من عاشق مردی شدم که ازدواج کرده اونم منو خیلی دوست داره دوست داریم با هم ازدواج کنیم چیکار کنیم؟

مدت 3 سال است که با یک نفر آشنا شدم که مرد ی هست که من سالها به دنبالش بودم ولی او ازدواج کرده و خیلی منو

دوست داره منم دوستش دارم و آرزومه با اون زندگی کنم  ولی گفته که صبر کن شرایط جور بشه بعد من به خواستگاری می یام من هم منتظرم که شرایط جور بشه و اون به خواستگاری بیاید نمی تونم ازش جدا بشم واقعاً مرد زندگیه دوستش دارم می خوام باهاش تا آخر عمرم زندگی کنم مطمعنم که باهاش خوشبخت می شم برام مهم نیست که متاهل هست با همه چیزش قبولش دارم . من رو راهنمایی کنید باید چیکار کنم ؟

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

4 نظرات

  • شما از مرد ایدآلتان چه انتظاراتی را دارید من نمی دونم مردی که شما عاشقش شدید چه مشکلاتی داره که می خواد زن اولش را کنار بگذاره و با شما ازدواج کنه در جامعه ما شما نمیتونید به خوبی و خوشی با مردی که زن دیگری دارد زندگی کنید . این مشکلات بعد از تولد فرزندتان به وجود می آید که فرزندتان پدری می خواهد که همیشه پیشش باشد . و این مهر مادری است که اخلاق شما را تغییر می دهد به هر حال شما باید فداکاری زیادی برای این عشقتان انجام دهید . جدا از اینکه اگر همسر اولش شما را اذیت نکند . با آرزوی موفقیت و خوشبختی برای شما .
  • سلام دوست عزیز لطفا زندگیت رو با ویران کردن زندگی کس دیگری بنا نکن چون مطمئن باش روزی نوبت تو میشه که باید از زندگی این فرد بری بیرون اون مرد آدم بسیار هوس بازی هست که هم با احساسات شما بازی می کنه و هم وقتی به تن خانومش رسیده و از اون سیر شده اومده سراغ شما خودتو مورد لعن ونفرین کسی قرار نده و دل کسی رو نشکن
  • با سلام درسته كه هميشه استثنا وجود داره ولي شما امنيت رو از زن ايشون گرفتين تنها چيزي كه زن از رابطش نميتونه حذف كنه. عاقلانه تصميم بگيريد.ببخشيد ولي من احساس ميكنم خيلي از اشخاص كه چنين كاري انجام ميدن براي خودشون ارزشي قائل نيستن شما لياقتتون بيش از پسمانده ي ديگريه. اميدوارم تصميمي بگيريد كه هيچوقت پشيمون نشيد.
  • سلام خانم عاشق این طور که شما از عشق و علاقه ات نسبت به این آقا ابراز کردی به نظر من هیچ نوع راهنمایی را نمی تونی بپذیری. (( نمی تونم ازش جداشم/ مرد زندگیمه/ دوشتش دارم/ میخوام تا آخر عمر باهاش باشم / هر شرایطی رو قبول دارم و....)) دیگه جایی واسه راهنمایی نمی ذاره. ولی بهت بگم تا زمانی که کسی از رابطه تان خبر نداره همه چیز خوب و رویایی به نظر می رسه اما از لحظه ای که دیگران خبردار بشن مشکلاتت به مرور شروع میشه. من توصیه نمی کنم که رابطه مخفی داشته باشی چون نه سرانجامی داره و نه کار چندان درستیه. یادت باشه هیچ وقت زندگی کاملی با این شخص نخواهی داشت مگر اینکه بخاطر ازدواج با تو زندگیش رو تغییر بده. آیا راضی هستی بخاطر تو زنش رو طلاق بده؟ اگر هم با همسرش مشکل داره و تصمیم به جدایی داره دلیل جدایش رو بررسی کن. این نوع ازدواج سخته خیلی سخت. من خودم چیزی شبیه این رو تجربه کردم عزیزم .همچنان دارم زندگی می کنم و همدیگه رو خیلی دوست داریم اما بسیار ...بسیار ...بسیار سخته. امیدارم موفق باشی خانم عاشق