آقایون اگر یه خانمی عاشقتون بشه چه حسی دارید؟!

بحث و گفتگو: آقایون اگر یه خانمی عاشقتون بشه چه حسی دارید؟!
سلام
لطف میکنین 4تاسوال منو بذارین تو سایت تا اقایون جواب بدن.
1.اقایون چه حسی پیدا میکنید وقتی یه خانم واقعا عاشقتون شده باشه ؟وچیکارمیکنن؟
2.اقایون چه حسی پیدا میکنین وقتی یه خانم نه چندان زیبا درمقایسه بااونها عاشقتون میشه ؟وچیکارمیکنن؟
3.اقایون چه حسی پیدا میکنن وقتی یه خانم زیبا عاشقشون میشه ؟وچیکارمیکنن ؟
4.اگه یه خانمی عاشقتون باشه ومدام پیامک بزنه واظهارعشق کنه و خیلی بافشاری کنه ولی شمااون خانمو نپسندیده باشین چه کارمیکنین ؟
images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

3 نظرات

  • 1- من اگه بدونم یه دختری عاشقم شده و با رفتارش هم نشون بده اگه به دلم نشسته باشه با سر می رم و باهاش ازدواج می کنم و هیچوقت هم منت سرش نمیزارم که تو عاشق من بودی. 2- زیبایی از نظر هر کس یه تعریفی داره. واسه پسرا زیبایی یه دختر از نظر دیگران مهم نیست فقط باید به دل خودش بشینه. بازم مثل اول عمل می کنم. 3- بازم مثل اول. گفتم که شما میگید زیبا شاید اونی که شما میگید زیباست از نظر من زیبا نباشه. 4- اول سعی می کنم با دلایل منطقی بهش بفهمونم که عشق یه طرفه راه به جایی نداره و اگه قانع نشد و به کاراش ادامه داد سعی می کنم تا میشه نبینمش و در صورت اجبار هم سرد باهاش برخورد میکنم.(موردش واسه خودم پیش اومده)
  • 1-اگه دختر غیر مذهبی باشه محل سگ هم بهش نمیذارم. 2-زیبایی شرط نیست توی ازدواج.چهره دختر باید به دل پسر بشینه که این بستگی به خدا داره. 3-اگه غیر مذهبی باشه هیچ حسی نسبت بهش ندارم. 4-کلا اگه یه دختری بهم اس بده اینطور برداشت میکنم که دختر با وقار و با حجب و حیایی نیست و بنابر این کاری میکنم که دیگه اس نده. این نظر من بود چون من حزب اللهی ام ولی کلا اگه یه دختر مذهبی یه روز واقعا به خاطر خودم به من دل ببنده و من ازدواج با اون رو مصلحت ندونم با احساساتش بازی نمیکنم و کاری میکنم و رفتاری از خودم بروز میدم که خودش کم کم از من زده بشه.اینجوری خدا هم راضیه.
  • سلام ... من که به نوبه خودم : 1.اقایون چه حسی پیدا میکنید وقتی یه خانم واقعا عاشقتون شده باشه ؟وچیکارمیکنن؟ پاسخ : ذوق مرگ می شوم و همه کار هم میکنم ... 2.اقایون چه حسی پیدا میکنین وقتی یه خانم نه چندان زیبا درمقایسه بااونها عاشقتون میشه ؟وچیکارمیکنن؟ پاسخ : زیبای خوب از نظر هر انسان پسندیده است و دروغه بگم که اصلا زیبایی مهم نیست ولی به اندازه عشق و علاقه که دو طرف به هم دارن چیز مهمی به حساب نمیاد . یعنی : عشق اول و زیبایی دوم ... البته از نظر من 3.اقایون چه حسی پیدا میکنن وقتی یه خانم زیبا عاشقشون میشه ؟وچیکارمیکنن ؟ پاسخ : خوب اینطور دیگه نونمون تو روغنه ... و فقط میمونه اونی شرط اولی که بالا گفتم . 4.اگه یه خانمی عاشقتون باشه ومدام پیامک بزنه واظهارعشق کنه و خیلی بافشاری کنه ولی شمااون خانمو نپسندیده باشین چه کارمیکنین ؟ خانمی که انقدر پرو باشه و پا فشار کنه و پیامک بده و پسر روی خوش نشون نده .. معلومه که این دختر براش عادی شده و امکان اینکه با پسر دیگه ای هم باشه هست .. ولی در یک مورد شاید برعکس باشه که به ندرت اتفاق میافتده و شاید هممون تو این فیلم ها دیدیم .. که دخرته واقعا راست میگه ولی پسر لایقش نیست ... البته نمیگم که اینا فیلمه ولی من به چشم خودم ندیدم و مجبور شدم اینطوری مثال بزنم .