مشاوره کنکور انسانی

مشاوره کنکور انسانی
  • مشاوره کنکور انسانی

    مشاوره کنکور انسانی، یکی از مهمترین مراحل آمادگی برای شرکت در آزمون کنکور دانشگاهی در رشته های انسانی می باشد. در این مرحله، دانش آموزان با یک مشاور تحصیلی متخصص در زمینه کنکور انسانی همکاری می کنند تا بهترین راهکارها و راهبردهای آموزشی را برای دستیابی به نتایج مطلوب در آموزش و پرورش پیدا کنند.

    در این مشاوره، علاوه بر مشاوره در خصوص رشته های انسانی مورد علاقه دانش آموز، به بررسی وضعیت فردی دانش آموز مورد توجه قرار می گیرد. به عنوان مثال، مشاور می تواند به دانش آموز کمک کند تا شناخت دقیقی از توانایی ها، نقاط قوت و ضعف و علاقه مندی هایش پیدا کند و با استفاده از این اطلاعات، بهترین راهکارها را برای آمادگی برای کنکور انسانی پیشنهاد دهد.

    مشاوره کنکور انسانی شامل مواردی مانند برنامه ریزی درسی، تعیین اهداف، ارزیابی توانایی ها و ضعف ها، تحلیل نتایج آزمون های تمرینی، مشاوره در خصوص انتخاب رشته، آموزش تکنیک های مطالعه و آزمون دهی و … می باشد.

    با استفاده از مشاوره کنکور انسانی، دانش آموزان می توانند به یک آموزش بهتر و موفقیت در کنکور انسانی دست یابند.

     

    سلام به عزیزان داوطلب کنکور انسانی، در پست های قبلی به مشاوره کنکور رشته های مختلف پرداخته ایم و در این مقاله می­­خواهیم به مشاوره کنکور انسانی بپردازیم و دانسته های مان را با شما به اشتراک بگذاریم. پس با ما تا به انتهای این مقاله باشید و نکته ای را از قلم نیندازید. در مقالات بعدی حتما اطلاعات کامل تر و طبق نظرات شما در بخش پرسش و پاسخ پیش خواهیم رفت.

    مشاوره کنکور انسانی چگونه است؟

    از گذشته افرادی که علاقه به محاسبات نداشتند و حفظیات شان عالی بود در کنکور انسانی شرکت می­کردند. امروزه اهمیت رشته علوم انسانی بر همگان آشکار ست چراکه این دسته از داوطلبان بیشتر با انسان ها در ارتباطند و شناخت انسان نامحدود، امری هیجان انگیز و پهناور است. آمارها نشان می دهد که گرایش دانش آموزان به کنکور انسانی در سال های اخیر رو به رشد بوده است. چراکه در سال  تعداد شرکت کننده ها از تقریبا ۱۶۱۰۰۰ به ۱۸۴۰۰۰ نفر  رسیده است.

    پرچم دار انسانی چه کسانی اند؟

    همه می دانند یکی از تخصص های خانم ها حفظ کردن مطالب است و جالب است بدانید که بیش از ۶۰% داوطلبان کنکور انسانی، خانم ها هستند ولی ترکیب تراوش منطقی ذهن آقایون و همچنین تفکرات احساسی خانم ها نتیجه ای بی نظیر را به همراه خواهد داشت.

    ظرفیت های کنکور انسانی چگونه است؟

    به حمدالله ظرفیت پذیرش در کنکور انسانی به مراتب از کنکور ریاضی و کنکور تجربی بیشتر و بهتر است و از ۳۱۰۸۶۴ نفر شرکت کننده در سال ۹۶، تعداد ۵۴۴۰۷ نفر در رشته های انسانی با آزمون پذیرفته شده اند. شاید با خواندن این مطلب کمی در درس خواندن شل بشید و با خود این فکر را در ذهن بپرورانید که نیازی به مطالعه زیاد برای کنکور انسانی نیست که البته برای پذیرش در دانشگاه های عالی شما باید رقابتی سخت با سایر شرکت کنند ها بشوید.

    رتبه برترها به کدام دانشگاه ها می روند؟

    پذیرش در دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، تربیت مدرس، شهید رجایی، علامه و … کاری بسیار سخت و نیازمند آمادگی کافی برای ورود به رقابتی تنگاتنگ است. شما هم می توانید مثل سایر داوطلبان که از مشاوره کنکور انسانی استفاده می کنند و از راهی که مشاوران هر ساله با صدها دانش آموز هم قدم اند و به مقصدشان می رسانند، شما هم استفاده کنید. رسیدن به دانشگاه و رشته خوب آرزوی هر داوطلب و خانواده ای ست.

    سوالات کنکور انسانی چگونه هستند؟

    اکثر سوالات کنکور حفظی هستند و درس ریاضی نسبت به سایر دروس از ضریب کمتری برخوردار است اما می تواند نقطه عطفی برای داوطلب کنکور انسانی باشد و شما را از سایر شرکت کننده ها متمایز کند. آیا تا حالا از خودتان پرسیده اید که کدام یک از این دروس، آسان تر و نمره آورتر است؟ کدام یک تاثیرگذارتر است؟ و … شما می توانید برای اطلاعات بیشتر جدول زیر را مطالعه کنید.

     

    دروس عمومی و تخصصی کنکور انسانی:

    ✅ تیپ سوالات کنکور انسانی همانند سایر رشته هاست. ۲۰% – ۳۰% ساده هستند و اکثرا پاسخ می دهند، ۴۰% – ۶۰% سوالات متوسط هستند و با دانش نسبی از مطالب می توانید از پس این سوالات هم بر بیایید، ۲۰% – ۳۰% باقی مانده بخش سرنوشت ساز و مقدمه ورود به عرصه رقابت برای رتبه برتری ست که بسیار کاری سخت و دشوار است.

    ✅ شما برای گذر از این سد نیاز به تجربه مشاورانی دارید که چندین سال در این زمینه فعالیت کرده اند و همگام با رتبه برتر ها این مسیر را هر ساله طی نموده اند. شما با اطلاع از یک سری نکات از طریق مشاوره کنکور انسانی می توانید جز معدود افرادی باشید که رتبه برتر شوید و با خیال راحت به آرزوهایتان لباس واقعیت بپوشانید.

     

    تکنیک های تست زنی و تست خوانی:

    فهرستی از نکات مورد توجه در کنکور انسانی را به شما معرفی می کنیم:

    ◀️ تکنیک ضربدر منها ( ̶ × )
    ◀️ هدفگذاری چند از ۱۰ تا
    ◀️ استراتژی بازگشت
    ◀️ زمان نقصانی

     

    منابع کنکور انسانی:

    بر همگان آشکار است که بدون استفاده از کتاب های کمک درسی در کنکور فردی رتبه خوبی کسب نخواهد کرد و اینکه از چه کتاب هایی استفاده شوند که کیفیت خوبی داشته باشند سوال بسیار مهمی ست. نسبت به سطح هوش و استعداد شما، درصدهایی که در کنکور مد نظر دارید و … کتاب های متفاوتی در بازار موجود هستند ولی آیا مطمئن هستید که آن کتاب مناسبِ هدفگذاری شما هست یا نه؟ آیا رتبه برترها برای رسیدن به این جایگاه از این کتاب ها استفاده می کردند؟ و …

    پاسخ این سوال را می توانید در بخش پیشنهادات ما مطالعه بفرمایید.

    رتبه برترهای کنکور انسانی چه می گویند؟

    خیلی از داوطلبان مشاوره کنکور انسانی خواهان اطلاع از تازه ترین تجربه ها هستند و دوست دارند از تجربه رتبه برتر ها استفاده کنند. با توجه به ارتباط دوستانه ای که با رتبه برترها داریم و رابطه ای که هنوز بعد از کنکور با مشاوران شان حفظ کرده اند، سوالاتی را پرسیده ایم که پاسخ آن را به رایگان در اختیار شما قرار می­دهیم.

    آیا رتبه برترها هم از مشاور استفاده می کردند؟    

    جالب است بدانید که بیش از ۹۰% آن ها از مشاور استفاده می کردند و ارتباط آنها به صورت ماهانه و بعضی هم به صورت هفتگی بوده است.

    در چه زمینه ای از مشاوره کنکور انسانی استفاده میکردند؟

    یکی از وجوه اشتراک تمامی رتبه برترها دریافت برنامه مطالعاتی طبق خصوصیات شخصی خودشان بود و در این بین خانواده ها هم از طریق مشاوران از شرایط فرزندان خود به طور کامل مطلع می شدند و براساس توصیه های مشاوران پیش می رفتند.

    آیا مشاوره کنکور برای رتبه برترها تاثیر داشت؟

    خیلی جالب ست بدانید که همه آنها از اینکه یک مشاور با تجربه از اول راه تا به انتها با آنها بوده و کمک کرده تا قدم بزرگی در زندگی شان بردارند، احساسی وصف نشدنی داشتند و هماهنگی بین خانواده و خود را مدیون تلاش های مشاورشان می دانستند.

    و اما پیشنهاد ما برای شما:

    پیشنهاد ما برای شما استفاده از مطالب و مقالات رایگانی ست که در سایت و فضاهای مجازی منتشر شده که نوشته مشاوران با تجربه و رتبه برترها ست. شما می توانید با پرسیدن سوال هایتان در بخش پرسش و پاسخ از نظرات مشاوران استفاده کنید و در صورت استفاده از مشاوره خصوصی و مزایای دیگر آن، می­توانید در بخش درخواست مشاوره برای رسیدن به نتایج مشابه رتبه برترها ثبت نام کنید.

    امروزه اهمیت رشته انسانی به خوبی درک می شود. امیدواریم شما که این رشته را انتخاب کرده اید، با تلاش به تمام اهدف تان برسید. امیدواریم با مطالعه این مطلب کمک بسزایی در حق شما کرده باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اصلی ما برای کسب مشاوره تحصیلی مراجعه بفرمایید. بهترین ها را برای شما آرزومندیم.

    آیا شما هم نمی دانید؟

    خیلی از افراد از موضوع مهمی درباره ی اهمیت رشته انسانی اطلاعی ندارند. متاسفانه بر این باور هستند که فقط از رشته های تجربی و ریاضی می توان کسب درآمد کرد. من در ادامه سوالاتی از شما می پرسم و شما پاسخ دهید. همه ما انسان ها شنیده ایم که افراد وقتی توانایی صحبت خوبی دارند، میزان درآمد بیشتر و روابط قوی تری دارند.

    ما قصد ارائه محصولی را داریم، این محصول در اختیار چه کسانی قرار خواهد گرفت؟ کدام رده سنی از این محصول استقبال می کنند؟ مشتریان ما چه میزان پول در ازای دریافت آن خدمت پرداخت خواهند کرد؟ آیا این امکان وجود دارد که این محصول را به دیگری معرفی کنند؟ در صورتی که افراد از این محصول خریداری کنند، پیش بینی خواهید کرد که چه محصولی در آینده تولید کنید که ۱۰۰% این مشتریان دوباره قصد خرید داشته باشند؟ و …

    یکی از بزرگترین کارآفرینان معتقد است که برای رسیدن به پول، یک مسیر با ۱۰۰ گام داریم. ۷۰ گام از این مسیر مربوط به نحوه شناخت نیاز مشتری و فروش محصول است و ۳۰ گام باقیمانده هم مربوط به تخصص لازم برای تولید. اگر ما هم نوعان خود را به خوبی بشناسیم، بعد از مدتی با کسب تجربه می توان آن ۳۰ گام دیگر را هم طی کرد.

    پاسخ سوال بالا اینجاست: ????????

    یکی از رشته هایی که بچه های انسانی می توانند با ورود به آن به درآمدهای پنهان و بالایی برسند، روانشناسی است. روانشناسی و شناخت انسان ها همان ۷۰ گامی است که شما با طی کردن آن به راحتی می توانید تحولی در زندگی خود ایجاد کنید.

    شما با شناخت انسان ها می توانید به هر اندازه ثروت که می خواهید برسید. پس نیاز سنجی کنید و بهترین استراتژی را به کار بگیرید تا سود و سرمایه خوبی را کسب کنید. مشاوره کنکور انسانی باید به این منتج شود که شما کار پیدا کنید نه صرفا درس بخوانید و ادامه نحصیل دهید.

    برنامه ریزی درسی برای کنکور رشته انسانی:

    برنامه ریزی درسی برای دانش آموز حکم نقشه گنج را برای جویای گنج دارد. کسی که از راه خود هیچ دیدی و چشم اندازی نداشته باشد نمی تواند موفق باشد. کسانی که برنامه ریزی نمی کنند مثل کشتی می ماند که باد به هر طرف شروع به وزیدن کند، او هم همان طرف میرود.

    برنامه ریزی درسی برای کنکور رشته انسانی استانداردهای خاص خود را دارد. برای اینکه از مطالب مربوط به برنامه ریزی مطالع شوید، پیشنهاد می‌کنم مقاله برنامه ریزی کنکور را مطالعه بفرمایید.

    بهترین مشاور کنکور انسانی:

    یکی از مهمترین بخش های که مربوط به کنکور، انتخاب مشاور است. بهترین مشاور کنکور انسانی فردی است که شما را به خوبی بشناسد. بهترین مشاور کنکور انسانی می بایست در جایگاه پدر و مادر شما دلسوزانه عمل کند. بهترین مشاور کنکور انسانی فردی است که همیشه راه های ارتقاء میزان انگیزه را به شما آموزش دهد. در بهترین مشاوره کنکور انسانی کارآمدترین روش های درس خواندن به شما گفته می شود. اهمیت نقش مشاور آن قدر بالا است که می تواند تعیین کننده نتیجه شما بین ۱۰۰-۰ باشد.

    برنامه ریزی هفتگی برای کنکور انسانی:

    شما با برنامه ریزی رشد در طول هفته می توانید بسیار به هدف تان نزدیک شوید. کمتر پیش می آید که شما برنامه ریزی هفتگی داشته باشید و در همان هفته به نتیجه برسید. پس این نکته را در نظر داشته باشید که هرفردی که به نتیجه بزرگی رسیده، حتما قبل آن خیلی از برنامه ریزی هایش را اصلاح کرده تا به اینجا رسیده است. امکان ندارد که برنامه ریزی هفتگی برای کنکور انسانی که شما دارید، اولین و آخرین برنامه باشد چراکه نیاز به ویرایش دارد.

    شرایط کنکور انسانی:

    کنکور انسانی هم مثل سایر کنکور ها از شرایط خاص خود برخوردار است. اینکه از دو دفترچه سوال در قالب سوالات عمومی و اختصاصی تشکیل شده است. در ابتدا جلسه کنکور از دفترچه سوال عمومی می بایست سروع کنید و سپس اختصاصی. هر داوطلبی که از تکنیک های بیشتری در تست زنی برخوردار باشد موفق تر است. کنکور انسانی صرفا رقابت بر سر معلومات نیست بلکه داوطلبان بر سر کنترل استرس و آرامش با یکدیگر در رقابت هستند.

    دروس مهم در کنکور انسانی:

    ترتیب رقابت بین بچه ها بر سر دروس عمومی انسانی و دروس تخصصی بدون توجه به ضریب هر درس به قرار زیر است:

    شیک اندیش با کاردری شامل مشاوران خانم و آقا با  ۱۲ سال سابقه مشاوره تحصیلی و ۲۵ سال مشاوره بالینی آماده مشاوره کنکور انسانی برای شما می باشد. ارائه مشاوره به صورت آنلاین از تمامی نقاط ایران. مشاوره تصویری و تلفنی بدون فوت وقت و با صرفه‌جویی هزینه های پیرامونی با بهترین مشاوران کنکور در کشور.

    زمانی که شما از مشاور برای درس خواندن تان کمک می گیرید نسبت به بقیه افراد متفاوت هستید و در آرامش کارهای خود رو پیش خواهید برد. آرامش از مهمترین فاکتور ها و عوامل در هنگام درس خواندن است. رقابت در کنکور فقط روی بحث علمی نمی باشد. افرادی که علاوه بر تخصص در بخش علمی، در بخش روحیه هم به تخصص برسند می توانند جزء افرادی باشند که بهترین نتیجه را در کنکور رقم بزنند.

    بهترین مشاور کنکور انسانی:

    بهترین مشاور کنکور انسانی خود شما هستید. افرادی که این موضوع را درک کنند حتما می توانند بهترین نتیجه را رقم بزنند. اما اینکه چطور به این جایگاه برسید و به خوبی خودتان را بشناسید در تخصص مشاوران است. بزرگترین نعمت برای انسان این است که خودش را بشناسد. اما این موضوع نیاز به یک سری آموزش دارد که مشاوران به شما هدیه خواهند داد. با مشاوره کنکور انسانی شما می توانید از جمله انسان های موفق باشید که الگوی دیگران قرار بگیرند.

    برنامه ریزی هفتگی برای کنکور انسانی:

    با توجه به تفکیک مشاوران رشته ها از هم، تلاش ما این بوده تا مشاوران هر رشته به صورت تخصصی از دانش آموزان حمایت کنند. برنامه ریزی هفتگی برای کنکور انسانی به صورت فردی و تخصصی برای خود دانش آموز بر اساس علایق او چیده می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا