چگونه دختران را خاطرخواه خود کنیم

چگونه دختران را خاطرخواه خود کنیم
  • چگونه دختران را خاطرخواه خود کنیم

    با توجه به اینکه هر دختری شخصیت و خصوصیات خاص خود را دارد، این سوال به شکل کلی و عمومی پاسخ داده نمی‌شود. با این حال، برخی از راهکارهایی که ممکن است برای خاطرخواهی دختران مفید باشند عبارتند از:

    ۱- ارائه توجه و توجه به خواسته‌های او
    ۲- صداقت و اعتماد به نفس در رفتار با او
    ۳- شنیدن و درک نیازهایش
    ۴- تهیه هدایایی مناسب برای او
    ۵- توجه به جزئیات کوچک و اعمال نکات مثبت برای تشویق و تحویل احساسات مثبت به او
    ۶- برقراری ارتباط با او و اشتراک گذاری احساسات و تجربیات با او
    ۷- پایبندی به وعده‌ها و قول‌های داده شده به او
    ۸- نشان دادن علاقه و احترام به او و احترام به گذشته و خاطرات او
    ۹- تلاش برای رفع مشکلات و نگرانی‌های او
    ۱۰- بیان محبت و احساسات خود به او و نشان دادن همدردی و همراهی با او.

    در نهایت، مهمترین نکته این است که برای خاطرخواهی دختران، باید به شکل منظم و پایدار این رفتارها را در مورد آن‌ها نشان داد تا بتوان اعتماد و صمیمیت را با آن‌ها برقرار کرد.

    ۲۰ روش برای آنکه قلب دختری را بدزدید و کاری کنید خودش خواهان شما شود!

     

    واقعاً از او خوشتان می‌آید و اکنون میخواهید بفهمید چگونه میتوانید دلش را ببرید. از نکات ذیل برای تحت‌تأثیر نهادنش استفاده کنید و او خودش به دنبالتان خواهد آمد!

     

    اگر میخواهید بدانید چطور دل دختری را ببرید، اینکار نیازمند تلاش است. این امر با برملا نمودن تمام حرفهای دلتان به شخصی که خاطرش را میخواهید محقق نمیشود. بلکه، کاملاً برعکس است.
    هنر پیروزی در بدست‌آوردن دل یک دختر، تماماً حول آن است که پیش از اقرار احساساتتان، کاری کنید او خودش عاشق شما شود!
    باید ابتدا او را بهتر بشناسید و سپس، کاری کنید شما را بعنوان گزینه‌ای برای داشتن رابطه ببیند.
    پس اگر هنوز او را به خوبی نمیشناسید، هم‌اکنون برای جلب توجهش اقدام کنید و وقتی سرانجام در کسب توجهش موفق شدید، تنها لازم است با او حرف بزنید و بمنظور گشودن راهی به درون قلبش، افسونش کنید.

    چگونه به راحتی دل دختری را به چنگ آوریم
    اکثریت آقایان، این اشتباه خالصانه را مرتکب میشوند که گمان میکنند “بازی قلب‌ها” را باید با خود “قلب” انجام داد.
    البته، وقتی عاشق دختری هستید نمیتوانید کاری جز اندیشیدن از طریق عواطفتان بکنید. اما اگر واقعا قصد ربودن دلش را دارید، باید یاد بگیرید چگونه قلب خود را سر جایش نهانید و نبرد قلب‌ها را با ذهنتان پیروز شوید!
    اجازه ندهید احساساتتان اعمال شما و نحوه‌ی ابراز وجودتان را تحت اختیار بگیرند، مخصوصاً وقتی طرف مقابل هنوز دلباختۀ خودتان نیست. ممکن است با این برخورد باعث شوید شما را بعنوان شخصی سمج و مشمئزکننده ببینند که در درماندگیِ محض تلاش به جلب توجهش دارد.
    به جای سخت تلاش کردن برای موردِ پسند واقع شدن، فقط سعی کنید از زمانی که در کنار شما هستند لذت ببرند. پیش از آنکه خودتان بفهمید، او معتاد هم‌صحبتی و سپری نمودن وقتش با شما خواهد شد!

    ۲۰ راز آسان برای ربودن قلب یک دختر بطوریکه بلافاصله آرزوی بودن با شما را در سر بپروراند!
    تاکنون برایتان سؤال شده که چطور برخی از مردان آنقدر دلربا هستند که تمام مدت و به‌راحتی مورد توجه و محبت تمام دختران قرار میگیرند؟ شما نیز میتوانید چنین شخصی باشید، به شرط آنکه بفهمید برای بردن دل یک دختر چه چیز لازم است.
    از قدم‌های زیر برای بردن دل یک دختر استفاده کنید و مطمئناً به آسودگی در مسیر تصاحب دلش قرار خواهید گرفت:

    ۱. یک مرد تمام عیار باشید
    بیایید صادق باشیم. اگر شما قصد داشتن رابطه با دختری را دارید که تحت تعقیب شماری از مردان دیگر است، لازم است خودتان نیز به مرد محبوبی تبدیل شوید.
    برای اینکه بفهمید آیا در لیگ برتر آقایان قرار دارید یا خیر، این سؤالات را از خود بپرسید: آیا وقتی وارد سالن یا اتاقی میشوید، احساس میکنید محشر ترین فرد معرکه‌اید؟ یا برعکس، به تعدادی از مردان دیگر در حسرت مینگرید، زیرا بسیار “باحال” تر از شما بنظر میرسند؟
    اگر فکر میکنید شخص دیگری از شما “باحال‌تر” است، یا خصلت‌هایی را در فرد دیگری که میبینید تحسین میکنید، این بدان معناست که در قیاس، خودتان فاقد آن ویژگی‌ها هستید.
    پس هر بار شخصی جالب‌تر از خود را مشاهده کردید، روی همان خصوصیاتی که او را برتر میکند کار کنید. این امن ترین راه برای بهبود شخصیت خودتان به همان جهتیست که میخواهید.

    ۲. با او صحبت کنید
    کاری کنید وقتی در کنار شماست احساس خاص بودن کند. مهم نیست اگر چندین و چند مرد دیگر در تلاش برای جلب توجه او باشند. تنها چیزی که اهمیت دارد آن است که این شما هستید که قرار است دلش را ببرید! پس وقتی راهتان به هم میخورد، با او به گرمی صحبت کنید و به او بفهمانید از دیدنش خرسند هستید.

    ۳. برایش دلبری کنید
    دلبری کردن با دختری که هنوز قصد بردن دلش را دارید، یک هنر ظریف است. هم ممکن است کاملاً نمایان کنید که چه قصدی دارید، و هم میتوانید محتاطانه و پرهیزگرایانه ظاهر شوید.
    برای شروع، با احتیاط دلبری کنید، و اگر او نیز واکنش دلبرانه‌ای به شما داد، میتوانید کمی آشکارتر شوید.
    همچنین برای این کار سعی کنید در صورت امکان با او تنها باشید و از لاس زدن با او در حضور دیگران خودداری کنید.
    اگر در حضور دوستانش به او حرف‌های دلبرانه بزنید، اظهاراتتان به شوخی گرفته میشوند. چرب‌زبانی و تعریف و تمجید را به مکالمات خصوصی اختصاص دهید و بس.

    ۴. بوسیله‌ی احساسات گمراه نشوید
    شما میدانید که دوستش دارید، اما او این را نمیداند. این واقعیت را به خاطر بسپارید.
    اگر احساس میکنید فرصت‌هایتان در حال از دست رفتن‌اند و هیچ عمل متقابلی نیز از سوی او دریافت نمیکنید، بی‌پروا نشوید. اغلب آقایان با قلبشان فکر میکنند و همین امر باعث میشود عشقشان را پیش از آنکه خود دختر به آنان علاقمند شود، به او ابراز کنند.
    چنین آدمی نباشید. مطمئن شوید که خارج از “حلقه‌ی دوستی” (Friendzone) بمانید و از اقرار علاقه‌تان به او، مگر در صورت آگاهی از علاقه‌ی متقابل، اجتناب کنید.

    ۵. نسبت به رقبای خود احساس تهدید نکنید
    همیشه پیش از زدن حرفی به او، مجدداً تأمل کنید. بخصوص اگر حرف خوشایندی نیست و یا درباره‌ی مرد دیگریست. اگر او تماس‌ها و پیام‌های شما را نادیده میگیرد و تمام توجهش را صرف شخص دیگرى در سلف دانشگاه یا مدرسه میکند، بمانند یک کودک لجوج یک گوشه ماتم نگیرید و از همه مهم‌تر آنکه در این مورد با او مستقیماً برخورد نکنید. او هیچ توجیهی به شما بدهکار نیست.
    به خاطر داشته باشید که بردن دل او یک چالش است.
    و گاه و بی‌گاه باید با وجود افراد دیگری که بمانند خودتان در تلاش جلب عاطفه‌اش هستند، کنار بیایید.

    ۶. افکار شبانه‌اش را مشغول کنید
    اوقات شب بهترین زمان برای افزایش حس نزدیکیست. ابتدا با پیام‌های وقت و بی‌وقت در بعد از ظهر یا غروب شروع کنید و به مرور به پیام های شبانه برسید.
    از چیزهایی صحبت کنید که برایش جالبند و به مرور زمان، او با شما گرم خواهد گرفت و حتی هر شب برای صحبت با شما مشتاق خواهد بود! اگر فرد دیگری را میشناسید که اغلب به این دختر پیام میدهد، سعی کنید ساعتی پیش از او پیام دهید و یا تماس بگیرید و مکالمه‌ی جذاب و درگیر کننده‌ای ایجاد کنید. اگر از صحبت با شما لذت ببرد، ممکن است بخاطر مکالمات جالبتان تماس آن شخص را قطع کند.
    این کار را به درستی انجام دهید و سرانجام حسادت هر پسر دیگری را برمی‌انگیزید. در نتیجه‌ی این امر، آنان سمج و نیازمند توجه خواهند شد و خیلی زود در مقابل این دختر جلوه‌ی بدی به نمایش خواهند گذاشت.

    ۷. روی خود را با او باز کنید
    بهترین راه برای بدست آوردن پیوند با دختری که دوستش دارید، ساختن رابطه‌ای سرّی است که هیچکس بدان آگاهی ندارد. با دلبری کردن در اوقاتی که خودتان دو نفر تنهایید و با صحبت‌های دیروقت دو نفری، این هم‌نشینی تبدیل به یک رابطه‌ی مخفی دلبرانه خواهد شد که تنها شما درباره‌اش میدانید و همین مسئله این رابطه را بطرز هیجان‌انگیزی اسرارآمیز میکند.

    ۸. دوستانش را تحت‌تأثیر قرار دهید
    اگر اکثر دوستانش را میشناسید، با آنان خوش‌رفتار باشید. این امر واقعاً الزامی نیست، اما اگر نزد دوستانش حرف شما را به میان آورد، میتواند در بدست آوردن نمرات تشویقی به شما کمک کند.
    آیا دختری که در تلاش ربودن قلبش هستید دوست نزدیکی دارد؟ اگر پاسختان مثبت است، پس او کسیست که باید رضایتش را جلب کنید. در حضورش مهربان باشید و با او نیز دوستانه برخورد کنید.
    و وقتی درنهایت این دوست نزدیک تبدیل به دوست شما نیز شد، این حرف که به دوستش علاقه دارید را “بطور اتفاقی” از دهن بپرانید. تا وقتی که او را تحت‌تأثیر قرار داده باشید، او تبدیل به مبلِّغ شما خواهد شد و دختر موردنظر را به داشتن رابطه با شما قانع خواهد کرد، زیرا از نظرش شما یک شکار تمام عیار خواهید بود!

    ۹. او را به خود معتاد کنید
    مگر اینکه بدانید او نیز دیوانه‌وار عاشق شماست، نباید به او بگویید که دلباخته‌اش هستید. به داشتن اوقاتی خوش در کنار او تمرکز کنید اما بیش از حد برای جلب ستایشش تلاش نکنید.
    وقتی تلاشتان برای ربودن قلبش را با خرید گل و گفتن حرف‌های رمانتیک آشکار میسازید، اسرارآمیزی رابطه را خراب میکنید.
    بگذارید از خود بپرسد چه فکری درباره‌اش میکنید. از او تعریف کنید، بگویید دلتنگ اوقات کنار هم بودنتان میشوید و حتی بگویید آرزوی بودن در کنارش را دارید اما بهیچ وجه عشق خود را اقرار نکنید.
    زمانیکه میدانید او یقیناً مجذوبتان شده و به شما علاقه دارد، میتوانید آنچه در سرتان میگذرد به او بگویید.

    ۱۰. برایش هدیه‌های کوچک بخرید
    تمام دختران دریافت هدایا را دوست دارند. و منظور ما گرفتن هدیۀ تولد یا کریسمس نیست. ما از هدیه‌ای غافلگیرانه در زمانی که انتظارش را ندارند صحبت میکنیم.
    میتوانید تعدادی شاخه گل (حتی تنها یک شاخه گل رز)، آبنبات مورد علاقه‌اش، قهوه‌ی مورد پسندش و یا هرچیز دیگری که میدانید به آن علاقه دارد برایش تهیه کنید. نکته آن است که میخواهید به او نشان دهید که میدانید از چه چیزهایی خوشش می‌آید و برای خوشحال کردنش حاضر به تهیه‌ی این اقلام هستید.

    ۱۱. ازخودگذشته باشید
    دختران از مردانی متنفرند که بسبب مغرور بودنشان، حتی به نیازها و خواسته‌های طرف مقابل نیز اهمیت نمیدهند. پس چنین شخصی نباشید. شما باید خود را بعنوان مردی نشان دهید که خالصانه به او و خواسته‌هایش اهمیت میدهد.
    به روش‌های متفاوتی میتوانید این خصلت را نشان دهید. ممکن است لاستیک ماشینش پنچر شود. تنها کافیست اولین نفری باشید که برای تعویضش داوطلب میشود. یا اگر مشغول اثاث‌کشی بود، مطمئن شوید نخستین کسی هستید که در حمل وسایل سنگین برای کمک به او حاضر میشود. هرچه بخواهد یا نیاز داشته باشد، مطمئن شوید که برایش مهیا کنید.

    ۱۲. از رؤیاها و آرزوهایش بپرسید
    هرکس رؤیاهایی پیرامون آینده‌ی خود در سر میپروراند. چه ازدواج و تشکیل خانواده باشد، چه ستاره‌ی هالیوود شدن. شما باید از او بپرسید که از زندگی چه میخواهد. این نشان میدهد که شما بطور خالصانه علاقه‌مند به شناختش هستید.

    ۱۳. از او تمجید کنید
    دختران عاشق تعریف و تمجید هستند زیرا بسیاری از آنان دچار کمبود اعتمادبنفس میباشند. آنان مدام از بدن خود، شخصیتشان، مو، هوش و هرچیز دیگری که فکرش را بکنید انتقاد میکنند. پس حقیقتاً سپاسگزار خواهند بود اگر به آنان یادآوری کنید که چقدر از نظر شما محشر و بی‌نقص هستند.

    ۱۴. پای حرف‌هایتان بمانید
    هیچکس افراد بی‌ثبات را دوست ندارد، بخصوص دختران. متأسفانه، بسیاری از مردان یک چیز میگویند و یک شکل دیگر عمل میکنند. این مسئله نمایانگر نقصان شخصیت و اخلاق از سوی آن شخص است.
    دختران مردی را میخواهند که بتوانند به رویش حساب باز کنند. اگر گفتید شنبه شب او را بیرون میبرید، پس همین کار را بکنید. یا اگر قرار بود ساعت ۹ با او تماس بگیرید، تا ۱۰ منتظر این کار نمانید. آنچه میگویید انجام دهید و آنچه انجام میدهید بگویید!

    ۱۵. به او نشان دهید که قابل پسند هستید
    او باید بداند تنها کسی نیست که شما را میپسندد. گاهی‌اوقات، دختران در این موارد به احساسات خود شک میکنند. آنان بشدت پیرو تأیید جمع هستند.
    پس اگر، همراه او در میان جمعیتی بودید و او بسیاری از افراد آنجا را میشناخت، دوستانه و باجذبه رفتار کنید. سعی کنید اگر میتوانید آنان را به خنده آورید. وقتی او بفهمد دیگران نیز از شما خوششان می‌آید، دیگر با اطمینان میتوانید دلش را بربایید.

    ۱۶. بهترین ظاهر را حفظ کنید
    بیایید صادق باشیم. گاهی مردان آنقدر که لازم است به ظاهر خود اهمیت نمیدهند. اما، اگر میخواهید دل دختری را ببرید، پس باید بسیار بیشتر به این موضوع توجه داشته باشید.
    اگر میخواهید او نیز به شما جذب شود، نمیتوانید دوش گرفتن را پشت گوش اندازید، لباس‌هایتان را نشویید، ریش (و یا پشم) خود را نزنید یا موهای خود را اصلاح نکنید!
    پس بهداشت فردی را رعایت کنید و متناسب مد روز لباس بپوشید. وقتی در کنارش هستید ادکلن‌های مطبوعی بزنید تا به رایحه‌ی شما علاقه‌مند شود.

    ۱۷. جزئیات کوچک را به خاطر بسپارید
    شاید برای شما تعریف کرد که چگونه یک زورگو در سال دوم مدرسه او را مورد تمسخر قرار داد یا اینکه بطور مثال مادربزرگش بهترین شیرینی‌های شکلاتی را درست میکند. او احتمالاً جزئیات کوچک متعددی از خود و زندگی‌اش را برای شما تعریف میکند که باید برای به یاد داشتنشان تلاش کنید.

    ۱۸. معتمد به ‌نفس باشید
    دختران عاشق مشاهده‌ی اعتمادبنفس در مردان‌اند و آن را بسیار جذاب میپندارند. اما میان اعتمادبه‌نفس حقیقی و اعتماد‌به‌نفس کاذب تفاوتی وجود دارد.
    افراد معتمدبه‌نفس کاذب، اغلب ازخودراضی و مغرور به نظر میرسند. شما باید در مقابل، گونه‌ی فروتنانه‌ی این افراد باشید که اعتمادبه‌نفسشان خودبه‌خود ساطع میشود، بدون آنکه نیاز داشته باشند نزد هر کس، محشر بودن خود را به رخ بکشند.

    ۱۹. یک فرد متشخص باشید
    برخلاف آنچه اغلب افراد تصور میکنند، شوالیه‌گری هنوز برچیده نشده! حداقل، نباید شده باشد.
    دختران هنوز خوششان می‌آید که همچون بانوان اشرافی با آنان رفتار کنند. پس لازم است درها را برایشان باز کنید، صندلی‌ها را برایشان عقب بکشید، هزینه‌ی شام را متحمّل شوید و هر خدمتی که مردان دهۀ ۵۰ میلادی برای بانوان خود میکردند، انجام دهید.

    ۲۰. ارتباط یکپارچه
    دختران به شدت از این خصلت متنفرند که مردی ناگهان “گرم و سرد” شود. این درست نیست که شما برای دقیقه‌ای او را به رگبار عواطف ببندید و سپس تا چندروز بی‌اعتنایی پیشه کنید. شما باید درمورد زمان صحبت کردنتان با او، یکپارچه و باثبات باشید. لازم است که واضح و قابل تکیه باشید؛ او را در سردرگمی رها نکنید.

    بطور خلاصه، تا وقتی که با قلبتان عاشق شوید و با ذهنتان اثرگذاری کنید، میتوانید از این گام‌ها برای ربودن دل یک دختر و عاشق کردنش در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا