چکیده مطلب

در این مقاله آموزشی راهکارهایی برای عاشق کردن نامزد شما ارائه شده است پس اگر واقعاً دوست دارید نامزد خود را عاشق کنید این راهکارها را بخوانید و آن‌ها به کار ببندید.

دوران نامزدی یک دوران جدید در طول زندگی هر پسر یا دختری است که برای آن‌ها می‌تواند بسیار شیرین و لذت‌بخش باشد و مهم است چگونه با نامزد خود برخورد کنید. در واقع می‌توان گفت نامزدی شروع یک رابطه همیشگی بین دختر و پسر است و همیشه شروع هر رابطه جدید، بسیار هیجان‌انگیز بوده و پر از شور و شوق است. به باور بسیاری از افراد، دوران نامزدی را یک فرصت مناسب برای آشنایی بیشتر و عاشق شدن است.

دخترها دوست دارند در دوران نامزدی، نامزدشان همیشه به آن‌ها فکر کند. اما دختر خانم‌ها برای این که به مقصود خود برسند باید نامزد خود را عاشق خود کنند تا همیشه، چه زمانی که در کنار همدیگر هستند و چه وقت‌هایی که از هم دورند، همیشه در ذهن نامزد خود باشند.

در این مقاله راهکارهایی برای عاشق کردن نامزد شما ارائه شده است پس اگر واقعاً دوست دارید نامزد خود را عاشق کنید این راهکارها را بخوانید و آن‌ها به کار ببندید.

۱- به ظاهر خود اهمیت دهید و یک آرایش ملیح داشته باشید

 

اولین چیزی که یک پسر عاشق آن می‌شود ظاهر نامزد خود است. همیشه سعی کنید زمان‌هایی که با نامزد خود هستید آرایش کنید و ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید. یک آرایش ملیح بیشتر از یک آرایش غلیظ مورد توجه مردان قرار می‌گیرد. پس سعی کنید همیشه یک آرایش ملیح بر روی صورت خود داشته باشید و از لباس‌های رنگی و آراسته برای جلب توجه او استفاده کنید.

۲- با نامزد خود مهربان و مودب باشید

شخصی که بی ادب بوده و همیشه این گونه رفتار می‌کند خیلی سریع دوستان و اطرافیان خود را از دست می‌دهد. یک دختر نیز اگر با نامزد خود مودبانه رفتار نکند خیلی سریع رابطه آن‌ها سرد خواهد شد و دختر هیچوقت نمی‌تواند نامزدش را عاشق خود کند. اما مهربانی و ادب یک دختر یک راه بسیار آسان برای عاشق کردن نامزد خود است. پس تلاش کنید همیشه با نامزد خود مهربان و با ادب رفتار کنید و به او احترام بگذارید.

۳-  به او نشان دهید که شما یک نامزد خاص برای او هستید

 

توانایی‌های خود را به او نشان دهید. مثلاً اگر شما در یک آلت موسیقی توانایی دارید با نواختن این آلت می‌توانید توانایی خود را به نامزد خود نشان دهید، در مورد آن با او به بحث بپردازید. نشان دادن توانایی‌های شما باعث جذب بیشتر نامزد شما و ایجاد ارتباط بهتر با او خواهد شد.


 

۴- شباهت‌هایتان را با نامزد خود برجسته کنید

یکی از مهمترین دلایلی که افراد به یکدیگر جذب می‌شوند، ارتباط آن‌ها با همدیگر است. بر روی شباهت‌های خود با نامزدتان تاکید کرده و درباره آن صحبت کنید. به عنوان مثال اگر هر دو شما نوع خاصی از موسیقی را می‌پسندید در مورد آن صحبت کنید. فقط این اطمینان را داشته باشید که در مورد شباهت‌های مشترک با نامزد خود اغراق و دروغ نگویید، این کار موجب بی‌اعتمادی و ناامید شدن از یک رابطه لذت‌‌بخش خواهد شد.

۵- یک نیروی مثبت در زندگی نامزد خود باشید

 

بسیاری از افراد شخصیتی منفی دارند، آن‌ها این شخصیت خود را به نامزد خود نیز منتقل می‌کنند. شما به عنوان یک دختر به جای این گونه طرز تفکر منفی، مثبت فکر کنید و این طرز تفکر را به نامزد خود نیز منتقل کنید و یک نیروی مثبت در زندگی با نامزد خود باشید. همیشه در حضور نامزد خود مثبت باشید به طوری که او از هم صحبتی با شما لذت ببرد. این بدین معنی نیست که شما هیچوقت هیچ شکایتی از او نداشته باشید اما کسی که همیشه منفی است واقعاً برای طرف مقابل خسته کننده است.

۶- از لباس‌های با بافت نرم استفاده کنید

تحقیقات نشان می‌دهد که افراد بافت‌های نرم را دوست دارند و این بافت به آن‌ها آرامش خواهد داد. تلاش کنید از لباس‌هایی با بافت ابریشم، خز مصنوعی، میکروفیبر و یا سایر بافت‌های نرم استفاده کنید. اگر شما این نوع لباس‌ها را بپوشید در هنگام لمس کردن شما توسط نامزدتان این احساس آرامش به او نیز منتقل خواهد شد و او مجذوب شما می‌شود.

همچنین سعی کنید از رنگ قرمز برای بافت‌های خود استفاده کنید؛ زیرا رنگ قرمز احساس جاذبه و شور و شوق را در مردان افزایش می‌دهد. پس استفاده از  بافت‌ و رژ لب قرمز رنگ را برای جلب توجه نامزد شما بسیار مهم است.

۷-  با نامزد خود همیشه خنده بر لب وخوش‌رو باشید

 

لبخند برگ برنده هر شخصی است. در واقع لبخند، سلاح همیشه در دسترس و رایگان برای ربودن دل نامزد شما هست. سعی کنید همیشه علی‌الخصوص زمانی که با نامزد خود هستید خوش‌رو و خنده بر لب باشد، با استفاده از این کار می‌توانید نامزد خود به طرف خود سوق دهید و او را عاشق خود کنید. در وقت‌هایی که با شریک خود هستید دلیلی برای خنده پیدا کنید و همچنین در هنگام خندیدن با نامزد خود با او تماس چشمی نیز برقرار کنید.


 

۸- صادق باشید

صداقت برای هر کسی مهم است. در دوران نامزدی هر طرز تفکر و رفتاری دارید آن را به نامزد خود بگویید و همیشه با او صادق باشید. پس همیشه حرف دل خود را بزنید، هیچ وقت توقع نداشته باشید که نامزد شما ذهنتان را بخواند. صداقت و صادق بودن مهمترین رکن یک رابطه موفق است.

۹- به حریم خصوصی او احترام بگذارید

اعتماد پایه و اساس هر رابطه‌ای است. هر دفعه‌ای که همسر شما به بیرون می‌رود و بر می‌گردد از او بازجویی نکنید و در اصطلاح با نامزد خود مثل یک متهم برخورد نکنید و در قفس قرار ندهید. برای این که رابطه خوب و عاشقانه‌ای با او داشته باشید حتماً به او اعتماد کنید. وقتی او اعتماد شما را ببینید قطعاً او نیز به شما اعتماد می‌کنید و به وجود چنین نامزدی می‌بالد.

پس شما با به کار بردن این راهکارها می‌توانید نامزدتان را عاشق خود کنید و برای همیشه وجود او را در کنار خود حس کنید و از یک رابطه عالی لذت ببرید.