شوهرم خانواده اش را بیشتر از من دوست دارد

حتی روزهای تعطیل را با انها میگذراند و به من وپسر ۲ساله ام توجهی ندارد

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

3 نظرات

  • کاش بیشتر توضیح میدادید. من حس می کنم شما با خونواده ی شوهرتون مشکل دارید چون گفتید روزهای تعطیلو با خونواده ش می گذرونه یعنی شوهرتون خودش تنها میره و شما و پسرتون نمیرید. هر پسر و دختری خونواده شو دوست داره چه قبل ازدواج چه بعدش. و هیچ کس نمی تونه دختر یا پسرو به طور کامل از خونواده ش جدا کنه (حتی اگه اون خونواده کاری کنه که باعث ناراحتی بشه) سر زدن به خونواده وتوجه کردن و جویا شدن حال پدر و مادر بعد ازدواج وظیفه ی هر دختر و پسریه البته در حد تعادل. اولا اگه همسرتون بیش از حد به خونواده ش توجه می کنه در حالی که نیازای همسر و فرزندشو هنوز تامین نکرده مطمئنا کار اشتباهی انجام میدن( متاسفانه من در مورد یکی از آشنایان از نزدیک شاهد این مسئله بودم). دوما شما باید با آرامش و احترام و موقعی که شوهرتون از نظر روحی تو شرایط مساعدیه این موضوع رو مطرح کنید و خواسته هایی رو که دارید باهاشون در میون بذارید. بازم تاکید می کنم با آرامش و احترام و با زبان نرم نه توپ و تشر و تحقیر. سوما همیشه و همیشه برا خونواده ی همسرتون احترام قائل باشین همین نرفتن به منزل خونواده ی همسرتون به نظر من یه نوع بی احترامیه.هیچ وقت نباید از سر لجبازی و اینکه چرا اونا رو بیشتر دوست داری و یا توجه زیادی بهشون می کنی این کارو انجام بدید. این کارا اوضاع رو بدتر می کنه چهارما حتما به یه مشاور خوب مراجعه کنید و مسائلتونو باهاش مطرح کنید تا بیشتر و درست تر راهنماییتون کنند سلامت و شاد و خوشبخت باشید
  • خوب چرا شما هم همراه شوهرتون و خانواده اش تعطیلاتو نمیگذرونید . اگر هم دوست دارید با شما و پسرتون وقتشو بگذرونه ۷روز هفته رو طوری برنامه ریزی کنید که هم با خانواده اش باشه و هم باشما. زمانی که شوهرتون میاد خونه سعی کنید محیطی آرام و شاد رو براش بوجود بیارید در مورد موضوع هایی که علاقه مند هستش صحبت کنید سعی کنید کارهایی رو که دوست داره انجام بدید این جوری میتونید کم کم به سمت خودتون جذبش کنید.
  • سلام.حق دارید ناراحت باشید ولی شاید خودتون باعث شدید همچین اتفاقی بیفته.به نظر من باایشون منطقی بحرفید مشکلتون زودتر حل میشه.