۶ قانون جذب عشق برای ازدواج با فرد دلخواه

  • ۶ قانون جذب عشق برای ازدواج با فرد دلخواه

    قانون جذب عشق یکی از مهم‌ترین قوانین جذب در روابط عاطفی است که بسیاری از افراد برای پیدا کردن شریک زندگی دلخواه خود از آن استفاده می‌کنند. بر این اساس، برای اعمال این قانون باید در ابتدا با خودتان در صلح باشید و از هرگونه تنش و نارضایتی خود دوری کنید. سپس با تمرکز بر ویژگی‌های مثبت شریک زندگی مورد نظر، با او ارتباط برقرار کرده و سعی کنید در خود و او احساس امنیت، دوستی و اعتماد بیشتری به وجود آید. همچنین، ارتباط برقرار کردن با شریک زندگی مورد نظر در محیط‌هایی که مورد علاقه‌ی اوست نیز، می‌تواند به افزایش جذابیت شما در نظر او کمک کند. با اعمال این قانون، احتمال ازدواج با فرد دلخواه بسیار بیشتر خواهد شد.

     

    بسیاری از افراد سؤال می‌کنند ما چگونه می‌توانیم قانون جذب را برای ازدواج با فرد موردعلاقه متن پیاده کنیم. اکثر این افراد از اینکه نمی‌توانند فرد موردعلاقه‌شان را به خود وابسته و جذب کنند دچار سرخوردگی شده‌اند.

    در این مقاله به بررسی چند قانون مهم قانون جذب عشق می‌پردازیم که لازم است برای داشتن روابط عاشقانه آن‌ها را در زندگی خود پیاده کنیم:

    ۱- ازاضطراب و تشویش رها شویدتا قانون جذب عشق عمل کند:

    گاهی اوقات اینکه ما چیزی را از صمیم قلب می‌خواهیم باعث اضطراب و نگرانی در ما می‌شود. مدام به این فکر می‌کنیم که اگر به او نرسم چه می‌شود؟ آیا او مرا دوست دارد؟

    دیگر مثل او برایم پیدا نمی‌شود و…

    همین افکار به‌شدت ما را دچار احساس ناامیدی و سرخوردگی می‌کند

    کافی است به این فکر کنید که زندگی بدون او هم امکان‌پذیر است و من همین‌الان هم کامل هستم و از زندگی خود لذت می‌برم تا بتوانید از اضطراب این آرزو رها شوید آنگاه به‌طور معجزه‌آسایی می‌بینید که رویای شما به حقیقت خواهد پیوست.

    ۲-به زندگی شخصی خود بیشتر اهمیت دهید:

    حتماً خودتان هم می‌دانید که هر پسر و دختری از ازدواج با فردی ضعیف گریزان است او می‌خواهد شخصی را برای خود انتخاب کند که در زندگی شخصی‌اش انسان موفقی باشد حال اگر شما هیچ دستاوردی در زندگی نداشته باشید و برای آینده خود طرحی نداشته باشید ناخودآگاه در نزد او فرد ضعیف و سطح پایینی به نپر می‌رسید

    پس وقت آن رسید به زندگی شخصی خود سروسامان دهید ببینید در کجاها نیاز هست نقاط ضعف خود را برطرف کنید و همچنین برای آینده خود برنامه‌ریزی مشخص داشته باشید.

    ۳-توقع غیرواقع‌بینانه نداشته باشید:

    بسیاری از دختران و پسران موقع ازدواج تصویری از همسر آینده‌شان در ذهن خود می‌سازند که عملاً با دنیای واقعی همخوانی ندارد بپذیرید هرکسی هرچقدر هم که نقاط قوت داشته باشد عیب و نقص نیز دارد و چه‌بسا شخصی که الآن در نزد شما بدون عیب و نقص به نظر می‌رسد باکمی آشنایی بیشتر متوجه نقایص فراوان او شوید به‌طوری‌که زندگی با آن شخص برایتان غیرقابل‌تحمل باشد.

    پس نیمه‌پر و خالی لیوان را باهم ببینید

    ۴-گذشته خود را رها کنید

    بسیاری از دختران و پسران صرفاً به خاطر تجارب گذشته خود و اینکه در روابطی ناکام بوده‌اند فکر می‌کنند شخصی که آن‌ها را واقعاً دوست داشته باشد پیدا نمی‌شود این‌گونه افراد خود را لایق داشتن روابط عاشقانه نمی‌دانند چراکه درگذشته مورد تحقیر و سرزنش قرارگرفته و یا رهاشده‌اند.

    کافی است اولاً از گذشته خود درس بگیریم یعنی ببینیم در روابط خود چه اشتباهاتی از سمت ما رخ‌داده که منجر به سردی عاطفی و جدایی شده و با برطرف کردن آن و تغییر تصویر ذهنی خود برای جذب یک روابط عاشقانه قدم برداریم و قانون جذب عشق را پیاده کنیم

    ۵-از تجسم برای جذب عشق موردعلاقه‌تان استفاده کنید:

    در ذهن خود فرد موردعلاقه‌تان با تمام ویژگی‌هایی که دوست دارید داشته باشد تجسم کنید لحظات دیدار با و عشق او و احساسی که نسبت به او دارید و او نسبت به شما دارید به‌طور واضح در ذهن خود تصویرسازی کنید این‌گونه است که ذهن در دنیای حقیقی هم به دنبال به حقیقت پیوستن خواسته شما خواهد رفت.

    ۶- عاشق خود شوید تا عاشقتان شوند:

    بسیار جای تعجب دارد که بسیاری از افراد بااینکه خودشان را فردی حقیر و کوچک می‌دانند انتظار دارند فرد موردعلاقه‌شان وابسته او شود. تا زمانی که خودتان شایسته داشتن یک زندگی عاشقانه ندانید و از مجردی و تنهایی خود احساس شادمانی نکنید نمی‌توانید عشق حقیقی را در رابطه با شخص دیگر تجربه کنید.

    این خلاصه‌ای چند قانون جذب عشق بود که اشاره شد برای شرکت در دوره تخصصی جذب عشق می‌توانید از لینک‌های زیر ثبت‌نام کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا