تاثیر رابطه جنسی با دوست دختر

تاثیر رابطه جنسی با دوست دختر

مشخصات فردی:

جنسیت: مرد

سن: 18

وضعیت تاهل: مجرد

فرزند: اول خانواده

تحصیلات: دیپلم

شغل: محصل

سابقه مراجعه به روانشناس ، دلیل مراجعه، نوع درمان و نتیجه: خیر
داروی مصرفی و میزان آن: خیر
سابقه مصرف سیگار، الکل و یا دیگر مواد مخدر، میزان و نوع آن: خیر
شرح مسئله: سلام خسته نباشید من با دختری15ساله دوستم و میخوام باهاش ازدواج کنم خواستم بدونم چرا رابطه جنسی و وابسته کردنش از مقعد خرابه؟ لطفا نگوید برید از فلان کتاب پیداش کنید خواهشا کامل و ساده توضیح دهید با تشکر

 

پاسخ ها

با سلام . دوست عزیز همکارم به درستی شما را ارهنمایی کرده است. شما در سن نوجوانی هستید و این خانم نیز تازه 15 سال دارد و مطمئنا به بلوغ روانی کافی برای تصمیم گیری نرسیده است و شما نیز در اوج هیجان می خواهید رابطه جنسی برقرار کنید آن هم از نوع نامتعارف این در حالی است که شما شناخت درستی از هم ندارید.وقتی بزرگتر شده و وارد جامعه شید ، درس بخوانید می بینید ملاک انتخابتان تغییر کرده و ممکن است هر دوی شما پشیمان شوید اما به دلیل وابستگی نمی توانید تصمیم بگیرید علاوه بر آن حتی اگر ازدواج هم بکنید به دلیل رابطه قبل ازدواج از سن کم از رابطه درست لذت نمی برید و درگیر خواهید بود. در این بین از بین رفتن آبروی خانم ، ایجاد بیماری برای ایشان و مشکلات جسمانی را نیز باید در نظر بگیرید.هر گز این کار رت آغاز نکنید.

پاسخ توسط: فرشته نوری

با سلام. دوست عزیز شما فقط 18 سال دارید و این خانم 15 سال. چه از ازدواج می دانید ؟ معیار شما برای انتخاب هم چه بوده است ؟ چقدر شناخت از ازدواج دارید و چه مهاتر هایی دارید ؟ دوست عزیز با افزایش سن و قرار گرفتن در اجتماع آدم ها دچارتغییر معیار ها می شوند و در سنین نوجوانی و اوایل جوانی به دلیل بالا بدن سطح هیجانات و احساسات بیشتر تصمیم گیری ها بدون منطق و احساسی است و با بزرگتر شدن و کم شدن احساسات معیار ها تغییر می کند و با حقیقت ازدواج و رابطه آشنا می شوید بنابراین اگر رابطه جنسی قبل آن وجود داشته باشد نمی توانید درست تصمیم بگیرید، بدون دلیل و منطق درست به هم وابسته شده اید و حالا که بزرگتر شده اید با مخالفت خانواده ها ، بی علاقگی خودتان و تغییر معیارتان رو به رو شده اید و جدا شدن هم برای هر کدام شما سخت خواهد بود. علاوه بر آن ارتباط جنسی که شما بیان کرده اید بسیار بسیار آسیب جسمانی و روانی ایجاد می کند که ممکن است شما را در دردسر بزرگی بیاندازد و حتی ایجاد بی علاقگی خانم از رابطه جنسی نماید. توصیه میکنم به دلیل سن کم شما و ایشان به هیچ وجه این روابط را آغاز نکنید.سعی کنید تکانه های جنسی خودتان را کنترل کنید.

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

هیچ نظری وجود ندارد