نظرتون درمورد ازدواج بعد ازدوستی پسر و دختر چیه؟

نظرتون رو درباره ی ازدواج دوستی دختر و پسر قبل از ازدواج بگید؟

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

3 نظرات

  • به نظر من دونفر که با هم دوستن و بعد ازدواج میکنن خیلی نمیتونن زندگی موفقی داشته باشن چون مدام نسبت به هم شک میکنن البته این نمیتونه یه قانون باشه , ممکنه دونفر هم خیلی زندگی عالی و بی نقصی رو بتونن تشکیل بدن ولی در کل تا جایی که من دیدم و با روانشناسهای مختلف صحبت کردم و تحقیق کردم توی دوران دوستی بخاطر احساسات زیاد فکر میکنن که عشقشون خاصه در صورتیکه اینطور نیست توی این دوران کمتر به ایرادهای طرف مقابل دقت میشه و هردوطرف سعی میکنن زیباییهاشونو بروز بدن , بعد از ازدواج تازه میفهمن که چه خصوصیات منفی زیادی هردوطرف دارن و حسابی توی ذوقشون میخوره و دائما باخودشون میگن ممکنه همونطور که طرف مقابل رابطه دوستی با من داشته با کسی دیگه هم داشته باشه
  • سلام به نظر من دونفر که باهم دوستن از روی احساسات تصمیم میگیرن خوبوبد همو نمیبینن توخیالن اما بعد ازدواج تو دنیای واقعیت بیشتر با اخلاقای هم اشنا میشن تازه میفهمن بدرد هم نمیخورند تازه شک کردنا شروع میشه البته شاید همیشه اینطور نباشه و گاهی از روی عقل تصمیم بگیرن وخوشبختم بشن ولی بیشتر این ازدواجا از روی احساس که من کاملا مخالفم بهترین ازدواج ازدواج سنتیه با دوام بیشتر عاقلانه ازدواج عاشقانه زندگی!
  • با سلام… من در دوران دبیرستان شاهد ازدواج تا جایی که الان دقیقا یادم میاد ۴ تا از دوستانم بودم که با دوستشون بود و واقعا میگفتن با هم خوشبخت میشن چون هردو عاشق هم هستن و یکی از دوستانم که به من نزدیک تر بود همیشه میگفت هم من از وجود دوستان قبلی همسرم مطلعم هم ایشون مطلع هستن که من قبل از خودشون چند دوست دیگر داشتم!!!! الانم دورادور جویای احوالشون هستم که خدارو شکر تا حالا انگار به مشکل برنخوردن!!! خیلی بسیار عجیب است : ) ازدواجشون نقدها داشت از نظر من اما انگار به ثمر نشست و اینو میگن معجزه!! نمیدونم اما فکر میکنم این روابط به کل اشتباه است و ازدواجی که ثمره ی یک اشتباه باشد اشتباهی خیلی بزرگتر است! شاد باشید . .