وقتی رابطه سرد می شود

وقتی رابطه سرد می شود یعنی رابطه عاشقانه آنطور که انتظارش را داشتید پیش نرفته است و باید به فکر جلوگیری از سرد شدن رابطه خود باشید. برای جلوگیری از سرد شدن یهویی رابطه باید عواملی را که باعث سرد شدن رابطه ی عاشقانه و عقب نشینی مرد یا زن مورد علاقه تان در رابطه شده است از بین ببری.

البته باید بدانید سرد شدن رابطه یهویی اتفاق نمی افتد و این مسئله امری تدریجی است. اما وقتی انباشتگی سرد در رابطه باعث پر شدن ظرفیت تحمل شود نتیجه آن یعنی سرد شدن رابطه را به صورت ناگهانی مشاهده می کنید.

برای پاسخ به پرسش چگونه رابطه سرد را درست کنیم باید دانش و اطلاعات کافی را به صورت صحیح بدست آورده و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید. در ادامه  بیشتر توضیح خواهیم داد وقتی رابطه سرد می شود چه باید کرد.

نشانه های سرد شدن رابطه 

اگر می خواهید بدانید چگونه یک رابطه سرد را درست کنیم اول باید با نشانه های سرد شدن رابطه آشنا شوید.

سرد شدن رابطه وقتی اتفاق می افتد که به جدایی و شکست رسیده باشید؛ اگر رابطه ی شما به شکلی در آمده است که دیگر مانند قبل با یکدیگر صحبت نمی کنید، برای هم وقت نمی گذارید، ابراز علاقه نمی کنید و به طور کلی از یکدیگر فاصله گرفته اید باید بدانید که رابطه ی شما نیز یک رابطه ی از دست رفته بوده و خیلی زود به جدایی کامل می رسد، پس قبل از آنکه دیر شود باید آن را ترمیم کنید.

آیا رابطه سرد شده ارزش گرم کردن را دارد

برای درست کردن رابطه سرد شده  ابتدا باید فکر کنید اصلا مشکل از کجاست؟

وقتی رابطه سرد می شود باید بدانید آیا مسائلی که رابطه ی شما را با سردی رو به رو ساخته مسائلی کوچک و پیش پا افتاده هستند؟ یا مشکلی جدی برای رابطه ی شما به وجود آمده است و آنقدر رابطه تان را تحت تاثیر قرار داده که نیاز به درست کردن دارد.ت

برای اینکه بفهمیم چگونه رابطه سرد را درست کنیم قبل از هر چیز باید بدانید آیا رابطه ی عاشقانه ی شما ارزش جنگیدن برای بازسازی و ترمیم را دارد یا نه؟

توصیه ی من به شما این است که اگر ارزش دارد برای درست کردن رابطه سرده ی تان تلاش کنید زیرا بیرون از این رابطه هیچ چیز شگفت انگیزی منتظر شما نسیت. ( البته این در صورتی است که رابطه تان سالم بوده و از شما سواستفاده ی عاطفی و جسمی نشده باشد)

چگونه رابطه سرد را درست کنیم

برای اینکه بهمیم چگونه رابطه سرد را درست کنیم باید اول واقعیت ها را پذیرفته و اگر در این امر مقصر هستیم تقصیرات خود را قبول کنیم. ( البته تجربه نشان داده است که اگر فردی از شما جدا می شود در ۹۰ درصد موارد رفتار و برخورد نا مناسب و عدم توانایی شما در مدیریت رابطه باعث فاصله گرفتن او از شما شده است.)

وقتی رابطه سرد می شود یکی دیگر از مهم ترین واقعیاتی که باید بپذیرید این است که عشق مراحل مختلفی دارد. مرحله ی اول آن هیجانات اول رابطه است و پس از آن وارد  مراحل تعهد و مسئولیت پذیری شده و دیگر آن هیجانات اول رابطه را تجربه نخواهید کرد.

این مسئله امری طبیعی است و شما هیچ زوجی را پیدا نمی کنید  که با گذشت زمان رابطه شان مانند روزهای اول باشد. پذیرش این واقعیت یعنی شما باید پا به پای رابطه تان بزرگ شوید زیرا وارد شدن یک رابطه ی عاشقانه به مرحله ی تعهد و مسئولیت به معنای رشد رابطه و بزرگ شدن آن است.

پس تا زمانی که رابطه ی عاشقانه ی شما در حال رشد و بزرگ شدن است شما هم باید با آن بزرگ شوید.

برای اینکه بتوانید یک رابطه سرد را گرم کنید و از سرد شدن مجدد آن جلوگیری کنید باید به او نشان دهید که شما هم در حد رابطه ی عاشقانه تان به بلوغ احساسی و فکری رسیدرسه اید و توانایی مدیریت این رابطه را در همه ی مراحل آن خواهید داشت.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

بهترین راه برای برگرداندان عشق یادآوری و مرور خاطرات و هیجانات ابتدای رابطه است. برای هر فردی این هیجانات اول رابطه بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند با به یاد آوردن و تجربه ی دوباره ی آن ها متوجه شود که چقدر این رابطه برایش با ارزش است.

پس می توان گفت برای اینکه  رابطه سرد شده تان را گرم کنید باید به او نشان دهید چه احساسات خوبی در رابطه ی عاطفی اش با شما تجربه کرده است و این احساسات را به یاد او بیاورید.

البته منظور من این نیست که هدیه بفرستید و پیام های عاشقانه ارسال کنید. این کارها به عشق سابقتان احساس خوبی نخواهد داد و درواقع او را کلافه می کند.

ترس از جدایی و جلوگیری از سرد شدن رابطه

شما باید کاری کنید او قدر داشتن شما را بداند. به عبارتی باید ترس از دست دادن خودتان را در او ایجاد کرده و با اینکار به او یادآوری کنید فرق بودن و نبودن شما در زندگی او چیست.

در این زمینه شیک اندیش دوره هایی به صورت تخصصی تحت عنوان دوره های بازگشت به رابطه طراحی کرده است. بازگرداندن عشق با nlp که در این دوره های آموزش داده می شود به شما کمک می کند رابطه ی شکست خود را دوباره ترمیم کنید. حتی اگر مدت زیادی از جدایی تان می گذرد و اصلا با عشق سابقتان در ارتباط نیستید می توانید در دوره های ما شرکت کنید.