بی میلی جنسی خانومم

بی میلی جنسی خانومم

سوال مراجع:

سلام خسته نباشید

همسر من از زمانی که بچه دار شدیم که الان یک سال و نیم میگذره زیاد میلی به رابط جنسی نداره حدودا هر دو هفته یکبار اونام به هانه اینکه بچه نمیزاره
اگر هم تن به اینکار بده دوست داره بدون لمس و هرکار دیگه باشه و فقط دخول انجام شود از دادن لب هم تفره میره ( البته قبلا هیچکدام از این خصوصیات را نداشت ) در ضمن دوست داره زودتر کار تموم بشه و از طولانی شدن گریزان است لطفا من را راهنمایی کنید

پاسخ مشاور:

درود و سپاس

ببینید دلایل کاهش میل جنسی در خانم ها می توانند نشات گرفته از عوامل مختلفی چون:

1> بچه دار شدن

2>جراحی لگن خاصره…بیرون آوردن رحم

3>بالا فشار خون…سیگار کشیدن

4>استرس..فشارکاری و غیره باشد

بنابراین شما در اولین گام باید دلیل این کاهش میل جنسی را بدانید ممکن این کاهش مربوط به زایمان و بچه دار شدن باشد در صورت باید همسر شما به پزشک زنان جهت جک آپ مراجعه نمایند.

اما دلایل بسیار جزئی تری هم وجود دارد که اغلب افراد از آن غافل هستند: اگر شما و همسرتان عاشق و معشوق همدیگر باشید یعنی به آن حد عاشق باشید که همه علایق و سلایقتان با هم یکی شده باشد در این صورت از رابطه جنسی خوبی برخوردار نخواهید بود چرا؟

چون در این صورت با ملاحظه رفتار می کنید و تازگی در رابطه جنسی از بین خواهد رفت. توصیه می کنم همیشه در بند نزدیک بودن و یا مالش همسر خود نباشید راه های دیگر را هم امتحان کنید مثلا یک روز بدون بوسیدن و نوازش رابطه را انجام دهید،، مدتی دیگر کمی با جدیت،، مدتی دیگر خیلی عاشقانه بصورتی که اول حدود یک ربع در اتاقی آرام و معطر که موسیقی آرامی هم در آن پخش است با هم خلوت کنید و حرف بزنید یا همدیگر را تماشا کنید سپس رابطه را شروع نمایید.در کل باید تنوع را رعایت نماید.

اما با توجه به توضیحاتی که دادید به نظرم مشکل جسمی هست و بعد از بچه دار شدن اتفاق افتاده که در این صورت باید برای تشخیص دقیق حضوری به پزشک متخصص زنان مراجعه نمایند.

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

هیچ نظری وجود ندارد