چشم چرانی یک عمل شنیع یا یک اتفاق غریزی؟

چشم چرانی
  • چشم چرانی چشم چرانی یک عمل شنیع یا یک اتفاق غریزی؟

    چکیده مطلب

    در این مقاله کوتاه بررسی کردیم که فرایند چشم چرانی یک فرایند غریزی است و اگرچه در جامعه یک عمل غلط به شمار می رود ولی با کنترل بر روی احساسات خودمان، دریافتیم که خیلی هم عجیب نیست. و یک نشان از تمایل غریزی افراد به ارضای کامل می باشد. به جای روبرو شدن با این جریان احساسی که می تواند خیلی چیزها را دستخوش تغییر نماید، با شناخت بهتر این پدیده با انرژی بوجود آمده هم راستا شویم.

    چشم چرانی ؛ چشم ، مهمترین ابزار جستجو

    کمبود مردانگی یکی از عوامل اصلی چشم چرانی است. به اندازه ای این موضوع اهمیت دارد که باید در یک مقاله جدا بررسی شود. مردی که در زندگی زناشویی خود ارضا نمی شود فقط یک دلیل ندارد، اما مهمترین دلیل آن می تواند نارسایی مردانگی در زندگی زناشویی باشد. در ادامه به بررسی چند عامل در مورد چشم چرانی می پردازیم. با ما همراه باشید.

    مردان در برابر جنس مخالف، ذاتاً جست‌وجوگرند و چشم مهم‌ترین ابزار جست‌وجوست. افراد به‌صورت خودآگاه یا ناخودآگاه به این رفتار تمایل دارند. جامعه ما این روزها با یک ناهنجاری مواجه است، گرفتار یک ضداخلاق است، با یک معضل دست و پنجه نرم می‌کند و دست به گریبان است با یک بیماری؛ بیماری مزمنی که برآمده از یک عادت نکوهیده درمان نشده است.

    سرها، گردن‌ها، صورت‌ها و چشم‌هایی که زاویه و جهت دارند، به سوی جنس مخالف و نگاه‌هایی عمیق و ژرف که ثابت می‌مانند به روی دیگران به قصد لذت و حظ. به زبان ساده‌تر، دوختن نگاه آلوده به نوامیس مردم برای کامجویی بصری. گاه عیار و میزان این چشم‌چرانی‌ها و نظربازی‌ها چنان بالا می‌رود که فغان اعتراض مردم را هم بلند می‌کند.
    با وجود اینکه ارضاء جنسی در اوج لذت جنسی صورت می‌پذیرد، اما اکثر افراد در رابطه زناشویی با شریک خود نمی‌توانند این اوج را به حد کفایت برسانند و به بیان دیگر به طور ناقص ارضا می‌شوند، لازمه ارضا شدن آن است که دو طرف پیش از برقراری رابطه جسمانی، رابطهٔ عاطفی عمیقی را تجربه کرده باشند.

    روابط زناشویی و تاثیر آن بر چشم چرانی

     

    بیش از ۶۰ درصد همسران در رابطه زناشویی خود به طور ناقص ارضا می‌شوند، اما این کامیابی‌های ناقص در جامعه و فرهنگ جنسی جامعه چه تاثیری خواهد داشت؟ مردانی که نتوانند از طریق رابطه زناشویی خود به ارضاء کامل برسند، مانند گرسنگانی هستند که همه چیز را غذا می‌بینند، آنان همواره در جستجوی لذت جنسی اند و هیچ گاه سیر نمی‌شوند، طبعاً اشخاصی که در روابط زناشویی به ارضاء کامل جنسی دست می‌یابند به رابطه زناشویی با همسر خود قانع‌اند، اما اگر کسی کاملاً ارضا نشود به آمیزش با همسر خود قانع نبوده و همواره در پی کشف فردی جذابتر و یا روشی جدید برای ارضای جنسی خویش است. البته همیشه این صدق نمی کند و عوامل دیگری در این میان وجود دارد. اما به عنوان مهمترین عامل، روابط موفق زناشویی تاثیر عمیق تری بر این موضوع داشته است.

    به بیان ساده‌تر ریشه اصلی تنوع طلبی جنسی، انحرافات جنسی و…، نرسیدن به ارضای کامل جنسی و گرسنه ماندن است، تنوع طلبی جنسی ذاتی و برخواسته از طبیعت انسان نیست، بلکه پدیده‌ای است که هرگاه عشق در روابط زناشویی جامعه کمرنگ می‌شود، این نارضایتی‌ها متولد می‌شود، البته که نوع تربیت طرفین در این میان اهمیت بسیار بالایی دارد، بنابراین میزان تنوع طلبی جنسی با میزان عشق در جامعه رابطه عکس دارد، در جامعه‌ای که عشق معنای خود را از دست بدهد، مردان و زنان در طمع کسب لذت بیشتر و ارضای تنوع طلبی خویش، به دنبال چشم چرانی و تماشای فیلم‌ها و تصاویر غیر اخلاقی، انحرافات جنسی و… خواهند رفت.

    اشتباهات رایج روابط زناشویی

     

    اشتباه است اگر بگوییم که فردی که تنوع طلب نیست با همسر خود ارضاء می‌شود و فردی که تنوع طلب هست با چند شریک جنسی، صحیح‌تر آن است که بگوییم، فقط کسانی به معنای واقعی و کامل ارضاء می‌شوند که تنوع طلب نیستند، تنوع طلبی برخواسته از ارضاءهای ناقص جنسی است و شخص تنوع طلب هیچگاه به طور کامل لذت نمی‌برد، چنانچه شخص تنوع طلب بتواند چندین بار در رابطه زناشویی با همسر خودارضای کامل جنسی را تجربه کند، میل به تنوع طلبی در او کمرنگ و به مرور زمان ریشه کنده خواهد شد.

    نقش شما هم در چشم چرانی همسرانتان بی تاثیر نمی تواند باشد. اگر شما هم همسری دارید که دچار ناهنجاری چشم چرانی است به نکات زیر توجه کنید.

    ۵ نکته برای کنار آمدن با چشم چرانی مردان

     

    فرض کنید که همراه همسر خود به بازار خرید و یا مکان های عمومی رفته اید و متوجه می شوید که همسر شما به شخص دیگری نگاه می کند و … طبیعتا حسادت می کنید و دچار تزلزل می شوید. کمی آرام باشید. این موارد می تواند به شما کمک کند:

    ۱- آن وضعیت را همانطور که هست ببینید.

    یکی از اصلی‌ترین دلایل ناراحتی افراد وقتی طرفشان چشم چرانی می‌کند، احساس عدم امنیت است و این احساس به طور بی هدفی انرژی‌تان را تلف می‌کند. مطمئناً زمان‌هایی بوده که از این کار همسرتان خونتان به جوش آمده ولی واقعیت بیولوژیک این وضعیت می‌گوید این کار او هیچ معنا و مفهومی ندارد. این فقط یک میل گذرا است که در ذهن مرد اتفاق می افتد و اصلاً به این معنی نیست که او با آن غریبه وارد رابطه نزدیک خواهد شد. به خودتان بگویید که این وضعیت دائمی نیست و همسر شما بر اساس غریزه رفتار می کند.

    ۲- حسادت اصلاً زیبا نیست.

    در چشم چرانی کردن بعضی از افراد واردتر از بقیه هستند. ولی در هر حال اکثر آنها این کار را می‌کنند. مسئله اینجاست که شما باید از درون احساس ارزشمندی کنید و اجازه ندهید غول حسادت از قفس خود آزاد شود. با مقایسه کردن خودتان با زنان دیگر فقط باعث می‌شوید اعتمادبه نفستان روز به روز کمتر و کمتر شود. هر کسی ارزش های خودش را دارد و کمتر پیش می آید که در مقایسه ای که خودتان می کنید ، از کس دیگر بهتر دیده شوید.

    ۳- ترستان را به اعتماد تبدیل کنید.

    فقط به خاطر داشته باشید که در چنین موقعیتی به هیچ عنوان زمان آن نیست که ذات رابطه‌تان را زیر سؤال ببرید یا درمورد جذابیت خودتان از او سؤال کنید. ترس همیشه ترس بیشتری ایجاد می‌کند و به همین دلیل مطمئن شوید که در مورد این مسائل وقتی در شرایط آرام و به دور از ناراحتی و عصبانیت هستید با طرفتان صحبت کنید. از اینها گذشته، همه چیز به اعتمادبه نفس شما بستگی دارد، اگر از خودتان راضی باشید، نباید نگاه کردن طرفتان به زن‌های دیگر باعث ناراحتی‌تان شود.

    ۴- از همسرتان بخواهید آن انرژی جنسی را به سمت شما معطوف کند.

    ممکن است در مورد این موضوع با همسرتان صحبت کرده باشید و در کمال ناباوری شنیده باشید که بله زنان دیگر هم برای او جذاب هستند! به جای اینکه از او بخواهید تمام جزییات آن را برایتان تعریف کند، به او بگویید که خوشحال هستید در میان تمام این زن‌ها، همه آن انرژی جنسی در حریم خصوصی رابطه‌تان به شما تعلق دارد. یا بهتر بگویم، از اینکه همسر شما غریزه خود را هنوز سرکوب نکرده و به یک ربات تبدیل نشده خوشحال شوید.

    ۵- به خودتان اجازه درخشیدن دهید.

    ممکن است تا امروز تصور کرده باشید که فردی بی ارزش هستید و سر مسائل بسیار پیش پا افتاده و بیخود خودتان را ناراحت کنید. ولی از همین امروز انتخاب کنید از زیبایی و جذابیت خودتان لذت ببرید و بدانید که با اعتماد به خودتان می‌توانید در هر موقعیتی احساس امنیت کنید. رمز موفقیت این است که خودتان را از ترس ناشی از رقابت کاذب دور کرده و اجازه دهید زیبایی زنانه‌تان بدرخشد!

    نتیجه گیری:
    در این مقاله کوتاه بررسی کردیم که فرایند چشم چرانی یک فرایند غریزی است و اگرچه در جامعه یک عمل غلط به شمار می رود ولی با کنترل بر روی احساسات خودمان، دریافتیم که خیلی هم عجیب نیست. و یک نشان از تمایل غریزی افراد به ارضای کامل می باشد. به جای روبرو شدن با این جریان احساسی که می تواند خیلی چیزها را دستخوش تغییر نماید، با شناخت بهتر این پدیده با انرژی بوجود آمده هم راستا شویم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا