چگونه زن جذابی برای همسرم باشم؟

چگونه زن جذابی برای همسرم باشم؟
  •  چگونه زن جذابی برای همسرم باشم؟

    همسر شما می‌تواند یکی از مهمترین افراد در زندگی شما باشد. به همین دلیل، می‌توانید برای این که زن جذاب و مورد علاقه همسر خود باشید، برخی از راهکارهایی را امتحان کنید. در این مقاله، به برخی از این راهکارها پرداخته شده است.

    ۱. به خودتان اهمیت دهید

    اولین قدم جهت جذابیت بیشتر شما، به خودتان اهمیت دادن است. برای رسیدن به این هدف، می‌توانید به خودتان وقت بیشتری بدهید و به دنبال رفاه خود باشید. این امر می‌تواند شامل رفتن به باشگاه، تغذیه سالم، یا حتی خرید لباس‌هایی باشد که به شما احساس خوبی می‌دهند.

    ۲. دارای سبک زندگی مناسب باشید

    سبک زندگی شما می‌تواند بسیاری از جنبه‌های شخصیتی شما را نشان دهد. به همین دلیل، باید در سبک زندگی خود به دنبال اصالت و تعادل بین کار و زندگی شخصی باشید. این کار می‌تواند به عنوان یک دستاورد درونی برای شما و در نتیجه جذابیت بیشتر شما در نظر همسر شما باشد.

    ۳. به برنامه‌ریزی آینده خود بپردازید

    با برنامه‌ریزی آینده خود، می‌توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و به دنبال رسیدن به اهداف خود باشید. این کار می‌تواند به عنوان یک الگوی جذابیت برای همسر شما باشد و او را به شما نزدیک‌تر کند.

    ۴. به همسرتان توجه کنید

    در روابط، توجه به مهمترین عواملی است که باعث می‌شود همسر شما به شما علاقه بیشتری داشته باشد. برای این کار، می‌توانید به دنبال شنیدن نظرات و احساسات همسرتان باشید و به آن‌ها احترام بگذارید. همچنین، می‌توانید به دنبال برگزاری فعالیت‌های مشترک با همسرتان باشید تا بیشتر به همدیگر نزدیک شوید.

    ۵. از ابزارهای جذابیت خود استفاده کنید

    هر فردی برای جذابیت بیشتر خود از ابزارهای خاصی استفاده می‌کند. برای شما نیز می‌تواند شامل استفاده از عطر، لباس‌هایی باشد که به شما احساس خوبی می‌دهند، مراقبت از پوست و موی خود، و استفاده از لوازم آرایشی باشد.

    در نهایت، برای این که زن جذابی برای همسرتان باشید، باید به خودتان اهمیت دهید، دارای سبک زندگی مناسب باشید، به برنامه‌ریزی آینده خود بپردازید، به همسرتان توجه کنید، و از ابزارهای جذابیت خود استفاده کنید. به همین دلیل، خود را تقویت کنید و به یک نسخه بهتر از خودتان تبدیل شوید.

     

    شاید سوال کلیدی بسیاری از خانم ها این باشد که آیا زیبایی و جذابیت کاملا ذاتی است؟ یا می توان آنرا تا حدودی بهبود داد؟ و اگر می توان چگونه زن جذابی برای همسرم باشم؟ در جواب به این سوالها در مرحله اول زیبایی و جذابیت را تعریف می کنیم.

    زیبایی:

    زیبایی عبارت از نوعی تناسب و هماهنگی در اجزای صورت  که  اکثر افراد آنرا می پسندند و اما آنها را شرح می دهیم. طبق یک تحقیق اجزای صورت مثل گونه ها، بینی و … مورد بررسی قرار گرفت تا مشخص شود که چه پارامترهایی باعث جذابیت یک فرد می شوند.

    جذابیت:

    یعنی جذابیت را فقط نمی توان در فیزیک و ظاهر خلاصه کرد، بلکه خصوصیات رفتاری و نحوه تعامل فرد با دیگران هم نقش موثری را بازی می کند. جذابیت هم شامل بعد روانی و هم بعد ظاهری است. ولی گاهی آن قدر بعد روانی پررنگ می شود که حتی ظاهر نه چندان زیبا را هم پوشش می دهد.

    زیبایی با جذابیت برابر نیست!

    افراد زیادی را می شناسیم که زیبا هستند اما جذاب و دوست داشتنی نیستند. اما در آن سو افرادی هستند که اگرچه به لحاظ ظاهری شاخص نیستند، اما محبوب هستند و افراد مختلف از مصاحبت با آنها لذت می برند. و افرادی هم هستند که هم زیبا هستند و هم جذابیت دارند.

    اهمیت زیبایی:

    نیاز به زیبا بودن و موردتوجه بودن در همه افراد وجود دارد اما این ویژگی در خانم ها خیلی پررنگ تر از آقایان است. حتی یکی از علائم افراد افسرده این است که اصلا به ظاهرشان اهمیت نمی دهند.

     

     

    چگونه برای همسرم جذاب تر شوم؟

    در این مقاله به چند آیتم مهم در مورد زیبایی ظاهری اشاره می کنیم:

    ۱وزن متناسب:

    اکثر مردان دوست دارند که همسرشان دارای وزن مناسب باشد و اضافه وزن نداشته باشند. مثلا زنی که با توجه به قد متوسطش (حدود ۱۶۰ تا ۱۷۰ سانتی متر) حدود ۱۰۰ کیلو وزن دارد برای کمتر کسی مطلوب است.

    راهکار رسیدن به وزن متناسب: رژیم غذایی سالم + ورزش و تحرک بدنی

    یک  رژیم غذایی سالم است که در آن مصرف چربی و سایر مواد به اندازه باشد. به هیچ وجه نیازی به رژیم های سخت گیرانه نیست که مثلا روزی یک عدد خرما بخوریم تا ظرف یک هفته مثلا ۱۵ کیلو وزن کم کنیم! یا با بستن یک کمربند طبی روزانه یک کیلوگرم کم کنیم، چیزی که زیاد در تبلیغات می بینیم!

    در کنار یک رژیم غذایی علمی، شما حتما باید ورزش کنید و تحرک داشته باشید. جالب است بدانید که با این کار با یک تیر ۲ نشان می زنید. علاوه بر کاهش وزن و داشتن جذابیت برای همسرتان، ورزش شادابی خاصی به شما می دهد که می توانید شرزنده تر و با آرامش بیشتری زندگی کنید.

     

    ۲– آرایش به حدکافی (برای همسر):

    در دین مبین اسلام، سفارش زیادی به آراستگی زن برای همسرش شده است. مرد وقتی که می بیند همسرش برای او خودش را آراسته است، محبتش به همسرش زیاد می شود. به یاد دوران نامزدی این کار را انجام دهید.

    پیشنهاد من این است که سعی کنید آرایشتان و ظاهرتان مطابق نظر همسرتان باشد. چون شما می خواهید برای همسرتان جذاب بشوید. البته خود شما هم باید از این آرایش راضی باشید و حس خوبی داشته باشید.

     مثلا اگر می خواهید موهایتان را رنگ کنید و یا آرایش کنید، حتما نظر همسرتان را جوبا شوید. شاید همسرتان موهای بلند شما را بپسندد. وقتی شما موهایتان را خیلی کوتاه کرده باشید، این امکان وجود دارد که جذابیت ظاهری شما نزد همسرتان کاهش یابد.

    در مورد رنگ موهایتان نیز همین مسئله صادق است. او به رنگ های تیره علاقه مند است و شما رنگ خیلی روشنی را انتخاب کرده اید. به هیچ وجه منظور من این نیست که سلیقه خودتان را نادیده بگیرید. بلکه نظر همسرتان را هم جویا شوید.

    ۳–      لباسهای زیبا و هماهنگ:

    حتما برای همسرتان هم شیک و زیبا لباس بپوشید. متاسفانه برخی از خانم ها فکر می کنند که لباس شیک و زیبا فقط مخصوص مجالس و عروسی هاست. در صورتی که شما حتما باید برای همسرتان هم زیبا بپوشید.

     

    ۴–      آیا من برای جذابیت به عمل زیبایی نیاز دارم؟

    با توجه به آمار بالای عملهای زیبایی در کشورمان، لازم دیدم که به این مورد هم اشاره کنم. تعداد قابل توجهی از افراد به علت اعتماد به نفس پایین و احساس بی ارزشی خودشان را زشت می پندارند.

    برای شما مثال عینی می زنم. در یک از سمینارهایی گذشته، استاد سمینار خواست تا خانم هایی که احساس می کنند، از زیبایی بهره ای نبرده اند از جای خود بلند شوند. بعد از حضار خواست که درباره زیبایی ایشان نمره ای از ۰ تا ۱۰ در نظر بگیرند و جالب اینکه اکثر شرکت کنندگان نمره ۶ تا ۸ را به این خانم ها دادند.

     

    برای من خیلی جالب بود، چون نمره دادن حضار به صورت مخفی بود و شخص پشت به حضار بود. در ابتدا آراء حضار را نمی دید. بنابراین احتمال اینکه از سر دلسوزی نمره بالا داده باشند، خیلی پایین بود. این چند خانم به علت اعتماد به نفس پایین خود را زشت می پنداشتند و متاسفانه خانم هایی که مثل آنها فکر می کنند در کشور ما کم نیستند.

    تقویت اعتماد به نفس به جای زیبایی

    این دسته از افراد به جای حل ریشه ای مشکلشان یا از جامعه فاصله می گیرند و یا  رو به عمل های زیبایی غیرضروری می آورند و یا …

    اگر شما جزو این دسته هستید، پیشنهاد من این است که اعتماد به نفس خودتان را زیاد کنید، با ظاهرتان کنار بیایید و خودتان را دوست داشته باشد. چون وقتی شما از درون خودتان را دوست نداشته باشید، هیچ عمل جراحی، آرایش و یا لباسی نمی تواند این حس را به شما بدهد. وقتی شما برای خودتان جذاب نیستید، چطور می خواهید برای همسرتان جذاب باشید؟!

     

    توصیه مهم:

     برای همسرتان زیبا لباس بپوشید و آرایش کنید تا تنور عشق زندگی مشترکتان گرم تر شود. تا حد امکان در بیرون از محیط منزل، آرایش و آراستگی نداشته باشید، زیرا احتمال ایجاد ناامنی برای خودتان و حس شکاکیت و ناامنی فکری برای همسرتان را بالا می برد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا