ویژگی افراد بسیار جذاب چیست؟ ۱۱ عادت برای جذاب شدن شخصیت

ویژگی افراد بسیار جذاب
  • ویژگی افراد بسیار جذاب چیست؟

    ویژگی‌های افراد بسیار جذاب و مورد توجه هستند که می‌تواند شامل مجموعه‌ای از صفات و خصوصیات باشد که در مجموع باعث می‌شوند که فردی جذاب و دل‌نشین به نظر برسد. این صفات می‌تواند شامل مهارت‌های اجتماعی، صداقت، انگیزه، خلاقیت، هوش، شجاعت، اعتماد به نفس، همدلی، خودکنترل، تعهد و پایبندی به اهداف، توجه به جزییات، توانایی ارتباط برقرار کردن با دیگران، احترام به دیگران و محیط زیست، و قدرت تصمیم‌گیری و حل مسئله باشد. همچنین، صفاتی مانند انعطاف‌پذیری، خودشناسی، پذیرش تفاوت‌ها، خلاقیت و خلاقیت در حل مسائل، مسئولیت‌پذیری، تحمل فشار و استقلال، نیز به عنوان ویژگی‌های جذاب شناخته می‌شوند. در کل، ویژگی‌هایی که فرد را با مهارت‌های خود در تبادل اجتماعی، دیدگاه انعطاف‌پذیر، قدرت تصمیم‌گیری، احترام به دیگران، همدلی و بهبود جهان به نظر برساند، به عنوان ویژگی‌های جذاب شناخته می‌شوند.

    ۱۱ عادت برای جذاب شدن شخصیت

    احتمالا تنها اشتباه شما بیهوده نشستن و خیره شدن به آدم‌هایی است که از کنارتان می‌گذرند، آدم‌هایی که هر از چندگاهی در میان آنها کسی یافت می‌شود که از سایرین بر‌ایتان جذاب‌تر است. این آدم‌ها بی آنکه به شرایط شما یا روابط‌تان توجهی کنند، ملکه‌ی ذهن‌تان می‌شوند. این آدم‌ها نگاه‌تان را به خود معطوف می‌کنند چون ماهیت‌شان همین است.  شما به آنها نگاه می‌کنید و غرق در تصورات خود می‌شوید.

    احتمالا با خود فکر می‌کنید که آنها چطور زندگی می‌کنند،  چه قوانینی دارند و چطور موفق به جلب توجه دیگران می‌شوند. شاید فکر ‌کنید برای شما سخت است تا بخواهید مثل آنها رفتار کنید و بتوانید جذاب باشید.

    اما خبر خوب این است که شما هم می‌توانید یکی از همان افراد بسیار جذاب باشید. اما چطور؟

    برای جذاب‌تر شدن بهتر است از رازهای جذابیت آگاه باشید. مثلا باید بدانید که جذابیت ظاهری فقط بخش کوچکی از جذابیت‎های یک شخصیت کاریزماتیک به شمار می‌رود. البته نمی‌توان انکار کرد که صورت زیبا و چشم‌های رنگی می‌تواند موثر باشد اما لزوما ضروری نیستند. هر کسی می‌تواند با رعایت نکاتی کوچک در رفتارهایش و تمرین عادات محبوب، به شخصیتی جذاب و دوست داشتنی تبدیل شود.

    مسیر شما برای تبدیل شدن به یک فرد جذاب‌تر شامل ۱۱ گام است:

    ۱. در مورد اینکه چطور به نظر می‌رسید وسواسی نباشید

    وسواس داشتن در مورد خودتان مسیر شما را بسیار دشوار می‌کند. وسواسی بودن در مورد ظاهرتان، خودش می‌تواند منجر به عدم جذابیت شما شود.

    جذاب‌ترین افرادی که روزانه با آنها برخورد می‌کنید معمولا افرادی هستند که برایشان مهم نیست چطور به نظر برسند. البته تلاش می‌کنند تا ظاهر خوبی داشته باشند اما اصلا درگیر این موضوع نیستند که بقیه چطور به آنها نگاه می‌کنند و چطور به نظر می‌رسند.

    ۲. خود را برای تعامل با افراد مختلف در موقعیت‌های گوناگون آماده کنید

    فراموش نکنید که زیبایی همیشه در نظر بیننده است و بستگی به نوع نگاه آنها دارد. آنچه برای یک نفر زیبا و جذاب است لزوما برای شخص دیگری این جذابیت را نداشته باشد. به همین دلیل سعی کنید خودتان را با این حقیقت وفق دهید. باید مخاطب‌تان را بشناسید و خودتان را با کسانی که اطرافتان هستند سازگار کنید.

    ۳. همواره با اعتماد به نفس باشید

    اگر شخصیت جذاب خود را باور داشته باشید، می‌توانید برای اطرافیان‌تان هم  جذاب‌تر به نظر برسید. اما فراموش نکنید که اعتماد به نفس و غرور دو مقوله کاملا مجزا هستند. به سادگی سعی کنید خودتان را باور داشته باشید در حالی که به نقاط ضعف‌تان هم آگاه هستید.

    ۴. ورزش و باشگاه رفتن را شروع کنید

    سبک زندگی سالم از دو جنبه می‌تواند برای شما مفید باشد: اول این که از نظر فیزیکی جذاب‌تر به نظر می‌رسید. طبیعتا داشتن یک بدن خوش‌فرم به جذابیت شما می‌افزاید. اما فراتر از این، سبک زندگی سالم باعث می‌شود چشم‌انداز بهتری به زندگی داشته باشید.

    اجازه بدهید اندروفین (هورمون شادی) آزاد شده در بدن کار خودش را به بهترین شکل انجام دهد. شادی و مثبت‌نگری را به دنیای خود و اطرافیان‎‌تان هدیه کنید.

    ۵. یاد بگیرید واضح و صریح صحبت کنید

    برای آنکه بتوانید ارتباط موثری با مردم داشته باشید باید بتوانید واضح و مشخص صحبت کنید. توانایی برقراری چنین ارتباطی بدون شک باعث جذاب شدن شخصیت شما می‌شود. مدل صحبت کردن شما مهمترین عامل در حفظ مخاطب به شمار می‌آید. بنابراین وقتی با اعتماد به نفس و صریح صحبت می‌کنید مخاطب ناخودآگاه مجذوب شما می‌شود و مشتاقانه به صحبت‌های شما گوش می‌کند.

    بیشتر بخوانید: با دلایل ترس از صحبت در جمع آشنا شوید

    ۶. لبخند بزنید، لبخند بزنید و لبخند بزنید

    شادی‌تان را مسری کنید. هر چه بیشتر لبخند بزنید چهره‌ی خندان شما برای اطرافیان دوست‌داشتنی‌تر و جذاب‌تر خواهد بود. پس بدون واهمه دندان‌های سفید درخشان را به دنیا نشان دهید و به محیط اطرافتان شادی ببخشید. تأثیر لبخند در جذاب‌تر شدن شخصیت شما باورنکردنی‌ست، پس هر چه سریعتر یاد بگیرید که لبخند بزنید.

    ۷. خود را با افراد جذاب احاطه کنید

    شما به طور اتوماتیک صفات و مشخصات کسانی را که اطرافتان هستند، می‌گیرید و این موضوع در علم هم به اثبات رسیده است. پس هر چه بیشتر خود را با افراد جذاب احاطه کنید خودتان هم به تدریج جذاب‌تر خواهید شد. چرا که هم می‌توانید با آنها رقابت و هم نکاتی را از آنها یاد بگیرید.

    ۸. لباس‌هایی بپوشید که شخصیت شما را کامل و به شما اعتماد به نفس می‌دهند

    اگر در زندگی شخصیت راحت و ساده‌زیستی دارید لازم نیست خود را همیشه ملزم به پوشیدن لباس‌های رسمی و مدروز کنید. با خود روراست باشید و همان لباسی را بپوشید که واقعا دوست دارید و غریزه‌ی شما همان را می‌پسندد.

    ۹. کتاب‌های بیشتری بخوانید

    یک شخصیت کتابخوان و دوستدار کتاب همواره بصورت غیرقابل بیانی جذاب‌تر از کسی بنظر می‌رسد که اهل کتاب نیست. هر چه بیشتر کتاب بخوانید دیدگاه بهتری به زندگی خواهید داشت. کتاب‌ها همچنین شما را فهیم‌تر و چالاک‌تر می‌کنند. این روزها هوشمند زندگی کردن یک ویژگی بسیار جذاب است.

    ۱۰. در مورد وقایع مهم جهان و جامعه به روز باشید

    بیدار باشید. سعی کنید از هر چیزی که در دنیا در حال وقوع است آگاه باشید.  وقتی در مورد وقایع جامعه به‌روز باشید مردم به طور ناخودآگاه شما را شخصی بسیار باهوش، اجتماعی و آگاه در نظر می‌گیرند و همین باعث جذاب بودن شما و تصمیم گیری به موقع می‌شود.

    ۱۱. طوری زندگی کنید که بتوانید به آن افتخار کنید.

    در آخر باید طوری زندگی کنید که برای خودتان جذاب باشد. شما هر چقدر هم سخت تلاش کنید باز هم نمی‌توانید یک جذابیت ساختگی و دروغین را به نمایش بگذارید. بهتر است قبل از تلاش برای جذاب بودن و جلب توجه دیگران، طوری زندگی کنید که برای خودتان هم جذاب باشد و بتوانید به آن افتخار کنید. رضایت خودتان را اولویت قرار دهید و خودتان را دوست داشته باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا