زنان آهن ربایی( هر مردی را به سمت خود جذب کنید)

هر مردی را به سمت خود جذب کنید
  • زنان آهن ربایی

    ‫با این تغییرات می توانید هر مردی را به سمت خود جذب کنید

    اطلاعات و تجربیات بسیاری نشان می‌دهد که زنانی که می‌توانند به خوبی با مردان ارتباط برقرار کنند، موفقیت بیشتری در زندگی عاطفی و شغلی دارند. این روزها، بسیاری از زنان به دنبال یافتن راه هایی هستند تا بتوانند هر مردی را که می‌خواهند به سمت خود جذب کنند. در اینجا به برخی تغییرات کلی نگاه می‌کنیم که می‌تواند به زنان کمک کند تا جذابیت و شخصیت خود را افزایش دهند و هر مردی را به سمت خود جذب کنند.

    ۱. به خودتان اعتماد کنید
    اعتماد به نفس یکی از مهمترین عواملی است که در جذب مردان تأثیرگذار است. زنانی که به خودشان اعتماد دارند، جذابیت و شخصیتی قوی دارند که همه مردان را به خود جذب می‌کند. برای افزایش اعتماد به نفس، می‌توانید به مواردی مانند پوشیدن لباس‌هایی که به شما اعتماد بیشتری می‌دهد، شرکت در کلاس‌های آموزشی ورزش، مدیتیشن و یا خودشناسی و پذیرش خودتان روی بیاورید.

    ۲. ارتباط برقرار کنید
    زنانی که می‌توانند به خوبی با مردان ارتباط برقرار کنند، بسیار جذاب به نظر می‌رسند. برای این کار، می‌توانید با مردان صحبت کنید، سعی کنید بیشتر بدانید، به نظرات و ایده‌هایشان احترام بگذارید و با آنها ارتباط برقرار کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا به یک شخص جذاب و دوست داشتنی تبدیل شوید.

    ۳. رعایت ظاهر
    ظاهری مرتب و مرتبط با محیط کار، می‌تواند به شما کمک کند تا به یک شخص جذاب تبدیل شوید. برای این کار، می‌توانید به مراقبت از پوست، موها، لباس و عینک خود توجه کنید. همچنین، سعی کنید ظاهرتان را به محیط کار و شغل خود وفق دهید.

    ۴. شخصیتی مستقل و مطمئن داشته باشید
    شخصیتی مستقل و مطمئن، به شما در جذب مردان کمک می‌کند. می‌توانید با خودتان برای رسیدن به این هدف کار کنید و سعی کنید به خودتان اعتماد بیشتری داشته باشید.

    ۵. مهارت های ارتباطی خود را بهبود دهید
    مهارت های ارتباطی، یکی از مهمترین عواملی است که در جذب مردان تأثیرگذار هستند. برای بهبود مهارت های ارتباطی، می‌توانید به کتاب‌ها و منابع آموزشی مراجعه کنید، با دوستان خود صحبت کنید و یا با کسانی که در این زمینه تجربه دارند مشورت کنید.

    در نهایت، باید گفت که جذب مردان یک فرآیند پویا و پیچیده است که نیازمند کار و تلاش برای بهبود اعتماد به نفس، مهارت های ارتباطی، شخصیت و ظاهر شما می‌باشد. با رعایت این موارد، شما می‌توانید هر مردی را به سمت خود جذب کنید.

    ‫اگر به دنبال این هستید که هر مردی شما را دید‪ ،مجذوب و شیفته ی شما شود‪ ، این داستان از نوع افکار شما آغاز می شود‪ .این که چگونه فکر می کنید‪ .ذهن و افکار شما قوی ترین ماده جذب کننده است‪.

    ‫بزارید با یه مثال شروع کنم‪.

    ‫برید تو خیابون از یک مرد درباره یک آدرس بپرسید‪ .مثال فلان خیابون کجاست؟ یا هرچیزی که می دونید‪.

    ‫حالا برید سراغ یک مرد دیگه و با فرض اینکه قراره چند روز دیگه با این آقا ازدواج کنید و ماه عسل برید شمال و خلاصه از این جور افکار!!

    ‫مطمئن باشید در جواب اول یک آقای با شخصیت ممکنه شما رو راهنمایی کنه‪ ، ولی در داستان دوم یک حس جالبی در طرف ایجاد میشه و شاید در مورد شما کنجکاو هم بشه‪ .البته در عمل شما نباید عشوه گری و جلف بازی در بیارید که شئونات یک خانم رو زیر سوال ببره!‪

    ‫فقط افکار شما نسبت به فرد اول و دوم فرق داره همین!!

    ‫خیلی از خانوما در دنیای رقابت مردونه به فکر پیشرفت شغلی و مالی هستن که باعث شده مقداری ذات زنانه و لطافت های اونا کمرنگ بشه‪ .کلا در وجود زن جذابیت هایی نهفته است که به راحتی می تونه جنس مخالف رو به سمت خودش جذب کنه‪ .این ذات غریزی خانوماست و به قیافه و اینجور حرفها هم ربطی نداره‪.

    ‫اینکه بعضی خانمها جذابیت دائمی دارن و همه دوست دارن کنار اینگونه افراد باشن هم بر می گرده به همون هنر زن بودن که متاسفانه تو این دوره و زمونه خیلی کمرنگ شده‪.

    ‫حالا ما باهم می خواهیم سفری رو شروع کنیم به سمت ذات اصلی زنانه و اون احساس خوبی که شما می تونید با خودتون برقرار کنید که خودش منجر به جذابیت بیرونی شما میشه‪. هر چقدر شما رابطه بهتری با ذات مونث و زنونه و طبیعت خودتون بر قرار کنید‪ ، دیگران هم بهتر با شما مانوس میشن‪.

    اشتباه خیلی از خانوما اینه که می خوان با آرایش و تغییر قیافه جذابیت درست کنن که این نوع جذابیت به مراتب زودگذره و بیشتر افراد هوس ران رو ترغیب به ارتباط با شما می کنه تا یک آدم حسابی!!

    ‫البته نمی خوام ارزش زیبایی چهره رو زیر سوال ببرم‪ ، ولی چون بسیاری از خانومهای زیبا رودیدم که تو ارتباط به شدت دچار مشکل هستند و واقعا نمی دونن کی و کجا چطور برخورد جذابی داشته باشن ، تصمیم گرفتیم تا با شما اطلاعات جالبی رو درمیون بذاریم‪.

    ‫خب عزیزان آماده این سفر هیجانی هستید؟؟

    ‫موانع جذابیت خانومها !!

    ‫تو مسیر تسخیر قلب آقایون موانع زیادی بر سر راه دختر خانوما وجود داره که باید اول اونا روشناسایی کنید‪. اولین مانع محتاج بودنه!!

    ‫تا حالا خودتون رو تو این شرایط دیدین که‪:

    ‫همه چیز داره عالی پیش میره‪ ، مرد مورد علاقه شما به شدت بهتون توجه می کنه‪ ،احساس

    ‫بی نظیری تو دنیای عشقی خودتون دارید و خلاصه رو ابرها دارید سیر میکنید و‪ …

    اما به محض اینکه مرد مورد علاقه شما توجهش یک مقدار کم میشه‪ ، کمتر تماس میگیره‪ ، یا تماس تلفنی رو زودتر قطع می کنه و‪ …این افکار میاد سراغتون که‪:

    ‫‫‫آیا طرف علاقشو نسبت به من از دست داده؟

    ‫نکنه من کار اشتباهی انجام دادم؟

    ‫داره به چی فکر میکنه؟

    ‫چرا دو روزه زنگ نزده؟

    ‫نکنه پای یه نفر دیگه در میونه؟

    ‫البته نکته آخر برای بعضیا همون اول میاد تو سرشون !!

    ‫خلاصه بعد از اینکه چند روز با خودتون کلنجار رفتید و هی به این شک ها بیشتر فکر کردید‪، بالاخره تصمیم می گیرید باهاش در میون بذارید که‪:

    چرا اینجوری شدی؟ یا چته؟ چت شده چند وقته؟ و‪…

    ‫خب همین گیرها که به قول شما نشون از عشق و نگرانی شما از رابطه هست باعث میشه طرف مقابل بالاخره از این رفتارهای کنترل گرانه خسته بشه و غزل خداحافطی رو بخونه‪.

    ‫وقتی شما دست به چنین عملهایی می زنید این افکار درون ذهن یک مرد شکل می گیره‪:

    ‫وای!! ‪ ۲۴ ساعته دنبال اینه که من بهش توجه کنم‪.

    ‫‫یعنی خدا به داد من برسه با این روحیه ای که داره(روحیه گدایی محبت و نیاز به توجه)

    ‫‫اگه اون نمیتونه یه اتفاق به این سادگیو تحمل کنه وای به روزی که بخوام باهاش به

    ‫‫هم بزنم !!

    ‫همونطور که می بینید این روحیه محتاج گونه مخصوصا در اوایل رابطه به شدت می تونه مرد مورد نظر رو فراری بده‪.

    ‫اینکه شما بتونید جرعه جرعه عشق خودتونو تو قلب مرد خودتون بریزید و کم کم اونو به خودتون علاقه مند کنید یک هنر و ظرافت خاصی می طلبه‪.

    ‫اینکه نشون بدید آدم به شدت وابسته و محتاج در شروع رابطه هستید‪ ، نمایانگر دو چیزه :

    ‫اول اینکه مرد احساس می کنه شما هیچ کنترلی رو احساساتتون ندارید و یک فرد

    ‫‫عاطفی ضعیف هستید که خودش می تونه به شدت به زندگی شما لطمه وارد کنه( حتی اگر به مرد بی قید و مرامی بر خوردید از این نقطه ضعف شما به راحتی سوء استفاده می کنه)

    ‫دوم اینکه مرد فکر میکنه شما فردی ضعیف ، با اعتماد به نفس پایین و شخصیت شکننده

    ‫‫ای هستید و به این نتیجه می رسه دائما باید هوای شما را داشته باشد و از گل نازکتر به شما

    ‫نگه تا شما ناراحت نشوید‪.

    ‫این مورد باعث میشه به مرور مرد مورد نظر از شما فاصله بگیره و بعنوان یک شریک عاطفی قوی که منجر به ازدواج و روابط جدی تر بشه‪ ، به هیچ عنوان روی شما حسابی باز نکنه‪.

    شدت وابستگی و محتاج گونه بودن شما یک فراری دهنده مردان به حساب میاد‪.

    ‫البته خبر خوب برای شما اینه که می تونید به راحتی از این مشکل خلاص بشید‪ .این که بگید من آدم عاطفی هستم‪ ، احساسات برام مهمه و‪ …سر جای خودش ولی به هر حال اگه می خواهید تو روابط یک پیشرفت چشمگیری داشته باشید باید بتونید بر خودتون و احسساتتون ، بویژه در شروع یک رابطه مسلط باشید‪.

    ‫مهمترین کاری که می کنید اینه که از دیگران توقع نداشته باشید به ارزشهای درونی شما پی ببرن‪ ، اون هم در همون ابتدای رابطه‪.

    ‫یعنی ممکنه شما به این فکر باشید که من یک زن با ارزش هستم و هر مردی باید به ارزش

    ‫ذاتی من پی ببره و منو تایید کنه‪ .همین که دنبال تایید دیگران باشید قدم اول محتاج بودن رو

    ‫برداشته اید‪.

    ‫یعنی همین که شما برای خودتون ارزش قائل هستید خوبه‪ ، دیگه آویزون بقیه نشید که بفهمند شما عجب گوهر نایابی هستید!‪.

    ‫با همین باور ساده به راحتی می تونید تو خیلی از جنبه های دیگه احساس خوبی داشته باشید‪.

    پس یادتون نره سعی کنید تو رابطه (مخصوصا در همون اوایل)به هیچ عنوان خودتونو فرد وابسته شدید و محتاج رابطه نشون ندید‪.

    ‫مانع خطرناک دوم خاطرات تلخ گذشته است‪.

    ‫همه ی ماها شکستهای عاطفی‪ ، شغلی‪ ، عشقی و‪ …رو تجربه کردیم ولی نکته مهم اینه که چقدرتونستیم بعد از اون قضیه ، خودمون رو یا احساساتمون رو بازسازی کنیم‪.

    ‫می دونم می خواهید بگید که داستان شما تلخ ترین داستان تاریخ بشریته و یا نمونش هیچ

    ‫کجایی پیدا نمیشه!! ولی عزیزان‪ ، تا کی میخواهید سنگینی بار تلخ خاطرات گذشته رو رو کولتون به همه جا با خودتون بکشید؟! تا کی می خواهید آه و افسوس بخورید که اگه فلان می شد‪ ، اگه فلان حرفو نمی زد‪ ، اگر اونجا اینطوری برخورد نمی کردم و‪…خلاصه هزارتا داستان مثل این‪.

    ‫عزیزان؛ نمیگم آدم بعد از شکست عاطفی نباید غصه بخوره ولی دیگه قرارنیست تا آخر عمر بشینه جلوی آینه هزار و دویست روش خودکشی رو مرور کنه و یا روزی دو

    ‫لیتر اشک بریزه !!

    انسان از یک قدرت بسیار عظیمی برخورداره که میتونه به راحتی شرایط فکری و ذهنیشو عوض کنه‪ .البته شاید اولش سخت باشه ولی با تمرین میشه سریع دوباره به حالت عادی برگشت‪.

    ‫شما تو شکست بجای خودخوری و شیون و زاری به این فکر کن که تجربه های جدید رو پیدا کردی و می تونی تو آینده ازشون به نفع خودت استفاده بکنی‪ .هر شکست یک گام شما رو به موفقیت نزدیک تر می کنه‪.

    ‫این نشد هزار تا مرد دیگه هستن که برای با تو بودن دست و پا می شکنن .

    ‫البته بعضی خانوما به اشتباه بعد از شکست عشقی از همه مردا متنفر میشن که منظور ما این نیست‪ .بالاخره ممکنه شما نتونسته باشید با فلان مرد کنار بیایید‪ ، ولی فرصتهای زیادی جلوی شما قرار داره‪ .تازه شما از قبل با تجربه تر و پخته تر هم هستید که می تونید تصمیمات ورفتارهای بهتری از خودتون نشون بدید‪.

    ‫واقعا از همین امروز تصمیم بگیرید شما بر زندگی و شرایط مسلط بشید‪ ، نه اینکه شرایط روی شما .

    ‫مطمئن باشید با همین تغییر رفتار‪ ، معجزات عجیبی تو زندگیتون خواهید دید‪.

    ‫‪  دو نوع الگوی ذهنی که باعث می شه زنان مثل آهن ربا طرف مقابل رو جذب کنند‪.

    ‫طرز فکر اول‪:

    ‫اگه بخواهید جذاب باشید در قدم اول باید فکر کنید مرد مقابل شما به شدت به شما علاقه داره‪.

    ‫آیا می دونستید که مردها مثل شما از ترد شدن می ترسن و وحشت دارند؟!

    ‫یکی از مهمترین دلایلی که یک آقا جرات نداره به یک خانوم نزدیک بشه و درخواستشو بگه اینه که هنوز مطمئن نیست که اون خانوم آیا علاقه مند شده و یا خوشش میاد یا نه؟

    ‫شما در ذهن خودتون اول این باور و تلقین رو بوجود بیارید که هر مردی در مسیر شما قرار می گیره قطعا از شما خوشش میاد و می خواد یه جوری با شما ارتباط داشته باشه‪ . احتمالا درباره قانون جذب چیزهایی شنیدید که انسان هر جوری فکر کنه همونطور زندگی براش رقم می خوره‪ .باورکنید تمام زندگی ما آینه ی تمام نمای افکار و گفتگوهای درونی ماست‪  . اگه از درون خودتون رو قبولنداشته باشید به مرور دیگران هم علاقه و اعتمادی به شما و جذابیت های شما نخواهند داشت‪.

    ‫اینکه خیلی از دختران با قیافه معمولی و یا حتی پایین تر فکر می کنند تو زندگی بدشانس

    ‫هستند و خدا فقط برای دختر خوشگلا زندگی رو ساخته و قسمت بوده شما تو زندگی تنها باشید ، میتونید یه سری به دادگاه خانواده بزنید !! در اونجا قطعا چشماتون به دخترانی

    ‫میوفته که با چهره هایی مثل پنجه آفتاب که از زیبایی نظیرشون کم پیدا می شه و به قدری

    ‫دلربا و فریبنده هستند که دل هر مردی رو ذوب می کنند!! بله درست حدس زدید‪ ، دقایقی بعد‪ ، از اتاق بغلی قاضی بیرون میاد و پرونده این خانم و حکم طلاق اونو به دستش می ده و دختر بی نوا با چشمانی اشکبار احساس می کنه زندگی اش رو باخته . پس چرا این ملکه

    ‫زیبایی که روزی رویای یک لحظه هم آغوشی برای اون مرد بوده‪ ، امروز جذابیتی که نداره هیچ‪ ، با شدیترین توهینها و اختلافات امروز از هم جدا میشن و مرد با خودش زمزمه می کنه زیبایی کافی نیست‪ ، زیبایی خوشبختی نیست!! و بدتر از اون‪ ، هزارن مرد فریبکار دیگه که از این جدایی خوشحال هستند ‪، منتظر فرصتی برای به چنگ آوردن و برآورده کردن نیاز غریزی با این دختردل پژمرده هستند!!

    ‫بله زیبایی اصلا کافی نیست!! اینو توو ذهن خودتون فریاد بزنید‪.

    ‫همین که باور کنید شما یک زن هستید و توو این دنیا افرادی هستند که بخوان شیفته ی شما

    ‫بشند ، جذابیت شما رو فوق العاده افزایش می ده‪ .

    ‫این باور ، جذابیت شما رو در فضا پخش میکنه و دیگران این انرژی رو احساس می کنند‪.

    ‫حتی وقتی کنار یک دختر زیبا هستید این حس اعتماد به نفس رو در خودتون تقویت کنید و مطمئن باشید این حس توسط شامه مردان کاملا احساس میشه .

    ‫این سوال رو از خودتون بپرسید که احساس شما وقتی کنار یک مرد هستید و می دونید اون شیفته شماست چطوریه ؟ حالا مقایسه کنید با وقتی که شما شیفته یک نفر هستید‪ .حالا احساس شما فرق داره‪ .در کدوم حالت حس اعتماد به نفس و تسلط بیشتری دارید؟

    ‫مسلما در حالت اول‪.

    ‫وقتی شما می دونید که مرد مقابل شیفته شماست و در افکار خودتون تلقین می کنید‪ ، حس شما اینطوریه ‪:

    ‫احساس آرامش

    ‫‫اعتماد به نفس بیشتر

    ‫‫جذابیت بیشتر

    ‫‫با انرژی و شوخ طبعی بالاتر .

    ‫‫اما وقتی شک و تردید توو دل خود راه میدید حالت شما اینجوری میشه ‪:

    ‫دلواپسی و اضطراب بی مورد

    ‫‫در شرایط خاص عرق کردن کف دستها و بدن

    ‫‫نمی دونید راجع به چی حرف بزنید

    ‫‫احساس می کنید خودتون نیستید و…

    حالا فرقشو متوجه شدید؟

    ‫بنابراین شما باید این حس رو به اطرافیان و دنیای پیرامون خودتون منتشر کنید که آدم جذاب‪ ، با اعتماد به نفس‪ ، دارای سلامت جنسی و جمسی و اینکه خیلی از مردا خاطرخواه شما هستند‪.

    ‫طرز فکر دوم‪:

     

    “من درباره مردان منفی فکر نمی کنم‪”.

    ‫تا حالا دقت کردین ما آدمایی رو بیشتر دوست داریم که ما رو دوست داشته باشند‪ .وقتی یه غریبه به ما لبخند میزنه از اون خوشمون میاد‪ .وقتی شما از مردها خوشتون بیاد و قبول کنید که مردها موجودات دوست داشتنی هستند‪ ، همین حس درون مردها  نسبت به شما ایجاد میشه‪.

    ‫شاید تا به حال دیده باشید دختران و زنانی که به دلایلی(شکست عشقی و یا پدر بد‪ ، برادر بد و‪ )…از مردها  بیزاری می کنند و به این حس افتخار هم می کنن!! البته نمیخواهیم بگیم همه مردها آدمهای بی نظیر و کاملی هستند‪ ، ولی اینو قبول کنید که هم زنها و هم مردها یک سری نقاط قوت دارند و یک سری نقاط ضعف‪ ، که این دو جنس قراره مکمل و پوشاننده عیبهای همدیگه باشن‪ .اتفاقا همین تفاوتهاست که زندگی رو قشنگ تر می کنه‪.

    ‫پس در این نوع طرز فکر حتما بیزاری از مردها رو کنار بذارید‪ .همین که از مردها خوشتون بیاد فقط به واسطه اینکه مرد هستند‪ ، خودش جاذبه ایجاد میکنه‪.

    ‫این ادبیات رو از زبونتوون دور کنید که ” ای بابا همه مردا مثل هم هستن‪ …همشون خیانت کارن‪  یاهمشون فکر شکم و زیر شکم هستن و‪ “…این عبارات در دراز مدت به جذابیت و رابطه شما آسیب میزنه . شک نکنید!!

    ‫با تقویت همین دو تا طرز فکری که گفتم خیلی از مردها بدون اینکه متوجه بشن یک حس

    ‫خوب نسبت به شما تو دلشون ایجاد میشه‪ .اونا خبر ندارن که داره چه اتفاقایی می افته‪ ، ولی شما کاملا هوشیار هستید‪.

    ‫یک خانم میتونه در هر سنی و با هر مقدار زیبایی و قیافه ای ، با ذهن و شخصیتش ، با کیفیت ترین مردها رو به سمت خودش جذب کنه‪ .هیچ وقت فراموش نکنید که جذاب ترین قسمت بدن یک زن سینه یا هیکل و یا چشمان آتشینش نیست! بلکه ذهن و طرز تفکر و نوع رفتارشه که اگر روی اونها کار بکنه ، هر فردی رو میتونه به چنگ بیاره‪ .تمام زیباییهای ظاهری برای اهداف کوتاه مدت شاید تاثیر داشته باشه ولی این دستگاه پیچیده ذهنه که به شدت قدرتمند عمل میکنه‪.‫

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا