قانون پول در همسریابی

قانون پول در همسریابی
  • قانون پول در همسریابی

    اگر در همسریابی برنامه مالی نداشته باشید، همیشه بازنده اید!!

     

    بسیاری از مردان فکر می کنند که همه ­ی زنها و دخترهای جامعه فقط دنبال پول هستند و به عبارتی دیگر یعنی «پول داشته باش؛ زشت ترین آدم دنیا هم که باشی، دختران جذب شما می شوند.»یعنی  همسریابی با پول مثل آب خوردن است و دیگران به راحتی به شما جذب می شوند. البته نمی خواهم بگویم که این حرف  ۱۰۰% غلط است، شاید عده کمی این عقیده را داشته باشند ولی نباید همه را با یک چشم دید.

     

     

    بیایید کمی عمیق تر به این موضوع نگاه کنیم: چرا دختران پول دوست دارند؟ خب معلوم است!! آنها فکر می کنند کسی که پولدار است یک انسان زرنگ و دارای برنامه مالی است و در صورت ارتباط با این فرد آینده خود، بچه های خود و آرامش و آسایش خود را تضمین می کند و در نهایت احساس خوشبختی می کند. شاید شما بگویید که من الآن پول ندارم (مثل خیلی ها) پس کلاً باید  همسریابی را فراموش کنم؟ ما به شما این امید را می دهیم که اولاً اگر فقط پول داشته باشید و کسی بخاطر پول با شما ارتباط برقرار کند، رفته رفته وقتی می بینید شما انسان ضعیف یا نازپرورده و به لحاظ روحی به هیچ عنوان صلاحیت ارتباط را ندارید که سریعا از شما دل کنده و می رود. در ضمن،  خود شما پس از مدتی می بینید که طرف مقابل فقط بخاطر پول با شماست، از خودتان بدتان می آید چون می دانید این ذات و توانایی مردانه شما نیست که او را جذب کرده بلکه حساب بانکی و نوع ماشین شماست که چشم های او را خیره کرده است و رفته رفته احساس دلسردی و افسردگی در رابطه ایجاد می شود.

     

     

    بسیاری از پسران و مردان پولدار را می شناسم که با این مشکل مواجه هستند. اما اکثریت مردم به لحاظ مالی متوسط یا زیر متوسط و حتی در سطح پایینی هستند، اینها چه باید بکنند؟ در مشکلات خود غرق شوند؟ و یا تا آخر عمر هیچ یار و غمخواری نداشته باشند؟ مسلما این طور نیست. شما اگر پول ندارید حداقل باید برنامه ای برای موفق شدن در مسائل مالی و پول درآوردن داشته باشید یعنی نشان دهید در مسیری قرار دارید که در آینده وضع مالی شما بهبود می یابد. داشتن برنامه و هدف، بسیار برای دختران جذاب است. این که می بینند مردی مصمم، بااراده، اهل پس انداز و برنامه ریزی است، حس خوبی به آنها دست می دهد و احساس می کنند در کنار شما به اهداف شخصی خود نیز می رسند. پس اگر حساب بانکی شما صفر است از همین امروز پس انداز کردن را یاد بگیرید. مثلا اگر ماهی صد هزار تومان در می آورید حتما ۲۰% آن را پس انداز کنید یعنی اول ۲۰ هزار کنار گذاشته و فکر کنید همین ۸۰ هزار درآمد را داشته اید و روی آن ۲۰ هزار برنامه ریزی نکنید و فقط آن را پس انداز کنید. هیچ وقت اولِ کار هزینه های زندگی، پول رفت و آمد، موبایل، اینترنت و … را ندهید و تازه سراغ پس انداز بروید (یعنی اول ۲۰% پس انداز و سپس هرچه ماند برای خرج کردن).

     

     

    وقتی شما ذره ذره پول جمع می کنید و همیشه در حساب بانکی شما مقداری پول هست، احساس آرامش روانی بهتری دارید. سعی نکنید از مردانی باشید که دائم بدهکار و ولخرج که همیشه هشتشان گروی ۹ است،  باشید. بعضی پسرها با این حرف که خراب رفاقت هستند دائم پول خود را خرج رفاقت، دود و دَم و … می کنند و در آخر ماه، آه در بساط ندارند. فکر نکنید این خرج های کوچک تأثیر ندارد. در درازمدت همین هزینه های ناچیز شما را عقب می اندازد. یکی از دوستانم با ترک قلیان و پس انداز پولش، پس از دو سال توانست پیش قسط یک دستگاه پراید را پس انداز کند. اگر او دو سال پیش این تصمیم را نگرفته بود همه این پولها خرج رفاقت های بی معنی و وقت گذرونی های بی نتیجه شده بود. البته منظور این نیست که دور همه رفقا را خط بکشید و خسیس بازی دربیاورید بلکه منظور ما اینست که اندکی فکر کنید که زندگی شما در چه مسیری قرار دارد. رفاقت خوب است و پول خرجِ تفریح کردن لازم است ولی باید اندازه آن را بدانید تا خدای ناکرده دست آخر یک بازنده نباشید.

     

     

     

     

     

    همین که نشان می دهید اهل زندگی، برنامه و کار هستید جذابیت شما چندین برابر می شود و از دیگران متمایز می شوید و کلی جلو می افتید. مسلما هیچ دختری از  یک جوان با این همه گرفتاری و مشکلات اقتصادی و تورم، توقع خانه، ماشین و همه امکانات رفاهی را نمی تواند داشته باشد، ولی در عوض توقع این را دارد که حداقل یک برنامه ریزی برای پیشرفت مالی داشته باشید. افرادی که هیچ برنامه ای ندارند و به اصطلاح اَلّاف هستند نه تنها در زندگی شخصی بلکه در  همسریابی نیز موفقیت چندانی ندارند. افراد دارای نظم مالی و برنامه ریزی، هاله ای از انرژی مثبت دورشان ایجاد می شود که زنان، به سرعت آن را احساس کرده و مجذوب چنین فردی می شوند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا