنیا نرماله. دستشویی رفتن هم نرماله. ولی آدم هر جایی یا هر وقتی که نمی ره دست شویی. هر چیزی راه و روش خودش رو داره. ارتباط جنسی هم راه و رسم خودش رو داره. راه و رسمش هم این نیست که آدم قبل از ازدواج…”

۵) استدلال آخری که به ذهنم می رسه الان اینه که پسر جو عاشقی داشته  باشه. شیدا باشه و عاشق و غیره و بگه: “من عاشقتم. عاشق همه چیزتم. عاشق چشات، عاشق صدات، عاشق بدنت. نمی تونم ازت دوری کنم. می خوام لمست کنم، می خوام…” شاید این حرفا خیلی شیرین و شاعرانه باشه، ولی می شه بهش جواب خوبی داد.
جواب به نظرم اینه: “چه خوبه که عشقمون رو با هوس لکه دار نکنیم! چه خوبه که این عشق رو به وقت خودش شکوفا کنیم”

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

10 نظرات

  • این دوست خوب بازحمت زیادی که صرف نوشتن کرده چیزای خوبی گفته چند نکته ای لازم دیدم اضافه کنم:۱رابطه ی دوجنس مخالف رو دوستی نامیدن اسان نیست این یه رابطهء نیازمندانهء دوطرفه است نیاز فوق العاده شدیدپسر یامرد به ازاد کردن هیجان شهوانی که تا اب منی اوبیرون نریزه ارام نمیشه(حقیقتهایی هست که تا رک نگی نمیشه) وپیش از اون هرچه چراغ سبز بیشتر ببینه بیقرار تر پرتوقعتر میشه .طرف دیگر این رابطه نیازمندانه نیاز فوق العاده زیبا ولطیف دختر است که با شنیدن یه “دوست دارم”یاعاشقتم احساس عالی پیدا مکنه ومثل کبوتری که به سمت دانه های دام صیاد میره دام ودام رو نمی بینه البته صیاد هم دشمنی با این کبوتر بهنیارخودش فکر میکنه اسم این رابطه رودوستی وعاشقی نامیدن سخته . پسرا برای رفع این نیازممکنه با حیوان هم نزدیکی کنن واون حیوانو باافسارش میبندند و این فرشته نجیبدختر رو با “دوست دارم وعاشقتم” اینه که راحل کار ازدواجه دایم یا موقت،باکره یا غیر باکره راهی جز این نیست، ۲٫جایی گفته دختر ممکنه به خاطره( باکره بودنش مسخره بشه )این حرف کاملا مزخرف واحمقانه ایه که کسی نشنیده مگه دختر باکره ای که به حسب اتفاق درجمع عده ای از دخترای درباز ازحسادت نسبت به بکر بودن او بهش گفتن .کاش این حرف واقعا مزخرف بی ازرزش را ینمی نوشت مردای ما حتی اونا کهخودشون هم پاک نیستند دنبال زنی مستند که نه تنها باکره باشه بلکه کسی تودلش همجا نکرده باشه ۳٫فیلم جنسی غربی هم فیلم هستند نه واقعیت مثل فیلمهای رزمی که قهرمان یک ساعتمبارزه میکنه وخسته نمیشه درحالی درواقعیت قویترین رزمی کارهای دنیا ی امروز نمیتونن بیش ۱۰ دقیقه مبارزه کنن ولی درفیلم جنسی غربی اونیابو ومادیون نیم سااعت گشنی میکنن … با وجود خوبیهای بسیا ر فرهنگ رفتار جنسی انها انسانی نیست بدبختی بدتر اینه که ما نه واقعیت فرهنگ غرب بلکه فیلم انرا می بینیم همین انتظارات بی جا ی جنسی که مرد وزنها از خو د وشریک جنسیشان دارند باعث گرایش بعضی به مواد مخدرشده
  • نمیدونم خووووووووووووب به قول دوست پسر من عشق یعنی کنارهم بودن دیگه اگه قراره همش در حسرت هم باشی که خسته میشید از هم به خصوص پسرا خودتم اگه قرار باشه دستش به دستت نخوره که پسره میره بایکی دیگه هرچقدرم عاشق باشه(نمیگم همه ولی اکثرا) بعدم دوستای گلم شماها که میگید لب ندمو دستش به من نخوره گناهه باید بونید اصلا دوست پسر داشتن گناهه مگه تو قرآن نیومده ارتباط با نامحرم حرامه؟پس چرا دوست میشید ؟ مگه این گناه نیس ؟
  • سلام . خسته نباشید . من غزالم البته اسم مستعارمه اسم واقعیم زینبه … من با پسری آشنایی دارم .تا حالا بهم پیشنهاد نداده که باهاش رابطه جنسی داشته باشم . ولی حتی اگه پیشنهاد هم بده من قبول نکنم باهام قهر میکنه یا رابطمون تموم میشه من راضی نیستم به پسری تن بدم ولی به این هم راضی نیستم که از عشقم جداشم میخوام عشقمون پاک باشه ولی اون شاید بعضی وقتها بهم پیشنهاد (لب) بده . من چجوری به این پیشنهاد اون جواب بدم تا ناراحت نشه . ؟؟؟ توروخدا کمکم کنید. . . مرسی . اگه جواب دادید به سوالم به ایمیلم بفرستین . ممنون
  • سلام.قرار نیست ی دوس دختر نیازهای دوس پسرشو برطرف کنه حتی اگه قرار باشه باهم ازدواج کنن.من خودم تا حالا فقط با یکی دوس بودم که از اولش دوس شدنمون واسه ازدواج بود.اولین چیزیم که بهم گفت این بود چون دختر پاکیم بهم پیشنهاد ازدواج داده.ما۲۳ماه باهم بودیم و قرار بود بعد تموم شدن درسم ازدواج کنیم.تو این مدت فقط ازم بوس میخواست که من اجازشو نمیدادمو راحت میگفتم نه.چیز خاصیم پیش نمیومد که اون قهر کنه یا از پیشم بره.همش ازم قول میخواست که هیچوقت ترکش نکنم ولی مامانش چند وقت پیش از دوس داشتن اون نسبت به من خبر دار شدو بهش گفت من راضی نیستم بعد همون موقع بود اون خیلی راحت تر از نه گفتن من رفت.یه اس داد خداحافظ و همه چی تموم شد حتی وقتی من جواب اسشو ندادم باز اس نداد.میخوام اینو بگم اگه واقعا دوسم داشت اگه هزارتا دلیل واسه رفتن داشت یه دلیل واسه موندن پیدا میکرد.من ۲۳ماه زندگیمو واسش گذاشتم ولی اون حتی نتونست تو این۲۳ماه اونقد منو بشناسه که ازم جلو مامانش دفاع کنه.میخوام اینو بگم منی که فقط در کنارش خندیدم با یادآوری اون روزا تیری میخوره تو قلبمو نگران آیندمم بعد یکی که رابطه داشته چطوری کنار میاد با خودش؟؟؟
  • میخوام منم از خودم بگم من چها رسال باپسری دوست بودم من عاشقشم بودم بعداز دوماه اشنامون بهم پیشنهاد رابطه جنسی داد من چون دوستش داشتم قبول کردم ولی بعدا دیدم واسش شده عادت میگفتم دوستم داری بیا ازدواج کنیم میگفت زوده ولی تو بامن نیازت برطرف میشه فعلا باهم میگذرونیم تا ازدواج قسم میخورد فقط منو داره بعداز چهارسال فهمیدم او نه بامن با دختری دیگه رابطه داره اگه من تنوستم دخترمو حفظ کنم او از دختری در امده بود بعد او دختر رفت ازش شکایت کرد قانونم واسش عقدش کرد منم ماندم با پیشمانی دست خالی دخترها ازمن نصحیت گول نخورید فقط نجابتت خورد میشه بی ارزش میشی بی اعتماد میشن خانواده و یک دنیا ناراحتی گریه ها شب چیزی نداره الان شخص من دوستداره ولی اگه بدانه من قبلا با پسری رابطه داشتم ولم میکنه مطمنم اینده ام خورد شد مدیر عزیز این پیاممو بزارن دخترها ببینن بای
  • نظرمن اینه که دخترخانوم هاخیلی زودپیشنهادرابطه جنسی روقبول نکنن من نامزدکردم ولی نامزدم فعلأکارودآمدی نداره چندباربهم پیشنهادرابطه جنسی دادوگفته که به زودی که ازدواج می کنیم چه فرقی داره قبل ازازدواج یابعدازدواج ولی من قبول نکردم به قول مادرم ممکن عروس تادم درخونه دامادبره ولی پشمون بشه باپسری که ازدواج کرده ممکن هستش که دامادپشیمون بشه اون وقت دیگه عروس نگران نیست که دیگه باکره نباشه وخیالش راحته ومی تونه طلاق بگیره و باکسی که دوستش داره ازدواج کنه دخترهرچه سنگین ترباشه بهتره
  • این دختر ها و پسرهایی که ادعای اوپن مایند بودن دارند و اوپن مایندی رو تو گناه کردن راحت میدونن سروته یک کرباسند.بی حیا ،بی آبرو و نا اعتماد.تازه وقتشم که برسه اون پسرهای بی معرفت دوست دخترشون رو به چشم یه آدم ابله نگاه میکنند.من پسرم وپسر و دختر های مومن رو دوست دارم.ولی آدم هوس باز هرکی میخواد باشه.دختر یا پسر ازشون متنفرم.بذارید به خاطر پاک بودن مسخره بشید.مگه به دهن گربه سیاه بارون میاد؟مگه حضرت سمیه رو به خاطر ندارید؟چه سختی ها ئی کشید ولی از صد تا مرد با افتخارتر تو تاریخ میدرخشه.اصلا دوست دختر داشتن یا دوست پسر داشتن با عث به وجود اومدن اکثر کثافت کاری هاست
  • سلام حرفاتون قشنگ بود ولی احساس می کنم تو دنیای واقعی همه فقط ادعا میکنن که طرفدارپاکی وخوبی هستن فقط ادعا!!!!!!!!!!من ۱۹سالمه مانتویی هستم خوش تیپم وچهره ی خوبی دارم توخانواده ی تقریبامذهبی بزرگ شدم ویکی ازقوانین زندگیم این بوده که نزارم دسته هیچ نامحرمی بهم بخوره!فکر میکردم اگه دخترپاک ومهربون وخوبی باشم همه دوسم میدارن .قبل از این که دانشگاه قبول بشم و یه کارنیمه وقت پیدا کنم همیشه تو خونه بودم وحرفای مامان وبابام تلویزیون معلما بزرگترا که مثله حرفای شما بود ودم از خوبی میزدن رو باور داشتم اما وقتی وارد جامعه شدم دیدم هیچ کس واسه خوبی ارزش قائل نیس .وقتی سرکار رفتم یکی از دوستام که میدونس من تنهام شماره ی یه پسره رو دادوگفت پسره خیلی خوبیه بهش اس دادم وحرف زدیم قرارشد باهم باشیم اولش خیلی ابرازمحبت میکرد اماوقتی گفتم رابطه ام با نامحرم نا محدوده وحتی بهش دست هم نمی دم ولم کرد با این حرف که :نمی خوام به خاطره من خراب شی .دوستم شماره ی یه نفردیگه روداد اون هم مثله قبلی ولم کرد وگفت:تودخترپاکی هستی من لیاقته تورو ندارم.یه نفردیگه هم وقتی برای کار رفته بودم فرم پرکنم ازم خوشش اومده بود وشمارمواز تو فرم برداشته بود بعدازکلی ادعای عشق وعلاقه وقتی گفتم چقدر رو رابطه ی محرم نامحرم حساسم وتاحالا دسته هیچ نامحرمی بهم نخورده ولم کرد وگفت لیاقتمونداره چن مورده دیگه ام اینجوری بود .خیلی دل شکسته ام همه به خاطره نجابتم ولم کردن حالا پاکم مهربونم خوبم فقط به خاطره خدا چون میدونم غیرازخداهیچ کس همچین ادمی رو دوس نداره
  • ممنون از توجه شما به مشکلات دختران جوان….من مخالف رابطه جنسی هستم(خارج ازازدواج)…ولی من متوجه شدم خیلی وقتها موقعیت برعکس هست ودختر می خواد ازاین طریق پسر رابه دام بندازه برای ازدواج..وبا وانمودکردن اینکه باکره بوده واغفال شده!!!!!پسرچشم وگوش بسته را تورکنه..وحسابی عذاب وجدانش بده و…(اینجادرجهت منافع پسرها گفتم) ودرجهت منافع دخترها …..دخترهای کم سن وکم تحربه به بهانه های عاشقتانه وکارهای باکلاس پسرها مخشون زده نشه وتو رودربایسی عفت شون را ازدست ندن…پسری که دنبال سکس شماست شما رادوست نداره …من حاضرم سرش قسم بخورم پسری که از شما تقاضای سکس داره شما رادوست نداره ..وهربلایی چه جسمی چه روحی سرتون درمیاره…پس عاقل باشید ومنافع خودتون رابشناسید …
  • سلام من مسعودم ۱۸ ساله یک عادتی خیلی زشتی دارم اینکه با دختر های فامیلم گرم میگیریم فکر میکنم عاشقش شدم در صورتی که میرم از اون مکان چند دقیقه دیگه این چیزها یادم میره در کل میترسم عرضه دوست شدن با دختر ندارم فقط تکیه کردم به ازدواج بعدش اینکه من پهلون هم هستم رفبقام میگن تو چرا دوت دختر نداری من میگم هم اینکه عرضه ندارم هم حوصله دنبال این کارا میگن تو استمناا میکنی در صورتی که من پاکم اصلا این کار نمیکنم ببخشید زیاد شد بدش اینکه هر دختری توی خیابون میبینم از اینکه تنها هتم شدیدا ناراحت میشم کمی عصبی حوصله خانواده ندارم یعنی واقعا ارزش داره جوونا این جور زجر بکشن دخترا هم توقعشونو بیارن پایین تن به ازدواج بدن