از کجا بفهمیم مردی عاشقمان شده است؟

نشانه های عاشق شدن مردها
  • از کجا بفهمیم مردی عاشقمان شده است؟

    عشق و علاقه‌مندی به یک شخص می‌تواند برای هر کسی اتفاق بیافتد، اما شاید بیشتر از همه برای زنان سوال باشد که چگونه بفهمند آیا مردی که با او دوست هستند، عاشقشان شده یا نه؟ در این مقاله به بررسی علائم و نشانه‌هایی که می‌توان به واسطه آنها به این نتیجه برسید که یک مرد عاشق شما شده است، می‌پردازیم.

    ۱. توجه بیشتر

    اگر مردی توجه بیشتری به شما نسبت به دیگران دارد، ممکن است به شما علاقه‌مند باشد. این توجه می‌تواند به هر شکلی باشد، مثلاً نگاه‌های بیشتر به سمت شما، پرسیدن سوال‌های بیشتر در مورد شما، گفتگوهای بیشتر با شما و طرح موضوعاتی که به نظر او برای شما جالب باشد.

    ۲. تلاش برای ایجاد ارتباط

    یک مرد عاشق، تلاش بیشتری برای ایجاد ارتباط با شما دارد. مثلاً برای گفتگو با شما تلاش می‌کند تا همیشه نزدیک شما باشد و هر لحظه فرصتی برای صحبت کردن با شما را پیدا کند.

    ۳. علاقه به علایق شما

    یکی از نشانه‌هایی که مردی که به شما علاقه‌مند است، دارد، این است که به علایق و سلیقه‌های شما علاقه‌مند است. این ممکن است به این معنی باشد که او به اوقات فراغت شما علاقه‌مند است و دوست دارد در کنار شما باشد.

    ۴. اهمیت دادن به نظرات شما

    یک مرد عاشق، به نظرات شما اهمیت می‌دهد و سعی می‌کند به نظرات شما توجه کند. اگر او به شما گوش می‌دهد و پاسخ‌گوی نظرات و پرسش‌های شما است، این می‌تواند به این معنی باشد که به شما علاقه‌مند است.

    ۵. تلاش برای نزدیک شدن

    یک مرد عاشق، تلاش می‌کند تا به هر شکلی که ممکن است نزدیک شما باشد. مثلاً اگر در جمع دوستان هستید، سعی می‌کند کنار شما بنشیند یا در مکانی که شما هستید، حضور پیدا کند.

    ۶. رفتار هیجانی و پرشور

    مردان عاشق، معمولاً رفتارهای هیجانی و پرشوری دارند. این رفتارها شامل اختلافات شدید، شوق بیشتر برای دیدار شما، وصف کردن رویاهای عاشقانه و… می‌شود.

    ۷. رفتارهای عاطفی

    مردان عاشق، معمولاً رفتارهای عاطفی دارند. مثلاً اگر در دستان شما را می‌گیرند، دستان شما را نمی‌گذارند و اگر با شما برای اولین بار قرار می‌گذارند، سعی می‌کنند این قرار را به یک صحنه عاشقانه تبدیل کنند.

    در نهایت، برای بفهمید که آیا مردی عاشق شما شده است یا نه، بهتر است به این نکته توجه کنید که آیا او تلاش می‌کند تا با شما در ارتباط باشد و نزدیک شما باشد یا نه. اگر او تلاش می‌کند تا با شما در ارتباط باشد، ممکن است به شما علاقه‌مند باشد. همچنین می‌توانید با صحبت کردن با دوستان مشترک خود، بررسی کنید که آیا او به شما علاقه‌مند است یا نه.

    شناسایی روند عاشق شدن مردان

     

    چطور مردی را عاشق خود کنیم و از کجا بفهمیم پسری عاشق ما است؟

     

    ما آدما تو خیلی چیزا به هم شبیه هستیم. در واقع هر دو جنس عاشقی را تجربه می کنند ولی اینکه کیفیت و نوع عاشقی بین مردان و زنان چطور رقم می خوره، یک سوالیه که باید بیشتر راجع بهش صحبت کنیم. چون وقتی مردا عاشق می شن با زمانی که یک زن عاشق میشه داستانش کاملا فرق داره!!

     

     نشانه های عاشق شدن مردها

     

    فاز اول عاشق شدن مردان: “دوستت دارم”

     

    معمولا این فاز با ویژگیهای ظاهری یک خانوم شکل می گیره. خب خیلی از مردا هستن که هر چی به چشمشون قشنگ بیاد سریع اظهار محبت می کنن! یعنی شما بعنوان یک خانوم با تجربه نباید خیلی با این ابراز علاقه اولیه وسوسه بشید. معمولا این عواطف اولیه بسیار سطحی است که نمیشه روش حساب کرد.

     

    هرگز فریب تعریفهایی که روی ظاهر شما انجام میگیره  رو نخورید. مثلا خیلی از مردها دزدکی به سینه های شما نگاه می کنن و بدن و شکل شما رو وارسی میکنن و شاید هم تعریفی از یک نوع ویژگی ظاهری  شما داشته باشن مثلا : چه چشمای قشنگی داری، مژه هات قشنگه و…”

     

    این جاذبه فیزیکی شما ممکنه مرد رو وادار کنه که به شما بگه از شما خوشش اومده.

     

    بگذارید طرف مقابل از هیجان اولیه ی ظاهر دلربای شما عبور کنه تا دقیقا بفهمید نیت او از ایجاد ارتباط و گفتگو با شما چیست.

     

    البته خیلی از مردان حرفه ای سعی می کنن این علاقه ی فیزیکی که به شما پیدا کرده اند رو مخفی کنن ولی به هر حال حواستون جمع باشه.

     

    چگونه متوجه شویم مردی به ما علاقه دارد ؟ ,از کجا بفهمیم مردی عاشقمان شده است؟,نشانه های عاشق شدن مردها,عشق,عاشقی ,عاشق شدن مردان,نشانه های عشق,احساس عشق

    چگونه متوجه شویم مردی به ما علاقه دارد ؟ ,از کجا بفهمیم مردی عاشقمان شده است؟,نشانه های عاشق شدن مردها

     

     چگونه بفهمیم مردی عاشقمان شده است؟

     

    فاز دوم عاشق شدن مردان بررسی به همراه غربالگری:

     

    خیلی از آقایون گزینه های پیش روی خودشون رو بررسی میکنن و هر خانومی که با توقعات و معیارهای اونا سازگار تر بود برای گسترش روابط انتخاب میکنن. تو این مرحله خیلی از آقایون حساب خاصی روی رابطه جدی باز نمی کنن و هر جا احساس کنن طرف به دردشون نمیخوره به راحتی میرن سراغ گزینه های دیگه.

     

    در اصل تو این فاز هنوز در دل قلب مرد احساس خاصی نسبت به دختر شکل نگرفته.

     

    چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد؟

    فاز سوم عاشق شدن مردان، دنبال کردن:

     

    اگر مردی احساس کنه که طرف مقابل قدری با معیارهاش سازگاری داره و به برخی سیگنالها پاسخ مثبت میده، قضیه رو جدی تر پیگیری میکنه.

     

    شاید یکی از علایم تماسهای چشمی مکرر باشه. البته خیلی از خانوما بدون اینکه بخواهند چراغ سبزی نشان دهند تماس چشمی بر قرار می کنن، ولی مرد ممکنه اینو به حساب پیشروی مثبت تو روابط تلقی کنه. ممکنه خیلی از علایم هم نامرئی باشه و فقط مرد احساس می کنه دریچۀ امیدی برای ایجاد یک رابطۀ رو به رشد با یک خانوم می تونه بر قرار کنه برا همین رو میاره به دنبال کردن طرف و پیگیری.

     

    این رفتارها طوری ادامه پیدا می کنه که مرد به طرفش حالی کنه “من یجورایی تو نخت هستم و بهت علاقه دارم” و توجه خانوم رو به خودش جلب میکنه و اگر نشانه های مثبتی از طرف مقابل دریافت کنه (مثل قبول دعوت برای قرار ملاقات و…) وارد مرحله بعد میشه.

     

    ازکجا بفهمیم پسری دوستمان دارد؟

    فاز چهارم عاشق شدن مردان: تحت تاثیر قرار دادن

     

    خیلی از مردان تو این مرحله سعی می کنن طرف خودشون رو به شدت تحت تاثیر قرار بدهند. مثلا کادو می خرن، تواناییاشون رو به رخ می کشن، قرار ملاقات در یک جای مناسب به طور دوره ای ترتیب میدن و خلاصه از اینجور کارها که ثابت کنن آدم با ارزشی هستن. ممکنه تو این مرحله یک خانوم ساده دل عاشق بشه ولی باید گفت که تو این مرحله هنوز یک مرد متقاعد به عاشق شدن نشده!! بسیاری از خانوما ممکنه بسیار سعی کنن که روابطشون رو تا حد روابط بسیار نزدیک مثل ارتباط جنسی و غیره پیش ببرن تا مرد مورد علاقشون رو راضی نگه دارن.

     

    چگونه متوجه شویم مردی به ما علاقه دارد ؟ ,از کجا بفهمیم مردی عاشقمان شده است؟,نشانه های عاشق شدن مردها,عشق,عاشقی ,عاشق شدن مردان,نشانه های عشق,احساس عشق

    چگونه متوجه شویم مردی به ما علاقه دارد ؟ ,از کجا بفهمیم مردی عاشقمان شده است؟

     

     

     

    نشانه های علاقه یک پسر به یک دختر چیست؟

    فاز پنجم عاشق شدن مردان:  کوشش مردان برای عاشق کردن طرف مقابل

     

    اگر تا مراحل قبل همه چیز اوکی بود، مرد سعی می کنه طرف مقابل را عاشق خود کنه تا هم تعهد بره بالا و هم خیالش از رابطه قدری راحت بشه.

     

    مرد به جای اینکه خودش عاشق بشه سعی می کنه طرف مقابل رو شیفته و میخکوب خودش نگه داره. شاید جوری خودشو نشون بده که فرد متعهد و به فکر رابطه بلند مدت و ازدواجه. مرد دراین مرحله در انتظار اینه که بفهمه طرف مقابلش عاشقش شده تا یک نفس راحت بکشه.

     

    فاز ششم عاشق شدن مردان:مرحله تصمیم گیری

     

    در این مرحله مرد احساس شما رو نسبت به خودش فهمیده و با وجودش احساس کرده و موفق شده که تعهد و عشق شما تو رابطه رو بدست بیاره.

     

    و شاید مرحله مهمی باشه. چون خیلی از رفتارهایی که از مردان سر زده ممکنه که واقعی و نشون دهنده ۱۰۰ درصدی “چهره اصلی یک مرد” نبوده و شاید هنوز مرد به دنبال همان غرایز اولیه نسبت به شما باشه!!

     

    حتی شاید مرد هم درست نفهیمیده چه کسی رو داره برا خودش انتخاب می کنه!!

     

    برا خیلی از مردا حتی تو این مرحله، دل کندن راحت باشه ولی برا دختری که خیلی زود تو ذهنش کار رو تموم شده می بینه و احساس میکنه یک قدم با عشقش فاصله داره، خیلی سخت بشه بخواد یک دفعه دل از رابطه ببرد!

     

    خیلی از مردان هستن که تو این مرحله ساز جدایی میزنن و به این نتیجه میرسن که باید رابطه کات بشه. در غیر اینصورت مرحله هفتم به وقوع خواهد پیوست.

     

    چگونه متوجه شویم مردی به ما علاقه دارد ؟

    فاز هفتم عاشق شدن مردان: عاشق شدن

     

    پس از پشت سر گذاشتن تمام مراحل فوق مرد به این نتیجه میرسه شما فرد ایده آل زندگیش هستید و به هر قیمتی می خواهد شما را بدست بیاورد. ۵ الی ۶ ماه پیش رو شاید یکی از جالب ترین دوران زندگی افراد عاشق و رابطه شما باشد! همه چیز بوی عشق و شور می دهد و روابط بسیار خاص است.

     

    مردا تو این ایام خاص به شدت تحت تاثیر عشق، امورات خود را سپری میکنن. آنها به شدت مراقب شما هستن و حس غیرت روی شما دارن. خیلی از خانوما از این حالت خوششون میاد.(البته از حدی که زیاده وری نشود)

     

    این مراحل به هر حال باید طی شود تا مرد احساس عشق نسبت به خانمی را در خود حس کند. البته این مراحل ارادی نیستند، بلکه بصورت ناخودآگاه در ذهن اقایون شکل میگیرن.

     

    حالا شما متوجه شدید که مردان سیر عاشقی را چطور طی می کنند. بعضی از خانوما به قدری هوشمندانه این مراحل را در ذهن مخاطب ایجاد می کنند که بدون اینکه مرد مقابل متوجه شود، احساس عاشقی میکند. این دختران دقیقا بطور غریزی می دانند کی و کجا چراغ سبز نشون بدهند و کجا عقب نشینی کنن! در واقع مثل یک آهن ربا می دانند که فرد مورد علاقه خود را چطور از مسیر منطق ذهنی عبور داده و قلب او را تسخیر کنن.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا