چگونه مرد ها را جذب و عاشق خودمان کنیم؟

چگونه مرد ها را جذب و عاشق خودمان کنیم؟
  • چگونه مرد ها را جذب و عاشق خودمان کنیم؟

    جذب و عاشق کردن مردان یکی از مهمترین مهارت‌هایی است که هر زنی می‌تواند در زندگی عاطفی و روابطش بهره مند شود. اما برای بسیاری از زنان، این یک چالش بزرگ است. برای جذب و عاشق کردن مردان، باید از چند تکنیک روانشناسی و رفتاری استفاده کرد. در این مقاله، به بررسی این تکنیک‌ها می‌پردازیم.

    ۱- ایجاد تعاملات مثبت:
    اگر می‌خواهید مردان را جذب خود کنید، باید با آن‌ها در تعاملات مثبت قرار بگیرید. به مردان نشان دهید که شما یک زن پرشور هستید که به دنبال زندگی هیجان انگیز هستید. با مردان صحبت کنید، از دیدگاه‌هایشان استفاده کنید و به آن‌ها نشان دهید که به آن‌ها احترام می‌گذارید.

    ۲- ایجاد جذابیت:
    یکی از مهمترین تکنیک‌هایی که برای جذب مردان باید به کار برد، ایجاد جذابیت است. برای ایجاد جذابیت، باید به نوع پوشش و ظاهر خود دقت کنید. از طرف دیگر، باید شخصیتی مهربان و دوست داشتنی داشته باشید که به دیگران احترام بگذارید.

    ۳- ایجاد ارتباط عمیق:
    اگر می‌خواهید مردان را جذب خود کنید، باید برای ایجاد ارتباط عمیق تلاش کنید. با مردان در مورد مسائل عمیق و مهم صحبت کنید و به آن‌ها نشان دهید که شما قرار است یک رابطه عمیق و معنادار با آن‌ها داشته باشید.

    ۴- ایجاد هیجان:
    برای جذب مردان، باید هیجان ایجاد کنید. شما باید به مردان نشان دهید که شما یک زن پرشور و هیجان‌انگیز هستید که به دنبال زندگی پرماجرا هستید. با مردان در مورد مسائل هیجان انگیز صحبت کنید و به آن‌ها نشان دهید که شما آماده به دنبال کردن رویاهایتان هستید.

    ۵- ایجاد اعتماد:
    برای جذب مردان، باید به آن‌ها نشان دهید که شما یک زن پایبند و با اعتماد به نفس هستید که به دنبال رابطه معنادار هستید. با مردان در مورد مسائل پرسشی و مشکلات صحبت کنید و به آن‌ها نشان دهید که شما آماده به پشتیبانی از آن‌ها هستید.

    ۶- ایجاد رابطه با شگفتی و عشق:
    برای جذب مردان، باید به آن‌ها نشان دهید که شما یک زن شگفت انگیز هستید که به دنبال یک رابطه عاشقانه و جذاب هستید. با مردان در مورد روابط عاشقانه صحبت کنید و به آن‌ها نشان دهید که شما آماده به دنبال کردن یک رابطه عاشقانه هستید.

     

    گام ها

    ۱ . لبخند بزنید.

    لبخند مهم ترین و تاثیر گذار ترین عامل برای جذب مردان هست. اگر فرد مورد علاقه تون نزدیک تون هست، خیلی عادی بهش لبخند بزنید. نه فقط به این دلیل که زن ها وقتی لبخند میزنند جذاب تر میشوند بلکه این کار میتونه شما رو خوشحال، صمیمی و دوست داشتنی جلوه بده. لبخند همچنین باعث ایجاد اعتماد به نفس در شما میشود که شما جذاب تر نشان میدهد.

    • هر وقت اخم کردید، حتی به زور هم که شده لبخند بزنید، بعضی افراد وقتی که روی یک کاری تمرکز میکنند یا فکر میکنند، ناخودآگاه اخم میکنند که این باعث میشود شما پریشان به نظر برسید.
    • بسیاری از زن ها به مدل هایی که در عکس ها اخم میکنند نگاه میکنند و سعی میکنند که این کارشون رو تقلید کنند. یادتون باشه که شاید اخم کردن” مد روز ” باشه ولی به این معنی نیست که شما با این کار جذاب به نظر میرسید. توجه داشته باشید که هدف این برند های مُد مرد ها نیستند! بلکه شمایید.

    ۲ . مطمئن باشید.

    مرد ها در هر جای جهان جذب زن های مطمئن و با اعتماد به نفس میشوند. این به معنای آن نیست که شما همه جا با غرور راه بروید، در واقع این غرور شاید باعث شود که آن ها از شما زده شوند. به جای این کار سعی کنید که روی ویژگی هایی که در خود میتوانید تغییر بدهید ، کار کنید و آن هایی که نمیتوانید تغییر بدهید رو قبول کنید.

     

    ۳ . روشن فکر باشید.

    مرد ها به زن هایی علاقه دارند که از یک طرف تحصیل کرده و بااطلاع باشند و از طرفی دیگر نسبت به یادگیری و کسب مهارت های بیشتر علاقه مند باشند. بدون توجه به اینکه شما چه کسی هستید، شما باید به کسب تجربه های بیشتر علاقه مند باشید و چیز های جدید یاد بگیرید.

    • در اطراف مرد مورد علاقه تان از گفتن حرف های توهین آمیز و احمقانه و در کل حرف هایی که از قبل روش فکر نکردید، بپرهیزید. در عین اینکه شما باید نظر خودتون رو بیان کنید، باید به توهین آمیز نبودن حرف هاتون نوجه کنید.

     

    ۴ . کم رو نباشید.

    یک تفاوت عمده بین افراد خجالتی و کم رو وجود دارد. افراد خجالتی ممکنه که توجه همگان رو جذب نکنند ولی اون ها همیشه سعی دارند که تجربه های جدید باد بگیرند و خوش بگذرونند. اما افراد کم رو تمایل دارند که همیشه منفی نگر باشند و محتاطانه عمل میکنند. سعی کنید که همیشه آسوده باشید و خوش بگذرونید. همین کار ساده باعث میشود که مرد ها به سمت شما بیایند.

    ۵ . در کنار آن مرد با چند دوست نزدیک خود وقت بگذرونید.

    مرد ها معمولا بیشتر جذب زن هایی میشوند که در یک گروه کوچک هستند. از این موضوع استفاده کنید و با چند تا از دوستان صمیمی خود بگردید.

    • اگر شما در یک گروه بزرگ با دوستانتون هستید، سعی کنید که فقط با چند تا از اون ها باشید تا به مرد مورد علاقه خود شانسی برای نزدیک شدن به خودتون بدید.

    ۶ . به بدن و ظاهرتون برسید.

    بیشتر مرد ها توجه زیادی به ظاهر شما دارند. و مهم تر از همه اینه که شما بدنتون سالم و روی فرم باشد. بدون توجه به این که وزن شما چقدر هست، این بسیار مهمه که شما ورزش کنید و به بدنتون برسید.

    • اگر شما اضافه وزن دارید، باید سعی در کاهش اون داشته باشید، این کار نه تنها باعث میشه که برای اون فرد جذاب به نظر برسید، بلکه کیفیت زندگیتون رو افزایش میدید و انرژی بیشتری در روز خواهید داشت.

    ۷ . در انتخاب لباسی که میپوشید به خوبی فکر کنید.

    باز هم میگیم که مد موضوعی ست که در آن مرد ها و زن ها با هم اختلاف نظر و سلیقه دارند. زن ها سعی میکنند که همیشه تابع مد باشند و لباس های خود را با این معیار انتخاب میکنند، در صورتی که مرد ها بیشتر تمایل به پوشیدن لباس هایی دارند که به آن ها می آید. لباس هایی بپوشید که در اون ها اعتماد به نفس بیشتری دارید و بیشتر باهاش راحت هستید.

    ۸ . بیش از حد آرایش نکنید.

    آرایش باید باعث زیبا تر کردن شما بشود ، نه اینکه یک تصویر دیگر از شما بسازد! اگر اون متوجه آرایش زیاد شما بشه، دیگه برای همیشه فکر میکنه که قیافه شما مصنوعی و فیک هست.

    از رنگ هایی که با پوست شما هارمونی دارد استفاده کنید.

    • مطمئن باشید که اون ها به خوبی فرق صورت های آرایش شده و معمولی رو میفهمند پس سعی نکنید که با این کار اون ها رو گول بزنید.
    • در مناسبت های خاص مثل عروسی یا تولد و از این موارد میتوانند یک استثنا باشند، در این موارد شما میتونید هر چقدر که خواستید آرایش کنید! فقط یادتون باشه که هیچوقت صورت واقعی خودتون رو با آرایش پنهان نکنید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا