فرق شهوت و عشق پاک مردانه

فرق شهوت و عشق پاک مردانه
  • فرق شهوت و عشق پاک مردانه

    شهوت و عشق دو مفهوم مختلفی هستند که هر دو در زندگی انسان وجود دارند. اما فرق شهوت و عشق پاک مردانه در این است که شهوت به عنوان یک نیاز فیزیولوژیکی برای تولید نسل وجود دارد، در حالی که عشق پاک مردانه بر اساس احساساتی است که از دل آدمی تراوش می کند و می تواند از طریق آن دل به دلیل خداوند متعال و آفرینش او پر شور و شوق شود.

    شهوت به عنوان یک نیاز بدنی و فیزیولوژیکی همیشه وجود داشته است و در طی تاریخ به عنوان یکی از ابزارهای تولید نسل مورد استفاده قرار گرفته است. اما عشق پاک مردانه بسیاری از ویژگی هایی را دارد که با شهوت فرق دارد. این عشق پاک مردانه می تواند به دلیل علاقه به خداوند متعال، علاقه به مردم، علاقه به طبیعت و حتی علاقه به خود باشد.

    عشق پاک مردانه به عنوان یکی از ابعاد مهم زندگی انسان، می تواند به شکل مختلفی در زندگی شخصیت ها بروز یابد. این عشق می تواند در روابط خانوادگی، دوستانه و حتی در روابط عاشقانه موجود باشد. در حالی که شهوت تنها در رابطه عاشقانه و برای تولید نسل مورد استفاده قرار می گیرد.

    از آنجا که عشق پاک مردانه بر اساس احساسات است، بنابراین این نوع عشق هیچ گونه محدودیتی ندارد. به عنوان مثال، یک مرد می تواند به صورت پاک عاشق یک زن باشد ولی در عین حال به شکل پدری و مراقبت کننده از او مراقبت کند و هیچ گونه شهوتی در آن وجود نداشته باشد.

    در مقابل، شهوت به عنوان یک نیاز فیزیولوژیکی، محدودیت هایی دارد و از آنجا که در رابطه عاشقانه بروز می یابد، می تواند منجر به دوری از همدیگر شود. بنابراین، شهوت و عشق دو مفهوم متفاوتی هستند که هر دو در زندگی انسان وجود دارند.

    در نهایت، باید گفت که عشق پاک مردانه به دلیل احساساتی که در آن وجود دارد، می تواند به شکلی بسیار مثبت بر روی زندگی انسان تاثیر بگذارد. این نوع عشق می تواند به شکلی مثبت به رشد شخصیت و روابط انسان ها کمک کند و به آنها کمک کند که به یکدیگر بیشتر نزدیک شوند. اما شهوت به دلیل محدودیت هایی که در آن وجود دارد، نمی تواند به این شکل مثبت بر روی زندگی انسان تاثیر بگذارد. در نتیجه، باید سعی کرد تا در روابط خود از عشق پاک مردانه استفاده کنیم و به شکلی مثبت به رشد و توسعه خود و دیگران کمک کنیم.

    آیا شما فرق شور و شهوت و عشق واقعی را می دانید؟

     

    مرد مقابل شما، شما را بخاطر جاذبه های حنسی می خواهد یا از روی یک عشق پاک و سالم؟

    برخی از خانمها به اشتباه تعاریف نادرستی از شهوت و عشق دارند، در حالیکه یک رابطه سالم و بلند مدت به هر دو فاکتور نیازمند است. خداوند در وجود انسان ها هر دو را قرار داده تا کششی بین زن و مرد ایجاد شود و برای بقای نسل بشر، این دو جنس به هم جاذبه داشته باشند. ما نمی توانیم این نیرو ها را سرکوب کنیم و تنها هنر ما هدایت این نیروها به سمت درست است.

     

    در واقع عشق سالم و رابطه بلند مدت به سه نکته زیر وابسته است:

    فهمیدن رابطه عشق و شهوت
    پر گردن فاصله و شکاف بین عشق و شهوت
    توانایی انتقال رفتار مردان از سمت شهوت به سوی عشق

     

     مورد سوم بسیار مهم است و زمان بر. چون اکثر خانمها حس خوبی درباره قدرت شهوت مردانه ندارند و از آن بعنوان یک امر پلید یاد می کنند.

     

    در واقع مفهوم شهوت و عشق یک نیروی مکمل برای رابطه سالم بلند مدت است.

     

    نکته مهم این است که شما بعنوان یک زن نباید شهوت و عشق را دو دشمن قسم خورده و متضاد هم قلمداد کنید، بلکه با تلاش و مداومت و پیگیری می توانید رابطه را از مرحله شهوت به مرحله عشق برسایند.

     

    شاید به محض اینکه اسم تلاش و مداومت بیاید بگویید: ” ای بابا باز دوباره شروع کرد!! من حوصله پیگیری ندارم!! من وقت ندارم!! من نمی تونم و هزاران بهانه دیگر !!

     

    دوست عزیز بی رودربایستی با آرزو کردن هیچ معجزه ای تو زندگیت اتفاق نمی افته. برای همین افراد موفق انگشت شمار و افراد آرزومند بی شمارند!! شما جزو کدام دسته ای؟

     

    احتما اسم خانم جسیکا کاکس به گوشتون خورده. خانمی که با نداشتن دست به چه موفقیتهایی رسیده که انسان به احترام او باید خبر دار بایستد!!

    فرق شهوت و عشق پاک مردانه فرق شهوت و عشق پاک مردانه 

     

    او کمربند مشکی در حد استادی در ورزشهای رزمی، تنها زن خلبان بی دست در دنیا(اولین نفر)، استاد رقص و توانایی تایپ بر روی کیبورد حتی سریع تر از یک انسان عادی. او حتی مرد ایده آل خود را یافته و مجذوب خود ساخته است!!

     

    آیا او نشسته مثل اکثر خانم ها به زمین و زمان غرغر کرده که چرا من اینطوریم؟ نه، او با تمام مشکلاتش جنگیده و هر کدام را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته. او در حال حاضر یکی از مطرح ترین سخنرانان انگیزشی دنیاست. این موفقیتها حاصل نمی شد مگر با انگیزه بالا و تلاش سخت.

     

    حالا با خودتان بگویید آیا واقعا رسیدن به هدف در رابطه عاطفی امری محال است؟ نیاز به تلاش ندارد؟ مسلما اگر دنبال ساخت یک رابطه قوی هستید، باید با اراده بر همه مشکلات سر راه تان چیره شوید.

     

    آرزو داشتن کافی نیست. خیلیها فقط آرزو می کنند! نتیجه برای کسانی است که در مسیر اهداف قدم بر می دارند. شما نیاز به تلاش فراوان، یادگیری مستمر و پشتکار زیادی دارید تا از مرحله آرزو به مرحله واقعیت برسید.

     

    رساندن یک رابطه از مرحله شهوت به مرحله عشق نیاز به تلاش مستمر شما دارد.

     

    بسیاری از رابطه ها با شهوت شروع می شود و تعداد کمی از آنها به مرحله عشق واقعی می رسند. چرا؟ چون مرد و زن نتوانسته اند از مرحله شهوت پا را فراتر بگذارند و عشق واقعی را تجربه کنند.

     

    در ابتدای رابطه شما واقعا تحت تاثیر احساسات خود هستید و نمی توانید روی رفتار خود کنترلی داشته باشید. شما برده خواسته های حیوانی خود هستید و اگر در همین مرحله بمانید، دیر یا زود مرد مقابل از شما دل زده می شود و غزل خداحافظی را می خواند.

     

    ولی با تمرین و یادگیری می توانید این مرحله را پشت سرگذارید و به مرحله عشق واقعی برسید.

     

    علامتهای عشق حقیقی:

     

    شما روی احساسات و رفتار خود مسلط هستید و مدتی از رابطه گذشته و چشم انداز شفاف و روشنی از آینده در ذهن خود می بینید.

    شما مراقب یکدیگر هستید، و حواستان از سر محبت روی همدیگر است و نگران هم هستید. حاضرید برای همدیگر فداکاری کنید و برای رسیدن به اهداف طرف مقابل تلاش کنید. دیگر نمی گویید این مشکل توست!! به من ربطی ندارد!!هر کار خواستی بکن و…

    شما رفتارتان از من به ما تبدیل شده و دغدغه های مشترک دارید.

     

     برای عبور از مرحله شهوت به مرحله عشق حقیقی باید و باید تلاش کنید. عبور از این مرحله نیاز به صبر و پشتکار دارد.

    شهوت و عشق پاک, فرق شهوت و عشق, عشق و هوس, شهوترانی ,شهوانی , شهوتی ,شهوتران , شهوتناک , عشق واقعی, عشق و زندگی, عشق حقیقی, عشق حقیقی چیست , عاشق واقعی , عاشق وفادار, عاشق حقیقی , عشق پاک
    عشق واقعی, عشق و زندگی, عشق حقیقی, عشق پاک

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا