کلیپ های انگیزشی، راه افزایش انگیزه

کلیپ های انگیزشی
  •  

    کلیپ های انگیزشی، راه افزایش انگیزه

    کلیپ های انگیزشی به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند در راه افزایش انگیزه و تلاش برای رسیدن به هدف مورد نظر، شناخته شده‌اند. این ویدئوها به شکلی ساده و جذاب، با استفاده از تصاویر و صداهای مناسب، برای مخاطبان خود پیام‌هایی از موفقیت و پیروزی را منتقل می‌کنند. این کلیپ‌ها معمولاً برای افرادی تهیه می‌شوند که در یک شرایطی هستند که به دلیل فشارهای مختلف، از جمله تنبلی، تنفر، ناامیدی، اضطراب و استرس، انگیزه خود را از دست داده‌اند.

    با تماشای کلیپ های انگیزشی، انرژی مثبتی به فرد منتقل می‌شود و باعث می‌شود تا او به سمت هدف خود حرکت کند و تلاش کند تا آن را به دست آورد. این ویدئوها می‌توانند به عنوان یکی از بهترین راه‌های افزایش انگیزه و افزایش خودشناسی فردی مورد استفاده قرار گیرند. با تماشای این کلیپ ها، افراد می‌توانند از روحیه و انگیزه خود برای رسیدن به هدف مورد نظر استفاده کنند و این امر به افزایش اعتماد به نفس و خودباوری آنها کمک می‌کند.

    بنابراین، اگر شما هم در شرایطی هستید که به دلیل فشارهای مختلف، انگیزه خود را از دست داده‌اید، با تماشای کلیپ های انگیزشی می‌توانید انگیزه خود را افزایش دهید و با تلاش بیشتر به هدف مورد نظر خود برسید.

     

    یکی از عواملی که باعث می شود انسان پیوسته به سمت هدف خود پیشروی داشته باشد، انگیزه است. که این خود عاملی است که لذت و خوشی های لحظه ای را ملاک قرار ندهیم و از همان ابتدای راه، شوق و شیرینی بدون وصف خدایی را تجربه کنیم.

    نمی دانم از ریشه کلمه انسان آگاهی دارید یا خیر و هدفم بیان نکته ای hست که با دانستن آن دیگر برای هر حالتی بدی که برایتان پیش می آید می توانید ریشه­ یابی کنید که دلیل آن چیست؟

    بعضی ها ادعا می کنند که ریشه انسان از نَسَیَ است که معنای آن فراموشی ست. بعضی دیگر هم اعتقاد دارند که ریشه انسان از اُنس تشکیل شده که به معنای خو گرفتن و عادت کردن است.

    حال می خواهیم به دو دیدگاه عنوان شده احترام بگذاریم و توصیفی داشته باشیم که همواره با در نظر داشتن این مور، کلید نگرانی، اضطراب، استرس و … قابل حل خواهند بود. شما با عادت پیدا کردن به پیشروی و عدم فراموشی این مورد همواره در راه رسیدن به هدف تان قرار خواهید گرفت.

    فراموش نکنید که ۱۰۰۰ مرتبه تکرار یک فن خیلی بهتر از ۱۰۰۰ فنی ست که فقط یک بار آن را تکرار کرده اید. خارپشت یا جوحه تیغی را در نظر بگیرید که برای محافظت از خود در برابر همه حیوانات، ضربه، افتادن از ارتفاع و … گرد می شود و همواره پیروز میدان است.

    حالا با درک این مورد شما می توانید از بین کلیپ هایی که برایتان آماده کرده ایم، آن موردی که به شما خیلی انرژی می دهد را پیدا کنید و همواره آن را تکرار کنید.

    شیک اندیش:

    مشاوره تحصیلی در مجموعه شیک اندیش یکی از راه هایی ست که به شما کمک می کند انگیزه تان را در درس خواندن همواره حفظ کنید. مشاوره کنکور را از کادر کنکور تاک با سابقه ۱۲ سال مشاوره تحصیلی و ۲۵ سال مشاوره بالینی بخواهید.

    بسیاری از افراد که فرصت و تمایل زیادی به مطالعه متن های انگیزشی ندارند، از کلیپ های انگیزشی و صحبت های انگیزشی افراد بهره می برند. سعی کنید یک مجموعه خوب و مفید از کلیپ های انگیزشی برای خودتان تدارک ببینید و همواره در دسترس خود قرار دهید.

    این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که افت و رشد در طول مسیری که شما طی می کنید کاملا امر تدریجی است. خیلی مواقع برای شما پیش آمده که علت افت انگیزه تان را نمی دانید. علت بی انرژی بودن تان را نمی دانید. دلیل این که نسبت به خیلی از موارد گذشته که نسبت به آنها علاقه مند بوده اید، اکنون توجهی نمی کنید و …

    این داستان دلیل اتفاقات بالاست:

    رضا و پویا که قصد خرید گردو را داشتند به بقالی محله شان رفتند. در میان راه با خود می گفتند که ما وقتی پول نداریم چطور فروشنده به ما گردو بدهد؟ در همین حین به فکر این بودند تا به بقال بگویند که اگر امکان دارد دو کیلو گردو به آنها بدهد.

    هر دو به مغازه رفتند و از بقال خواستند تا گردو را به صورت رایگان به آنها بدهد. بقال با شنیدن این موضوع که بچه ها قصد اذیت کردن او را دارند، جارویی به دست گرفت و شروع کرد fi دویدن به دنبال بچه ها.

    بعد از کلی دویدن و نفس نفس زدن رضا و پویا به این نتیجه رسیدند که اگر هر سری که به بقالی می روند یک دانه گردو از او بخواهند، بالاخره بعد چند روز به دو کیلو گردویی که می خواهند می رسند.

    بعد از این فکر هر دفعه رضا و پوبا با زبان شیرینی که داشتند از آقای بقال می خواستند تا به آنها گردو بدهد و دو یک عدد می خواستند، بقال هم از آنها پولی نمی گرفت.

    بعد از ۱۰ روز شروع به شمارش گردو ها کردند و دیدند که همان مقداری که می خواستند را الآن دارند. بعد به سراغ بقال رفتند و از او پرسیدند که چرا روز اول وقتی گردو ها را به رایگان از او خواستند شروع کردن به دنبال بچه ها دویدن؟ بقال پاسخ داد که هیچ کسی دوست ندارد اموال خود را به رایگان به کسی بدهد.

    رضا و پویا با نشان دادن گردو ها به بقال گفتند که ما همان مقداری که روز اول از شما میخواستیم را بعد از ۱۰ روز بدست آوردیم. در حالی که هر سری که از شما گردو می خواستیم شما با احترام به ما گردو می دادید و پولی از ما نمی گرفتید.

    در ادامه:

    بقال از این عمل متعجب شده بود. او فهمیده بود که چقدر ضرر کرده است. از بچه ها دلیل این کار را پرسید که هدف شان چه بوده است؟

    آنها گفتند انسان دقیقا همین طور می باشد. اگر کسی کل عمرتان بخواهد، شما نمی دهید. از شما بخواهد کل دارایی تان را به او بدهید،نخواهید داد. اگر از شما بخواهد انگیزه پیشروی به سمت هدف تان را به او بدهید، شما این کار را نخواهید کرد.

    اما شما با انجام کارهای بیهوده عمرتان را تلف می کنید و ذره ذره آن را به همان فرد می دهید، نه در یک روز بلکه در طول عمرتان. شما با هدر دادن پول تان دقیقا همان کاری را می کنید که انگار پول تان را رایگان به کسی داده اید.

    شما با نرفتن به سمت علاقه خدا دادی کاری می کنید که انگیزه شما روز به روز کم شود و کار به جایی برسد که اصلا متوجه این موضوع نخواهید بود.

    ما انسان ها با نرفتن به سمت رویاهایمان انگیزه مان را از دست خواهیم داد. ما با ترسیدن و نپذیرفتن مسئولیت کارهایمان به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

    ما با حرکت نکردن به سمت رویایی که در ذهن مان داریم روز به روز عمرمان را بیهوده تلف می کنیم در حالی که خودمان متوجه نیستیم.

    نتیجه گیری:

    بیاییم به این فکر باشیم تا از تک تک لحظات زندگی مان لذت ببریم. از لحظه لحظه عمرمان در سال کنکور لذت ببریم تا به نتیجه دلخواه مان برسیم. این را بدانیم افرادی که موفق می شوند، حتی در بدترین شرایط هر چند طولانی، امید شان را حفظ می کنند.

    پیشروی را در هر حالت برای خود ممکن می کنند و این خود بهترین دلیل برای نشان دادن جسور و نترس بودن این دسته افراد است. سعی کنیم با ترس های زندگی مان روبه‎رو شویم تا درهای زیباتری از دنیا به روی ما باز شود و تجربه جدیدی داشته باشیم.

    تعریف انگیزه تحصیلی:

    درس خواندن فعالیتی است که انرژی زیادی از شما می گیرد. هرچقدر شما تلاش کنید که در ضمن مطالعه، علاقه و انگیزه تان را حفظ کنید و رشد دهید می توانید بر این خستگی غلبه کنید. تعریف انگیزه تحصیلی دقیقا لذت بردن حین مطالعه کردن است. همان میزان لذتی که شما از درس خواندن می برید و انگیزه ای که شما را دوباره به سمت کتاب می کشاند، انگیزه تحصیلی است.

    روانشناسی ایجاد انگیزه:

    انگیزه و امید از عواملی هستند که انسان به خاطر آن زنده است و زندگی می کند. شما شنیده اید که افراد در قطب ها زندگی می کنند در حالیکه امکانات کمی دارند. در مناطق خیلی گرم و خیلی سرد به زندگی ادامه می‌دهند با این وجود که لوازم زیادی ندارند و با آن شرایط بچه دار هم می شوند و از زندگی شان لذت می برند.

    افرادی را هم هستند که در بهترین شرایط رفاهی زندگی می کنند اما از زندگی شان لذن نمی برند. این مورد نشان می دهد که انگیزه عاملی است که انسان را سرپا نگه می دارد، نه صرفا پول و شرایط رفاهی. روانشناسی ایجاد انگیزه دنیایی وسیع است که با ورود به آن متوجه خواهید شد که پیشروی انسان و تحمل شرایط متفاوت و سخت مدیون همین عامل است.

    مدیریت انگیزه:

    مدیریت انگیزه نیاز به تجربه بالا دارد و یا اینکه از تجربیات دیگران استفاده کنید. با مشاورانی که تجربه زیادی در مواجه با عوامل افت انگیزه دارند مشورت کنید. آنها دلایل مختلف افت انگیزه را می دانند و راه های بیرون آمدن و مدیریت انگیزه را هم به شما خواهند آموخت. یکی از راه های مدیریت انگیزه این است که پیوسته به هدف تان فکر کنید و همواره در طول روز به خود یادآور شوید که دلیل این ایستادگی ها چیست؟ و نهایتا به چه چیزی می خواهید برسید؟

    کلیپ های انگیزشی سوخت جت:

    یکی از بهترین مواردی که همیشه شما را با انگیزه نگه می دارد، گلچین کردن کلیپ های انگیزشی است. سعی کنید که از این کلیپ ها جمع آوری کنید و مجموعه عالی داشته باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا