پاسخ سه سوال در مورد زنان حسود

زنان حسود
  • پاسخ سه سوال در مورد زنان حسود

    آیا در محل کار، یا در بین فامیل و آشنایان خانم هایی هستند که خیلی به شما حسادت می کنند و معمولا از این نظر در عذاب هستید و خودتان هم نمی دانید چگونه از دست این افراد خلاص شوید؟ در زیر پاسخ سه سوال در مورد زنان حسود می پردازیم:

    ۱- یکی از خانم های همکار، خیلی نسبت به من حسادت می کند به نظر شما چکار کنم که کمتر اذیت شوم؟

    واقعیت این است که افرادی که حسادت می کنند از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند و در عین حال احساس می کنند نسبت به دیگران کمتر هستند و تلاش می کنند با حسادت و یا گفتن حرف هایی درباره ی دیگران احساس شرم و نقص خود را جبران کنند.
    توجه به این نکته ی مهم ضروری است که نباید حساسیت این افراد را زیادتر کرد؛ یعنی این افراد نسبت به شما حساس هستند و احساس کمتری دارند و هر چقدر شما در مقابل این افراد بیشتر جولان دهید و از دارایی یا توانمندی های خود بیشتر حرف بزنید این ها حساس تر می شند و برای زمین زدن شما تلاش بیشتر می کنند.
    به طور خلاصه نباید از خوبی ها و توانمند ی های خود پیش این افراد زیاد حرف بزنید و در عین حال با تعریف از خوبی ها و جنبه های مثبت این افراد از حساسیت آن ها کم کنید.

    ۲- با پسری آشنا شدم که خودش قصد ازدواج دارد وی مادرش خیلی به من حسادت می کند و دائم از پوشش من ایراد می گیرد، راه حل چیست؟

    بعضی از خانم ها نسبت به خانم های زیباتر از خودشان حساس هستند و فکر می کنند که این خانم با دید حقارت با آن ها برخورد می کند. بنابراین بهتر است که شما در مقابل این خانم خیلی خود را زیبا جلوه ندهید و در عین حال کاری کنید که او حس خوبی نسبت به خودش پیدا کند. یادتان باشد هر انسانی وقتی رفتار نامناسبی دارد از چیزی رنج می برد پس تلاش کنید آن رنج که همان احساس نازیبایی و یا عدم اعتماد به نفس است را پیدا کنید و او را برای کارهای خوبش تشویق کنید. مطمئنا بعد از مدتی کم کم رفتارش تغییر می کند.

    ۳ – بهترین کاری که در مقابل زنان حسود می شود انجام داد چیست؟

    ایجاد امنیت و یا دوری از آن ها. وقتی کسی نسبت به شما حسادت می کند خودش را در حد شما می داند، ولی اگر دقت کرده باشید یک خانم و یا آقای معمولی به یک استاندار یا وزیر حسادت نمی کند، بلکه به افرادی حسادت می کند که فکر می کند در حد خودش هستند. بنابراین شما باید در این افراد امنیت ایجاد کنید یعنی خوبی های آن ها را گوشزد کنید و در عین حال در مقابل این افراد زیاد از خود تعریف نکنید. ولی مهم ترین کار این است که شما به مرحله ای برسید که این افراد خود را در حد شما ندانند. یعنی پیشرفت کنید. ولی نکته ی مهمی هم این جا وجود دارد و آن هم این است که نباید خود را درگیر این افراد کنید این ها حسودند شما نباشید و به کار خود بپردازید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا