بزرگترین افسانه ای که شما فکر می کنید خانمها را وفادار نگه می دارد !!

عشق، وفاداری و خیانت
  • عشق، وفاداری و خیانت

     وفاداری- بزرگترین افسانه ای که شما فکر می کنید در همسریابی خانمها را وفادار نگه می دارد !!

    یک افاسانه بزرگی وجود دارد که مردان به غلط آنرا باور دارند.

    اون چیه؟ شما وقتی قلبا و خالصانه عشق خود را عرضه کنید ، طرف مقابل را به شما وفادار می کند.!! و یا خبری از خیانت نیست!!

    واقعا اگر فکر می کنید دختران اگر بفهمند شما در عشق خود صادق هستید و به هیچ عنوان کلکی در سر ندارید، او تا آخر عمر شیفته و وفادار می ماند، پیشنهاد می کنم یک سری به دادگاههای خانواده بزنید که مملو از پرونده ای طلاق و جداییهای از این دست هستند.

    صداقت و پایبندی شما در واقع قسمتی از موفقیت در امر وصال  و دوستی است در واقع شما باید استراتژهای خاص و تاکتیکهایی نیز در روابط خود داشته باشید تا روابط شما شیرین تر شود و این عشق سوزان شما یک عامل مفید باشد.

    بعضی مردان فکر می کنند تا دختر ببیند و بفهمد عملا شما خواستار او هستید(مثل خواستگاری مستقیم) واقعا دیگر به گزینه ی دیگری فکر نخواهد کرد.!!

    امروزه مردم بیشتر به دوستان خود وفادار ترند تا حتی خانواده خود. هر چقدر خود را فدای شریک و دوست جنس مخالف خود کنید، فکر نکنید او شیفته شما می شود. “هرچقدر در بست تر و مخلص تر ارادت  نشان دهید و خود را فدای رابطه کنید، نتیجه کم تر و وفاداری کمتری خواهید دید”

    ابتدا فرض کنید فقط یک دوستی عادی بین شماست. به هیچ عنوان از همان ابتدا به فکر روابط آنچنانی، ازدواج و… نباشید(حد اقل اشتیاق و عشق سوزانی از خود نشان ندهید). سعی کنید شناخت نسبی بدست آورده سپس در خودتان توقع روابط خاصی را ایجاد کنید. خواستگاری قبل از دوستی و شناخت عمیق یک اشتباه مهلک است.

    کمکهای بی وقفه، محبتهای بی دریغ، و فداکاریهای آنچنانی، وفادری را در طرف مقابل ایجاد ایجاد که نمی کند هیچ، تصویر یک فرد نچسب و غیر جذاب را برای شما در ذهن یک زن ایجاد خواهد کرد.

    خانمها از اینکه نتوانند مکمل یک مرد باشند رضایتی بدست نمی آورند. یعنی دوست دارند هم کمک بگیرند و هم کمک کنند. اگر خانمی احساس کند که هیچ کاری نمی تواند برای شما انجام دهد، قلباً از این رابطه خرسند نیست.

    عشق،وفاداری، خیانت

    خانمهای باکلاس و سطح بالا دوست دارند به مردشان(یا دوست خود) کمک کند تا زندگی او را بهتر کند و نقش خوبی در روابط دو طرفه ایفا کند.

    یعنی هر دوی شما در ایجاد یک رابطه دلچسب همدیگر را یاری میکنید که خودش عامل مهمی است که او بیشتر به شما تعهد نشان دهد و در رابطه وفادار تر بماند و به خیانت فکر نکند.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا