چگونه خوشرو باشیم؟

چگونه خوشرو باشیم
  • آنچه در این مقاله می‌خوانید نمایش

    چگونه خوشرو باشیم؟

    ما می توانیم خوشرویی داشته باشیم همیشه اما چگونه؟ در زندگی همه ی انسانها مشکلات بسیاری وجود دارد و هر کسی به نوعی در زندگی خود گرفتار است و فقط درجه بندی در این زمینه وجود دارد,یکی زیاد یکی کم و این مشکلات باعث می شود انسانها در بیشتر وقتها عصبانی  باشند و خوشرویی در برخورد با دیگران نداشته باشند. اما واقعیت این است که می توان در بیشتر مواقع خوشرویی داشت با کمی تمرین و صبر و اینکه بدانیم در برخورد با مشکلات چه برخوردی داشته باشیم به راحتی میتوان خوشرو باشیم. خوشرویی در بعضی از افراد ذاتی است اما دیگران هم می توانند آن را یاد بگیرند. ثابت شده است که در زمانی که افراد با خوشرویی با دیگران مخصوصا در اولین بار  برخورد می کنند ارتباط گیرایی را ایجاد می کنند و باعث می شود صحبت شما بیشتر در طرف مقابل تاثیر گذار باشد. و در مواقعی که شخص مقابل عصبانی است شما می توانید به او اجازه دهید تا ار عصبانیتش کم شود.خوشرویی به این معنی نیست که شما  هیچوقت عصبانی یا ناراحت نمی شوید بلکه شما می توانید در چنین شرایطی طرف مقابلتان را درک کنید و خودتان را به جای شخص بگذارید و با لحنی آرام با شخص صحبت کنید طوری که فرد احساس آرامش کند و اطمینان پیدا کند که شما در هنگام عصبانیت وی می توانید به او کمک کنید.

    همچنین باعث می شود که صحبت های شما برای اطرافیانتان خوشایند باشد. و همچنین باعث می شود که به تدریج شما دید مثبتی پیدا کنید. و توانایی این را داشته باشید که نسبت به اتفاقاتی پیش می آید دید گسترده تری پیدا کنید. آدم هایی که در رفتار خود اینگونه هستند که معمولا مورد پذیرش قرار می گیرند. شما برای اینکه بتوانید خوشرویی را در خود زیاد کنید باید ابتدا خشم درونتان را کنترل کنید و به کار ها و فعالیت های اجتماعی و خیریه بپردازید تا بتوانیید بخشش داشته باشید. کارهایی از این قبیل باعث می شود شما با افراد خوشرویی داشته باشید. خوشرویی باعث می شود در شما حس سازگاری بیشتر شود و راحت با مشکلات انس بگیرید. در بسیاری از احادیث درباره خوشرویی نوشته شده است. اگر قرار باشد همه انسانها در رفتار خود تند خو باشند مشکلات بیشتر و بیشتر می شود. در اصل خوشرویی در روابط اجتماعی یک نیاز اساسی به شمار می رود. فردی که خوشرویی دارد انعطاف پذیر و دارای قدرت پذیرش بالایی است. در صحبتهای روزانه که بین شما و فردی رد و بدل می شود سعی کنید که لبخند داشته باشید و با لحنی ملائم خواسته و یا نارضایتی خود را اعلام کنید و در مواقعی هم که رضایت دارید آن را بگویید تا شخص مقابل مطلع شود. شما باید با افراد دیگر خوشرویی داشته باشید چرا که دیگران مسبب مشکلات ما نیستند در نتیجه نیاری ندارد که ما با خشونت و عصبانیت با آنها رفتار کنیم. زمانی که خوشرویی داشته باشید نا خود آگاه اعتماد به نفس شما بالا می رود و برخورد شما باعث می شود که فرد مقابل هم خوشرویی داشته باشد و اعتماد به نفس او هم زیاد شود. خوشرویی احساس مثبت شخص مقابل را زیاد می کند.

     

    یه خبر خوب

    شیک اندیش امکان استفاده از مشاوره روانشناسی بصورت آنلاین و با استفاده از روانشناسان باتجربه فراهم کرده. شما می توانید از طریق گفتگوی متنی و صوتی با مشاوران ارتباط برقرار نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا