من شخصیت متغیری دارم

من شخصیت متغیری دارم و یک لحظه یکی رو خیلی دوست دارم و یک لحظه اصلا.باید چیکا کنم؟

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

3 نظرات

  • شما توضيح بيشتري راجع به خودت ندادي ولي كلا آدم بايد سعي كنه دوستي و دشمنيش بر اساس دليل و منطق باشه. يعني خود آدم بايد فكر كنه ببينه براي چي از فلاني خوشم مياد؟ تيپ و قيافش؟ شيرن زبونيش؟ مهربونيش؟ صداقتش؟ ... منظورم اينه كه وقتي دليل دوستي رو پيدا كردين اونوقت ديگه بي دليل اين دوستي و محبت از دلتون حذف نميشه.
  • میشه گفت ثبات ادراکی ندارید درسته ؟ یک لحظه محرک های مغز شما به یک وسیله یا شخص نگاه مثبت دارند و در یک لحظه نه . این بحث واقعا بزرگی هست بهتره به یک روانپزشک مراجعه کنید احتمالا با تجویز دارو این احساس برطرف خواهد شد براتون آرزوی موفقیت میکنم .
  • دوست عزیز من حدس میزنم شما جزو افراد ایده آل گرا و کمال طلب هستید به دلیل نیاز های طبیعی انسانی و عواطف از کسی خوشتان می آید و او را دوست دارید و در لحظه ای بعد به دلیل کمال گرا بودن از او بیزار میشوید زیرا همه انسان ها نقص های فاحشی دارند دلیل دیگری که میتواند وجود داشته باشد افسردگی مزمن است در گونه ای از افسردگی های مزمن شخص از خود و از همه متنفر و بیزار است البته نه همیشه گاهی خود و دیگران را دوست دارد و گاهی دیگر از همه نفرت دارد