موفقیت -درس اول

موفقیت
  • موفقیت -درس اول

     

    موفقیت را از کجا شروع کنیم؟ راز موفقیت و اسرار موفق شدن.

    چرا این مطلب زندگی شما را عوض می کند؟

    احتمالا شما هم مثل من با واژه هایی همچون: چگونه موفق شویم، راز موفقیت چیست؟ اسرار موفقیت، چگونه به هدف خود برسیم؟ قانون جذب، چگونه پولدار شویم؟ طلسم ثروت، روانشناسی ثروت، موفقیت در ۱۰ روز!! و عبارتهایی از این دست بمباران شده اید!! انگار که هر کسی از مادر خود قهر کرده، راز موفقیت را یافته و تا آنرا به من و شما نگوید آرام نمی گیرد. نمی دانم گوش کردن به حرف آنها، ما را موفق و ثروتمند می کند یا آنها را؟!

     

    موفقیت successراز موفقیت

    در دوران نوجوانی که کتابخوانی جزو تفریحات من بود، تازه با نوشته های اساتید موفقیت آشنا شده بودم. بازار پر بود از کتاب ها و نویسنده هایی مثل آنتونی رابینز، برایان تریسی، کاترین پاندر، اسکاول شین، دیل کارنگی، وین دایر و بسیاری از نویسندگان انگیزشی-معنوی. چنان با ذوق و شوق آنها را می خواندم و می بلعیدم و در محافل مختلف تعریف می کردم، که دیگران فکر می کردند ظرف دو سال با این شور و حرارت چندین کارخانه و هتل و رستوران افتتاح خواهم کرد و تبدیل به یک کارآفرین نمونه خواهم شد! کارم شده بود انگیزه دادن به این و آن. هر گوش مفتی را می یافتم از در و دیوار سخن می راندم که تو میتونی، معجزه در دستان توست، این چه زندگی فلاکت باریست که تو داری!، راه موفقیت این است، رازهای موفقیت  فلان است و… هزار داستان در جیبم داشتم که: فلان فقیر تو آمریکا نون خشک جمع می کرده، ولی الان مرکز بازیافت داره و ۱۰۰ نفرو داره حقوق میده!! یا دختری کبریت فروش، الان کارخونه ی فندک سازی راه انداخته و چه و چه.

    چنان قصری از رویاها در ذهن خود ساخته بودم که از شوکت و جلالش، جرات ورود به آنرا نداشتم! زندگی به من آموخت که این کاخ رویایی وقتی برپا خواهد شد، که اولین خشت آن را با دستان خود و نه با افکار، بر زمین بنشانی و این تنها رمز موفقیت است.

     

     

    موفقیت success راز موفقیت

    بعدها که بزرگتر شدم و با افراد موفق داخلی و خارجی هم کلام گشتم، دریافتم که راههای موفقیت بسیاری از آنها در گرو یک تلاش جدی از جنس مردان روزگار است و این مسیر موفقیت در زندگی اصلا شوخی بردار نیست.

    و به قول حافظ: ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست ***  عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد.

     آنجا بود که فهمیدم غالب داشته هایم بیش از آنکه بخاطر انگیزه بالا باشد، مدیون تلاشی است که در پیچ و خم های نا امیدی  از خود نشان داده بودم. اگر چه نمی خواهم سهم انگیزه را ناچیز بشمارم، فقط این را بدانید که انگیزه اگر خروجی ملموسی برایتان در پی نداشته باشد، به سرعت نور از شما دور می شود و چراغ امید در شما خاموش خواهد شد.

     درست سال ۲۰۱۲ بود که کتابی در آمریکا چاپ شد به نام : The Compond Effect  (به فارسی: اثر مرکب) به قلم “دارن هاردی” رییس مجله  موفقیت (Success)  آمریکا. وقتی زیر عنوانش را دیدم که درباره ی موفقیت فردی است، با خودم فکر کردم دوباره از این کتابهای روانشناسی موفقیت است که می گوید: مثبت فکر کن، تو میتونی، تو گلی، تو بلبلی و… البته در چند سایت خارجی درباره اش شنیده بودم و کنجکاو شدم تا آنرا بخوانم. در همان چند صفحه اول نظرم را جلب کرد، چرا که بسیار روی تلاش فردی و جدیت تاکید داشت که شاید برای افراد بی حوصله و تنبل اصلا جذاب نبود.

     

     

    کتاب اثر مرکب – دارن هاردی

    شاید بتوان راز موفقیت در زندگی را به کلاس زبان تشبیه کرد. شما برای یادگیری زبان خارجی حداقل دو سال زمان نیاز دارید. از حفظ کردن لغات عجیب و غریب بگیر تا تمرینهای کسل کننده ی گرامری. شاید در شش ماه اول هیچ پیشرفتی به چشم نیاید ولی بعد از حدود دو سال آثار زحمات شما نمایان خواهد شد. این است که اگر تبلیغی را دیدید که وعده ی آموزش زبان را فقط در ۱۵ روز آن هم تضمینی می دهد!! آن را جزو جک های بی مزه ی روزانه خود به حساب آورید.

     

     

    موفقیت success راز موفقیت

    اکثر ما انسانها برای موفقیت همیشه دنبال میان بر، مسیر کوتاه و راه هموار و بی زحمت برای رسیدن به اهدافمان هستیم و اصولا کاری که برای ما زحمت ایجاد کند، جذابیتی ندارد. این می شود که اگر از خیلی از مردم بپرسید که اگر چند میلیارد داشته باشند چه می کنند؟ در پاسخ، سپرده گذاری در بانک که کم خطر ترین و کم ریسک ترین و در عین حال بی زحمت ترین کار است، گزینه اول انتخابشان خواهد بود.

    همین موضوع باعث می شود جاده موفقیت بسیار خلوت باشد. چرا که فرد وقتی در اوایل یا نیمه راه به اولین مشکل یا سختی بر می خورد، یا انگیزه اش پایین می رود و یا قدرت توجیه گری او در حد فلافسه یونان باستان، بالا!!

    جداً تعریف موفقیت از نظر شما چیست؟ واقعاً فکر می کنید موفقیت مالی همین طوری روی هوا برایتان ایجاد می شود؟! برخی ها به قدری سریع از موفق شدن پشیمان می شوند و به زندگی عادی خود بر می گردند که انسان شگفت زده از رفتار و توجیهات آنها می شود که می گویند: نخواستیم بابا موفق شدن باشه مال مردم!! اصلا می دونی چیه خدا نخواسته یا صلاح من نیست و

    او نمی داند که همین خدا، اصرار کنندگان را بیش تر دوست می دارد. کدام فرد موفق برای موفق شدن، خون دل نخورده و زحمت نکشیده؟ کدام فرد تاثیر گذار، طعم تلخ شکست و ناکامی را نچشیده که تو می خواهی دومی باشی؟!

     

    موفقیت success راز موفقیت

    موفقیت در کار، یک تعهد جدی از همین الان است. نه از فردا و نه از شنبه!! همین که دارید این مطلب را می خوانید شاید در قدم های آغازین خلق یک زندگی و پله های سعود هستید. چند قدم بردارید. ادامه دهید. حتی به زور هم که شده از سیاهی شب عبور خواهید کرد. فقط بمانید و جا نزنید. تا کی می خواهید بهانه بیاورید؟ تا کی می خواهید این و آن و یا پدر و مادر خود را مقصر بدانید؟! چقدر سهم خود را در زندگی، عالی انجام داده اید که حالا بقیه را تقصیر کار می پندارید؟! تمام آینده ی شما به تصمیم خود شما_ بله فقط و فقط خود شما_ بستگی دارد. خواهشا برخیزید!!

     

    دروس موفقیت_به قول شما رموز موفقیت_ که ما با امید به خداوند مهربان آنرا در اختیار شما قرار خواهیم داد از جنس تلاش است، تلاش ذهنی و عملی همزمان. تلاشی که شاید در ابتدا برای شما ملال آور و خسته کننده باشد ولی بعد از مدتی اثر مرکب را برای شما رقم خواهد زد. اثری که تا سالها می توانید طعم میوه ی موفقیت را بچشید و از آن لذت ببرید. قرار نیست با رویاپردازی های کودکانه شما میلیارد شوید، قرار نیست با چند عبارت تاکیدی مثبت سالی پنج سفر خارجی تفریحی نصیب شما شود!! دوستان، مزرعه گندم های طلایی شما در گروی دانه هایی است که امروز می کارید و مراقبت می کنید و با آبیاری و توکل به خدای مهربان، رویاهایتان را جذب خواهید کرد.

    پس بهتر است هرچه زودتر از این خواب زمستانی بیدار شوید و بدانید دنیا از آن کسانی است که فکر و عمل را با هم در کار خود به کار گرفته اند، که نبود هر کدام نقصی در برآورده شدن تک تک آرزو های شماست.

     

    موفقیت success راز موفقیت

    دروس این بخش از سایت، درباره ی موفقیت است و آن چه برای دستیابی به موفقیت، واقعاً لازم است. وقت آن رسیده که کسی این موضوع را رک و راست به شما بگوید. مدتی طولانی است که به بازی گرفته شده اید و فریب خورده اید. هیچ فرمول مخفی، نوشداروی سحر آمیز یا راه حل سریعی برای موفقیت وجود ندارد. شما هیچ وقت با روزی دو ساعت وقت گذراندن در اینترنت،به درآمد میلیونی نمی رسید. هیچ وقت نمی توانید پانزده کیلوگرم از وزن تان را در یک هفته کم کنید، با مالیدن یک کرم روی صورتتان، بیست سال جوان تر نمی شوید، نمی توانید با خوردن یک قرص، زندگی زناشویی تان را درست کنید. خیلی خوب می شد اگر می توانستید موفقیت، شهرت، عزت نفس، روابط خوب، سلامتی و آسایش و رفاه خودتان را در یک بسته ظریف و زیبا از فروشگاه محله تان بخرید. ولی موفقیت در این دنیا اینطوری به دست نمی آید.

     

    راز موفقیت success موفقیت

    ما دائم با ادعاهای مهیج فزاینده ای درباره ی پولدار شدن، خوش اندام شدن، جوان تر شدن، جذاب تر شدن و… بمباران می شویم و معمولا همه ی آن ها ادعاهای یک شبه با تلاش کم و پرداخت مثلا فقط چند هزار پول بی زبان هستند. این پیام های بازاریابی تکراری، احساس و درک ما را درباره ی آن چه که برای رسیدن به موفقیت لازم است، تحریف می کنند. ما بینشمان را درباره ی اصول ساده اما عمیقی که برای موفقیت لازم هستند، از دست داده ایم.

    ما می خواهیم با دروس موفقیت به شما کمک کنیم تا از این اغتشاش و در هم ریختگی خلاص شوید و روی همان اصول اساسی تمرکز کنید که واقعاً مهم هستند. شما می توانید بلافاصله اصول موفقیت اثبات شده با زمان و تمرین هایی را که در این دروس است، به کار ببندید تا نتایجی پایدار و قابل سنجش به وجود آورید. می خواهیم به شما بگوییم که چگونه قدرت اثر مرکب را مهار کنید؛ همان سیستم عاملی که زندگی شما را اداره می کند؛ چه در جهت بهتر شدن و چه در جهت بدتر شدن. اگر از این سیستم به نفع خودتان استفاده کنید، واقعا می توانید تحولات چشم گیری را در زندگی خودتان به وجود آورید. احتمالا این جمله را شنیده اید: به هرچیزی که به آن فکر میکنید می توانید برسید. البته فقط در صورتی که بدانید چگونه اثر مرکب راهنمایی عملی است که به شما یاد می دهد چگونه در استفاده از این سیستم مهارت پیدا کنید. وقتی ماهر شوید دیگر هیچ چیزی یا هیچ هدفی وجود ندارد که نتوانید آن را بدست آورید.

     

    موفقیت success راز موفقیت

    اثر مرکب فرمولی است که دارن هاردی رییس مجله موفقیت امریکا پس از بیست سال مصاحبه با افراد سوپر موفق و همچنین خود از آن بسیار بهره برده است که مبنای دروس موفقیت را بر آن گذارده ایم.

    راز موفقیت، درباره ی مطالبی ست که واقعا مهم هستند و سعی کرده ایم هیچ گونه مطالب اضافی و بیهوده ای در آن وجود نداشته باشد. چه چیزهایی واقعا کارساز واقع می شوند و به کار می آیند؟ کدام اصول اولیه و اساسی هستند که وقتی روی آن ها متمرکز شوید و مهارت پیدا کنید، سیستم عاملی را به وجود می آورند که می تواند شما را به اهداف مورد نظرتان برساند و به شما کمک کند تا به شیوه ی دلخواه تان زندگی کنید؟ در دروس موفقیت، همان اصول وجود دارد؛ آن ها سیستم عاملی را ایجاد می کنند به نام اثر مرکب یا اثر تجمعی.

    قبل از اینکه وارد دروس موفقیت شوید، یک هشدار می دهم: کسب موفقیت، سخت است. این فرآیند پر زحمت، ملال آور و بعضی وقت ها حتی خسته کننده است. پولدار شدن، نافذ و جهانی شدن در رشته و زمینه ی خودتان، آهسته و دشوار اتفاق می افتد. اشتباه برداشت نکنید؛ با پیروی از این اصول و مراحل، تقریبا بلافاصله نتایج آن را در زندگی تان می بینید. ولی  اگر از کار، نظم و تعهد گریزان هستید، همان بهتر پای تلویزیون بنشینید و به تبلیغاتی که سرشار از شعارها و وعده وعیدهای موفقیت یک شبه ی مشتری پسند هستند، امید بندید؛ البته اگر یک کارت اعتباری پر از پول دارید.

     

    موفقیت success راز موفقیت

    حرف آخر این که: شما همین حالا تقریبا تمام چیزهایی را که برای موفقیت می خواهید، می دانید. شما به یادگیری چیزهای بیش تر، احتیاجی ندارید. اگر کل چیزی که می خواهیم داشتن اطلاعات بیش تر بود، پس هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد، باید در یک عمارت مجلل زندگی کند و یا عضلاتی پولادین داشته و کاملا خوشحال و سعادتمند باشد. اطلاعات جدید یا بیش تر، چیزی نیست که شما به آن احتیاج دارید، بلکه شما یک برنامه ی عملی جدید می خواهید، وقت آن رسیده که رفتارها و عادت های جدیدی را در خودتان خلق کنید که شما را از کارشکنی و خرابکاری، دور کند و ببرد به سمت موفقیت. رسیدن به موفقیت به همین سادگی است.

    در دروس موفقیت، به یک برنامه ی عملی مفصل و ملموس پی می برید.

    به شما قول می دهم اگر عامل باشید و صبور، رسیدن روزهای طلایی زندگی خود را جشن خواهید گرفت. خداوند منتظر تصمیم قشنگ شماست.

    برای آغاز این سفر شگفت انگیز آماده اید؟

    پس بیایید سفر موفقیت را با هم شروع کنیم!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا