خون ریزی بعد از رابطه جنسی؟

خون ریزی بعد از رابطه جنسی؟

سوال مراجع:

با سلام.من 24 ساله و متاهل هستم.در روز 6 پریود با همسرم نزدیکی محافظت نشده داشتم.البته مایع منی داخل ریخته نشد.همان شب از روش پیشگیری اورژانسی با قرص LD استفاده کردم ولی 2 روز بعد دچار خارش و سوزش شدید شدم و 4 روز بعد مجددا دچار خونریزی به مدت 3 روز شدم.پریود من معمولا 7 روزه است و در سیکل قبلی هم 1 بار از روش پیشگیری اورژانسی استفاده کردم.اگه ممکنه سریعتر راهنماییم کنید که علت خونریزی 3 روزه چی بوده و چند درصد احتمال بارداری وجود داره چون ما اصلا آمادگیشو نداریم.چون به علت تعطیلات به هیچ دکتری نتونستممراجعه کنمو دکتر داروخانه به من 1 کرم واژینال تریپل سولفا و 1 کرم کلوتریمازول برای خارش و سوزش داد و الان 6 روز استفاده کردم و بهترم.زودترین زمانی که از بیبی چک استفاده میشه کرد کی هست؟ممنون میشم سریعتر جواب بدید.

پاسخ مشاور:

درود

اگر منی وارد واژن نشده است و از روش پیشگیری درست استفاده کردید یعنی 24 ساعت بعد از رابطه جنسی باید قرص بخورید در این صورت اصلا احتمال بارداری وجود ندارد.

اما در خصوص خون ریزی سه روزه »» می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اگر رابطه اولتان بود و پرده در این رابطه پاره شده است بدلیل له شدگی پرده بکارت است که معمولا خون ریزی آن تا روزهای بعد ادامه دارد.

ممکن است به دلیل وجود ضایعات واژن باشد،ممکن است ضایعه گوشتی وجود داشته، و یا عفونتی ایجاد شده است. در کل تا معاینه حضوری صورت نگیرد تشخیص قدری سخت است

بی بی جک را حتی می توان یک هفته بعد از رابطه استفاده کرد اما نتیجه دقیق زمانی مشخص می شود که 21 روز بعد از رابطه جنسی استفاده شود.

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

هیچ نظری وجود ندارد