هیپنوتیزم برای بازگشت عشق

هیپنوتیزم برای بازگشت عشق
  • هیپنوتیزم برای بازگشت عشق

    هیپنوتیزم برای بازگشت عشق

    هیپنوتیزم برای بازگشت عشق یکی از روش هایی هست که برای برگشتن به رابطه مطرح میشود، اما بهتر است قبل از اینکه هر محصولی با نام هیپنوتیزم برای بازگشت عشق را خریداری کنید، راجب هیپنوتیزم و هیپنوتیزم برای برگرداندن معشوق کمی تحقیق کنید تا زمان خود را برای ترمیم رابطه عاطفی و بازگرداندن عشق از دست رفته خود از دست ندید، کاری از تیم تحقیقاتی پژوهشی شیک اندیش. بازگشت معشوق

    هیپنوتیزم برای بازگشت عشق بیشتر یک ویترین برای جذب مشتری هست تا یک روش برای آشتی دو فرد که از رابطه خارج شده اند. برخی از این نام به عنوان یک ایده سود ده استفاده می کنند چون در ناخودآگاه ما هیپنوتیزم یک عملی جادویی یا عجیب معنی گرفته که کنترل یک انسان در دست انسان دیگری قرار میگیرد و اینجاست که با این تعبییر اشتباه افرادی که از بازگشت عشق خود نا امید شده اند به سمت روش هیپنوتیزم برای بازگشت عشق میروند چون در اوج نا امیدی راهی پیدا کرده اند که با آن میتوانند اختیار عشقشان را گرفته و او را به رابطه برگردانند اما دوستان این ایده توهمی بیش نیست به این دلیل که اصلا هیپنوتیزم این نیست!

    هیپنوتیزم چیست؟

     

    هیپنوتیزم یا به طور دقیق هیپنوز به معنی تسلط شخصی بر شخص دیگر نیست. بلکه این روش اجازه میدهد شخص هیپنوتیزم کننده بتواند با ضمیر ناخودآگاه سوژه ارتباط برقرار کنند، در واقع زمانی که هیپنوز اتفاق می افتد شخص به القا و تلقین کردن سوژه میپردازد نه کنترل آن. هیپنوز باعث میشود که سوژه بتواند اجازه دسترسی به اعماق ضمیر ناخودآگاه را داشته باشد، جایی که تمام خاطرات سرکوب شده، پنهان هستند جایی غرایز و نیت های غیر اخلاقی مخفی شده اند، جایی که میتوان ریشه هر چیزی را راجب سوژه فهمید و در آن تغییر ایجاد کرد.

    هیپنوتیزم یک روش جادویی ماورایی نیست، بلکه یک روش کاملا علمی هست از هیپنوتیزم در روانشناسی استفاده میشود (لبته هیپنوز و تلقین از سالهای دور در فرهنگ های مختلف به گونه های متفاوت وجود داشته است). فروید پدر علم روانشناسی و بنیان گذار نظریه ناخودآگاه بیماران خود را هیپنوتیزم میکرد تا به منشاء اصلی مشکلشان دسترسی پیدا کند و با شناخت آن بتواند راهی برای درمان بیمار پیدا کند (بنظر بنده به احتمال زیاد همین امر باعث شد که وسواس فکری فروید راجب قدرت ناخودآگاه شکل بگیرید و شروعی باشد برای تغییر کامل روانشناسی و پیشرفت غیر قابل باور آن).

    آیا بازگشت عشق با هیپنوز ممکن است؟

    بهتر است چند نکته را راجب هیپنوز و هیپنوتیزم برای بازگشت عشق بدانید.

    • نکته اول: هیپنوتیزم از راه دور امکان ندارد اصلا معنی نمیدهد، چون هیپنوتیزم کننده باید دقیقا کنار سوژه باشد،
    • نکته دوم: هر کسی مهارت هیپنوتیزم کردن را ندارد، تعداد کسانی که در جهان مهارت این کار را دارند بسیار کم است، پس نمیتوان این همه استاد هیپنوتیزم در ایران را درک کرد!
    • نکته سوم: هیپنوتیزم نمیتوان چیزی را به کسی اجبار کند و نمیتوانید سوژه را وادار به کاری کنید.
    • نکته چهارم: هیپنوتیزم بدون اجازه ممکن نیست، اگر سوژه نخواهد همکاری کند به هیچ عنوان نمیتوان او را هیپنوتیزم کرد.
    • نکته پنجم: هیپنوز صد در صدی نیست، میزان قابلیت هیپنوتیزم شدن در افراد متفاوت هست و بعضی از انسان ها به هیچ عنوان قادر به هیپنوز شدن نیستند.

    با وجود این قوانین تفکر هیپنوتیزم جهت برگشتن عشق به صورت کامل رد میشود. اما به این معنی نیست که نمیتوان از این تکنیک هیچ بهره ای برد. نکته ای که وجود دارد این است که هیپنوز دو حالت دارد یکی که در آن فردی ماهر سوژه را هیپنوز می کند و دیگری که خود هیپنوتیزمی نام دارد.

    خود هیپنوتیزمی و برگشتن عشق

    در مقاله بهترین راه های برگرداندن عشق تمام راه های بازگشت عشق بصورت علمی برسی شد تا بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور مشخص شود، در آن مقاله به این اشاره شد که حتی اگر هیپنوز نمیتواند عشقمان را برگرداند اما میتوان از آن استفاده دیگری کرد! اما این استفاده به چه صورت هست؟

    خود هیپنوتیزم معنی تلقین را میدهد یعنی برنامه ریزی ناخودآگاه و در آخر یعنی همان تکنیک های nlp با استفاده از خود هیپنوتیزم میتوانید ضعف ها، ترس ها و معایب خود را ازبین برد، میتوان ویژگی های مثبتی مانند هوش هیجانی بالا، اعتماد به نفس، هوش عاطفی، مهارت ارتباطی، استقلال، استقامت، مهارت های شناختی و … به خود اضافه کرد. در پکیج بازگشت به عشق و ازدواج که بر اساس تکنیک های  بازگشت به عشق هست تلفیق تکنیک های ان ال پی، قانون جذب و …. به همراه هیپنوتیزم آموزش داده میشود که چطور از هیپنوتیزم برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم تا عاملی باشد برای تغییر و جذب عشق خود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا