چطور یک شخصیت جذاب باشیم؟

چطور یک شخصیت جذاب باشیم؟
  • چطور یک شخصیت جذاب باشیم؟

    سوالی که همیشه از من پرسیده میشه اینه که چطور یک شخصیت جذاب باشیم . چطور کاری کنیم برای طرف مقابل جذابیتمون حفظ بشه . من شخصا معتقد هستم زمانی که کسی با شما وارد رابطه شده قطعا از ویژگی های ظاهری شما خوشش اومده و حالا تلاش شما برای بهبود ظاهرتون معمولا باعث نمیشه طرف مقابل به شما پایبند تر بشه یا اینکه بخاد رابطه رو با شما طولانی تر کنه ،حتی تلاش برای بهبود شغل و تحصیلتون به امید جذاب تر شدن برای او. پس چه ویژگی میتونه باعث تداوم جذابیت برای یک نفر باشه ؟

    استاندارد در رابطه
    من فکر میکنم یکی از مهم ترین این ویژگی ها داشتن استاندارد در رابطه است که باعث میشه ما در هر رابطه ای یک فرد جذاب به نظر برسیم . اینکه چطور می تونید چالش ایجاد کنید . چطور می تونید فردی دارای ارزش زیاد به نظر بیاید . داشتن استاندارد به این معنی هست که طرف مقابل باید به یک روش خاص در کنار شما رفتار کنه تا اینکه بتونه به شما نزدیک تر بشه و اگر اون رفتار ها رو نداشته باشه شما هم اجازه نمیدید رابطه بین شما بیشتر شکل بگیره و جلوتر بره ( منظورم رابطه جنسی نیست ، به طور کلی پیشرفت رابطه ) و از نظر من این چیزیه که یک آدم واقعا جذاب رو تعریف میکنه و این فرد کسیه که هر کسی با او باشه در ذهنش براش احترام قائله و بدونید اگر شما احترامتون رو برای کسی از دست بدید جذابیتتون رو هم از دست خواهید داد . احترام به معنی اینکه او در ذهنش شما رو در جایگاهی ببینه که دارای ارزش زیادیه و به خودش اجازه هر رفتاری رو با فردی دارای این جایگاه نده و کسی که با ما در این پیج داره حرکت میکنه یاد میگیره که چطور برای خودش احترام بیشتر بسازه و چطور استانداردهایی داشته باشه که براش جذابیت ایجاد کنه. مخصوصا با کسی که دوستش داره ، چون معمولا در رابطه خیلی معمول هست که ما استانداردهامون رو زیر پا میذاریم تا مبادا طرف مقابل رو برنجونیم و باهاشون مقابله ای کرده باشیم و یا حتی مخالفتی کنیم .

    بدونید نباید این خواسته ها رو پنهان کنید یا استانداردهاتون رو کنار بذارید تا کسی شما رو بیشتر دوست داشته باشه و برای انجام اینکارها در رابطه هیچ وقت دیر نیست .هر زمان شما این استانداردها رو درست بشناسید و درست اونها رو ابراز کنید باعث جذابیت بیشتر شما در رابطه میشه . کاری که ما در پیج داریم انجام میدیم نشون دادن استانداردهای درست و نحوه بیان درست اونهاست . یادگیری این استانداردها و نحوه بیانش درست مثل یادگیری هر مهارت دیگری به زمان نیاز داره . کسی نمیتونه یک شبه ریاضی رو تا مرحله انتگرال یاد بگیره و اگر کسی ادعا کنه من میتونم اینکار رو بکنم همه متوجه میشن که حرفش درست نیست و بهش اعتماد نمیکنن . اشکالی نداره اگر چند بار در به کارگیری راه درست شکست خوردید چون دقیقا همین شکست ها باعث تجربه بیشتر و در نتیجه یادگیری میشن .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا