صفر تا صد ترک خودارضایی( مشاوره درمان استمنا و جق زدن)

ترک خودارضایی
  • صفر تا صد ترک خودارضایی(مشاوره درمان استمنا و جق زدن)

    مشاوره درمان استمنا و جق زدن به معنای ارائه راهکارهایی برای مدیریت و درمان این دو اختلال است. استمنا به معنای رسیدن به اوج تحریک جنسی و انزال مایع منی است که ممکن است در برخی مواقع به صورت نامطلوب و غیرکنترلی رخ دهد. جق زدن نیز به معنای برخی عادت‌های جنسی است که ممکن است به صورت شدید و متعدد در برخی افراد رخ دهد و روی رفتار و روابط آنها تأثیر منفی بگذارد.

    در مشاوره درمان استمنا و جق زدن، مشاور با بیمار برای شناسایی علل و عوامل مختلف این اختلالات همکاری می‌کند و راهکارهایی برای مدیریت و درمان آنها ارائه می‌دهد. مشاور می‌تواند با بیمار در مورد تغییر رفتار و فعالیت‌های متفاوتی که می‌توانند به کاهش این اختلالات کمک کنند، صحبت کند. همچنین، ممکن است مشاور به بیمار پیشنهاد کند که با استفاده از تمرینات تنفسی، روانشناسی و مدیتیشن، بهبود وضعیت خود را تسریع کند.

    در مشاوره درمان استمنا و جق زدن، برخی موارد ممکن است به کمک داروها و روش‌های درمانی دیگر بهبود یابند. مثلا، در برخی موارد، داروهای ضدافسردگی و ضداضطراب می‌توانند به کاهش این اختلالات کمک کنند. همچنین، تحریکات متفاوت، مثل ماساژ تناسلی و تمرینات کششی، می‌توانند به کاهش استمنا و جق زدن کمک کنند.

    در نهایت، مشاوره درمان استمنا و جق زدن به بیماران کمک می‌کند تا این اختلالات را درک کنند و با راهکارهای دقیق و مناسب، بهبودی خود را تسریع کنند و به سمت سلامت روان و فیزیکی حرکت کنند.

    ترک خودارضایی یا مستمندی یکی از مسائلی است که بسیاری از افراد با آن روبرو می‌شوند. این مسئله ممکن است برای برخی افراد به دلیل افسردگی، استرس، ناراحتی روحی، تنهایی و یا برای رفع شدت جنسیت اتفاق بیفتد. در این مقاله به بررسی علل، اثرات و راهکارهای موثر برای ترک خودارضایی پرداخته خواهد شد.

    علل ترک خودارضایی:

    برخی از علل ترک خودارضایی عبارتند از:

    ۱. افسردگی و ناراحتی روحی
    ۲. استرس و فشار روحی
    ۳. بی‌تفاوتی به جنسیت و نبود شریک جنسی
    ۴. نبود آگاهی از راه‌های موثر جنسی
    ۵. مصرف مواد مخدر و الکل
    ۶. اعتیاد به پورنوگرافی

    اثرات ترک  نکردن خودارضایی:

    ترک نکردن خودارضایی می‌تواند به عواقب منفی برای روحیه، جنسیت و روابط شخصی منجر شود. برخی از اثرات ممکن عبارتند از:

    ۱. کاهش اعتماد به نفس و افزایش اضطراب
    ۲. کاهش شدت جنسیت
    ۳. ایجاد مشکلات در روابط شخصی
    ۴. مشکلات در انجام وظایف روزمره
    ۵. افزایش خشم و تحریک پذیری

    راهکارهای ترک خودارضایی:
    ترک خودارضایی می‌تواند با تلاش و پشتکار ممکن باشد. برخی از راهکارهای موثر برای ترک خودارضایی عبارتند از:

    ۱. شناسایی علل و مسائل خود
    ۲. مشاوره با یک مشاور روان‌شناسی
    ۳. پیدا کردن راه‌های موثر برای تسکین استرس و افسردگی
    ۴. ورزش و فعالیت جسمانی منظم
    ۵. تغییر شیوه زندگی با اهتمام به تغذیه سالم و خواب مناسب
    ۶. پیوستن به گروه‌های پشتیبانی

    نتیجه‌گیری:
    ترک خودارضایی می‌تواند یکی از چالش‌هایی باشد که برای بسیاری از افراد ایجاد شود. با شناسایی علل و مسائل خود، پیدا کردن راه‌های موثر برای تسکین استرس و افسردگی، ورزش و فعالیت جسمانی منظم، تغییر شیوه زندگی با اهتمام به تغذیه سالم و خواب مناسب و پیوستن به گروه‌های پشتیبانی، می‌توان به ترک خودارضایی دست یافت.

    در این مقاله سعی بر آن داریم که شما را با خودارضایی و چگونگی ترک آن آشنا کنیم و در این زمینه بهتراست  پس از آشنایی با مقوله ی خود ارضایی از عوارض خودارضایی و یا ترک خود ارضایی توسط دارو گیاهی از نظر علمی بپردازیم همچنین بررسی و مشاوره در جهت فواید ترک خودارضایی و بررسی روشهای آن خواهیم پرداخت.

     

    پس از خواندن و مطالعه ی دقیق این مقاله به راه هایی برای ترک خودارضایی می پردازیم و سپس  با دیدن اثرات مثبت آن از دیدگاه علمی به بحث و مشاوره  در این خصوص می نشینیم.

     

    عوارض ترک خود ارضایی 

     

    اگر بخواهیم درباره ی عوارض ترک خودارضایی صحبت کنیم به این نتیجه میرسیم که براساس قوانین و تعلیمات دینی اسلام و مشاوره خانواده ترک خودارضایی نه تنها عوارض ندارد بلکه فوایدی دارد که شاید هرگز به ذهنتان نیامده باشد از جمله زود انزالی که از عوارض خودارضایی هست به مرور بهتر شده و از بین میرود چراکه در روابط زناشویی که برای هر انسانی به شکل ازدواج رخ می دهد این مسئله بسیار مهم بوده و یکی از ارگانهای زندگی مشترک به شمار می آید.

     

    اگر به آن بی توجه باشیم چه بسا که کارمان به طلاق و جدایی بکشد که البته طلاق منفورترین حلال در نزد خداوند میباشد در نتیجه بهتر آنست که اولا هرگز به سمت این مسئله نرویم و از تحریکات بیرونی پرهیز کنیم و چشم خود را بر روی آنچه که ما را به گناه می اندازد ببندیم و سپس اگر هم خطایی از ما سر زد توبه کرده و در جهت ترک خودارضایی و رسیدن به شرایط سالم گام برداریم و بدانیم که با ازدواج است که هم دین ما کامل میشود و هم از گناه دور می مانیم

     

    ترک خود ارضایی با دارو گیاهی 

     

    در گذشته از داروهای گیاهی در جهت ترک خودارضایی استفاده می کردند داروهایی مانند کاسنی مرزنجوش اسطوخودوس و یا شیرین بیان که البته این داروها گرچه تاثیرات هورمونی و اثربخشی خوبی روی گنادها و یا تخمدانها دارد که به مراتب از داروهای شیمیایی بهتر بوده و حتی انسان را شاداب نیز میکند و میل جنسی را در انسان تعدیل می نماید.

     

    به هر تقدیر داروهای گیاهی خیلی بهتر از داروهای شیمیایی است و انسان را در جهت ترک خودارضایی کمک شایانی میکند چون به هر وسیله ای که می توانیم نباید اینکار را انجام بدهیم و بهتر است از شرایط ویژه ای که ما را به گناه می اندازد پرهیز کنیم مثلا فضای آرام و ساکت و خلوت و تاریک بیکاری و در خود خزیدن اما داروهای گیاهی که حتی در کتب طب امام صادق ع در جهت ترک خودارضایی آمده است بسیار کارآمد بوده و چاره ساز است

     

    ترک خود ارضایی از نظر علمی 

     

    خودارضایی از نظر علمی هم صحیح نیست به چند دلیل که در این مقاله برای شما خواهیم گفت یکی اینکه انجام این عمل مانند رسیدن به سراب است و انسان خیال میکند که حض و بهره جنسی می برد غافل از اینکه لذت که ندارد هیچ فقط خستگی و تخلیه ی انرژی و کم جانی و بی حالی را با خود همراه می آورد از سوی دیگر از نظر روانشناختی و از نظر علمی اگر به قضیه نگاه کنیم می بینیم که ترک خود ارضایی انسان را شاداب تر و بشاش تر میکند.

     

    و انسان میتواند در فعالیتهای اجتماعی به صورت موثرتری فعالیت کند و انرژی هایش را صرف اهدافش کند تا اینکه بخواهد در این راستا هدر بدهد و البته همه ی ما میدانیم که کتاب آسمانی نا یعنی قرآن کریم هر آنچه درون خود دارد مستدل و عالمانه بوده و اگر خداوند و دین ما می فرمایند ترک خودارضایی کنید در نتیجه کاملا قطعی و علمی است و هیچ شبهه ای در آن نمی باشد از طرفی امروزه دانشمندان علوم نیز به این نتیجه رسیده اند که جوانان هر چه زودتر ازدواج کرده و تشکیل خانواده بدهند تا در دام خود ارضایی یا گناهان دیگر نیفتد.

     

    آیا عوارض خود ارضایی بعد از ترک از بین میرود 

     

    بله قطعا خداوند انسان را به طرزی خلق کرده است که قابلیتهای بسیاری در نهاد انسان قرار داده است که انسان بلافاصله پس از ترک هر گناه و یا سیئه ای حالش روبه بهبودی میرود به طور مثال افرادی که خود ارضایی میکنند در گیر زود انزالی در روابط زناشویی شان می شوند که با ترک آن تایم انزال انها نیز بیشتر ش ه و این خود یکی از نشانه های بهبودی و از بین رفتن عوارض بد خود ارضایی است  سستی بی حالی چهره ای زرد گودی و کبودی دور چشم تیرگی پوست صورت و بی میلی به غذا و بی اشتهایی با ترک خود ارضایی ارام ارام از سر انسان دست برمیدارد و رخت بر میبندد و میرود و انسان روز بروز حالش بهتر و بهتر میشود

     

    مشاوره برای ترک خود ارضایی 

    شما در جهت مشاوره خانواده برای ترک خود ارضایی و یا خود ارضایی و پیامدهای آن می توانید با متخصصان و روانشناسان و روانپزشکان مجرب مرکز روانشناسی ما که ادرس ان در سایت در اختیار شما قرار گرفته است مشاوره کنید و سوالات خود را از صفر تا صد از آنها بپرسید و مشکلاتتان را مطرح کنید تا به درستی و صحت اینکه ترک خود ارضایی پیامدهای مثبت فراوانی دارد پی برده و اگر چنین کاری را انجام میدهید در جهت ترک آن با کمک و همراهی مشاوران آگاه و باسواد و دلسوز ما گام بردارید .

     

    راه های ترک هوس 

    متاسفانه تنها چیزی که انسان را از بهشت برین راند هوس بود که زمانی بر انسان حاکم شد که شیطان قسم خورد که تا دنیا دنیاست انسان را گول زده و گمراهش کند شیطان لعین از هر وسیله ای استفاده میکند از هر دری وارد میشود و به هر دستاویزی متوسل می گردد که انسان را از مسیر صحیح و درست گمراه کند و او را به گناه بیندازد.

     

    اما انسان هوشیار و آگاه کسی است که هم خود را خوب بشناسد و هم مکر شیطان را و بداند که ابلیس از چه راههایی به قلب و دل و احساس انسان نفوذ می کند و برایش پاپوش می دوزد که هر لحظه زمینش می زند انسان آگاه میداند که شیطان تیرهای زهرآگین خود را از راه نگاه و چشم رها کرده و در نهاد او مینشاند  هوس و خوشگذرانی و لغزش هر لحظه در کمین انسان است و تنها سعه ی صدر و صیانت نفس و تقوای الهی است که انسان را در برابر این لغزشها مصون میدارد.

     

    علی بذکراله تطمئن القلوب یاد خداوند و ادای اذکار روزانه مارا از نفوذ شیطان دور می کند و چنان آرامشی در قلب ما ایجاد میکند که خود از آن بیخبریم یاد خداوند و توسل به ائمه اطهار به ما یاد میدهد صبور باشیم و تلاش کنیم تا زندگی سالمی داشته باشیم و از هوس و گناهان دور بمانیم .

     

    تغذیه برای جبران خود ارضایی 

     

    در کل اگر بخواهیم تاثیرات خود ارضایی را روی بدن بررسی کنیم به این نتیجه میرسیم که افرادی که خودارضایی میکنن درگیر تحلیل قوای بدنی میشوند و انرژیهای خودرا از دست میدهند این افراد در صورت تداوم  عمل خودارضایی  ارام ارام رنگشان زرد شده و زیر چشمانشان گود میشود و دور چشمانشان تیره میشود و اینها اغلب بی حال و خموده و منزوی هستند.

     

    خوابشان نامنظم است و تغذیه ی صحیحی نیز ندارند اغلب لاغر و ترکه ای و قوز کرده هستند و معمولا عصبی و پرخاشگر می شوند اما با ترک خود ارضایی و اصلاح تغذیه و انجام ورزشهای مفید می توانند انشالله بهبودی خود را بازیابند و دوباره به شرایط عادی برگردند در این راستا غذاهایی که دارای پروتئین پرندگان یا ماهیها هست خوب است و آب میوه و سبزیجات که گردش خون را بیشتر کند.

     

     

    کلیه ها را بشوید و غلات نیز مفید میباشند این افراد بهتر است از غذاهای فست فودی و یا محرک هایی مانند سیر و پیاز و فلفل و سس ها اجتناب کنند که هیچ خوب نیست میوه ها و غذاهای غیر محرک در جهت بهبود ی بعد از ترک خودارضایی کمک شایانی میکند

     

    مضرات خود ارضایی از نظر اسلام 

    در دین مبین اسلام و تعلیمات اسلامی و قرآن و احادیث که تاکنون در اختیار بشر قرار گرفته است مقوله ی خود ارضایی نه تنها هیچ فایده ای ندارد بلکه ضرر هم دارد که در بخشهای گذشته به طرز مبسوط بدان اشاره نمودیم در نتیجه،  خودارضایی گناهی بس نابخشودنی است چرا که به سلامت روح و جسم انسان ضرر می رساند و کارکردهای جنسی عقلی اجتماعی اقتصادی و خانوادگی انسان را تحت الشعاع قرار میدهد.

     

    و بنیان خانواده را که موکدا مهمترین و اساسی ترین و نهاد اجتماعی است تحت تاثیر قرار داده و شالوده ی تفکر و تحرک انسان را که باید به سمت صعود باشد به انحطاط و تزلزل میکشاند و این خلاف نظام هستی بوده که از جانب خداوند متعال بر انسانها تبیین و تدوین شده است خداوند انسان را زوج آفرید تا زن و مرد در کنار هم به آرامش برسند ما قطعا باید تلاش کنیم تا ازدواجی نیکو داشته باشیم که در پی ان بتوانی فرزندانی با ایمان صالح و سالم به اجتماعمان و جامعه ی اسلام تقدیم نموده که مایه ی مباهات و تفاخر کشورمان و دینمان باشند بنابراین در این زمینه از مشاوران آگاه و دلسوز مرکز مشاوره ی تک مشاور به آدرس زیر کمک میگیریم .

    مشاوران شیک اندیش چه اقدامی برای درمان خودارضایی شما انجام می­‌دهند؟

    مشاوران شیک اندیش با توجه به تخصص و دانش خود در زمینه روانشناسی و روان‌درمانی، برای درمان خودارضایی شما اقداماتی انجام می‌دهند. این اقدامات شامل ارائه مشاوره فردی و گروهی، تحلیل علل و عوامل موثر در ایجاد خودارضایی، ارائه راهکارهایی برای کاهش و کنترل خودارضایی، ارائه تکنیک‌های مدیریت استرس و اضطراب، ارائه تمرینات تنفسی و یوگا برای کاهش تنش و اضطراب، ارائه راهنمایی‌هایی برای بهبود روابط میان افراد، تقویت اعتماد به نفس و ارائه راهکارهایی برای ارتقای کیفیت زندگی افراد می‌باشد. همچنین، مشاوران شیک اندیش به صورت هماهنگ با پزشکان و متخصصان دیگر در زمینه جنسیت، به بهبود و درمان مشکلات جنسی و اختلالات ارتباطی کمک می‌کنند.

    مشاوره آنلاین تلفنی و متنی ترک خود ارضایی

    مشاوره آنلاین تلفنی و متنی ترک خود ارضایی، یک خدمت حرفه‌ای و مفید برای افرادی است که با مشکلات و اعتیاد به این رفتار مواجه هستند. این خدمات به صورت آنلاین و از طریق تلفن و پیامک در دسترس قرار می‌گیرند.

    در این نوع مشاوره، مشاوران مجرب و متخصص در زمینه رفع مشکلات ترک خود ارضایی با مشتاقان این رفتار در تماس هستند. این مشاوران با بهره‌گیری از تجربه و دانش خود، به افراد کمک می‌کنند تا از اعتیاد خود به ترک خود ارضایی خلاص شوند.

    مشاوره آنلاین تلفنی و متنی ترک خود ارضایی، با استفاده از روش‌های مختلف، افراد را در مسیر بهبود و درمان این مشکل همراهی می‌کند. این خدمات شامل مشاوره‌های فردی، گروهی، خانوادگی، آموزشی و روان‌شناسی است.

    به واسطه این خدمات، افرادی که با مشکلات ترک خود ارضایی مواجه هستند، می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، با متخصصان این حوزه تماس بگیرند و از خدمات حرفه‌ای آنان بهره‌مند شوند. این خدمات برای افرادی که به دنبال حل مشکلات خود هستند، بسیار مفید و کارآمد هستند.

     

    مرکز مشاوره شیک اندیش

     

    در مورد مسائل و مشکلات مذکور می توانید با مرکز مشاوره ی شیک اندیش درارتباط باشید و با مشاوران و متخصصان مجرب و آگاه  ما در مورد خود ارضایی و یا ترک خود ارضایی و یا دیگر مشکلات روانی اجتماعی خانوادگی جوانان و نوجوانان صحبت نموده و راهنمایی بگیرید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا