زبان بدن مردان با اعتماد به نفس و مردان بی عرضه !!

زبان بدن مردان با اعتماد به نفس و مردان بی عرضه
  • زبان بدن مردان با اعتماد به نفس و مردان بی عرضه !!

    زبان بدن شما نشان می دهد که شما مردی با اعتماد به نفس هستید یا بی عرضه و ترسو !!

     

    بیشتر آقایان  در ارتباطات خود دائما در حال تایید هستند و این در زبان بدن آنها آشکار است.

     

    در ذهن نیمه هوشیار خود و از درون فکر می کنند که اگر من دیگران را تایید کنم، در عوض آنها نیز من را تایید می کنند و این کار خوبی است!! در واقع اینکار شانس شما در همسریابی را به صفر می رساند.

     

    بدتراز همه اینگونه مردان بدون اعتماد به نفس به دنبال گرفتن تایید از دیگران توسط زبان بدن خود هستند.  مثلا با مظلوم نمایی، رفتارهای سر به زیری، خندیدن به چیزهایی که اصلا خنده دار نیست فقط بخاطر اینکه طرف مقابل بخندد. و… اعتماد به نفس و جذابیت خود را می کشند!!

    زبان بدن مردان با اعتماد به نفس و مردان بی عرضه !!

    اگر شما از این دست مردان هستید همین امروز این قضیه را تمام کنید !! چون در پایان کار این شما هستید که بخاطر اینگونه رفتارها در رابطه دست خالی به خانه برمی گردید. اینگونه اشتباهات از قدرت مردانه شما به شدت کم می کند و کسی علاقه آنچنانی به ارتباط با شما ندارد. در واقه دیدن شما برای دیگران انگیزه ای ایجاد نمی کند.

     

    ما در لابلای مقالات سعی کرده ایک این موضوع را برای دوستان جا بی اندازیم که مردان قدرتمند و در واقع شیرمردان جامعه همیشه محبوبیت چند برابری در مقابل افراد ضعیف دارند و بیشتر به چشم می آیند.

     

     

     یادم میاید وقتی کتاب The 100: A Ranking of the Most Influential Persons in History (صد نفر اول تاثیرگذارترین افراد در طول تاریخ) به قلم Michael H. Hart را می خواندم به نکات جالبی برخوردم. نکاتی که انگار در طول قرنها از اصل ثابتی برخوردار است.

    زبان بدن مردان با اعتماد به نفس و مردان بی عرضه !!

     

    این کتاب به بررسی اثر گذارترین افراد تاریخ می پردازد که اگر دقت کنید متوجه می شوید که اعتماد به نفس و قدرت نفوذ این افراد نقش مهمی در تاریخ ساز شدن این مردان ایفا کرده است. نکته خواندنی اینجاست که نفر اول لیست تاثیرگذارترین مرد تاریخ از نگاه Michael Hart، پیامبر مسلمانان یعنی حضرت محمد (ص)  ذکر شده است که در نوع خودش جالب بنظر می رسد.

     

     

     هر چه رفتارهای قدرتمند از خودتان نشان دهید، دیگران احساس می کنند که شما آدم با ارزشی هستید و حرف شنوی دیگران از شما بیشتر می شود. البته مرز بین رفتارهای قدرتمند و دیکتاتور گونه بسیار کمرنگ است و شما باید بدانید که مرد قدرتمند دیکتاتور و زور گو نیست.

    زبان بدن مردان با اعتماد به نفس و مردان بی عرضه !! 

    زنهای سطح بالا و جذاب که قدرت شخصیتی بالایی دارند به هیچ عنوان قدرت خود را از دست نمی دهند. اگر دقت کنید اینگونه خانمها زیاد شما و دیگران را از طریق زبان بدن تایید نمی کنند، و بیشتر دیگران هستند که آنها را تایید می کنند.

     

    کاری که شما باید بکنید این است که شما هم باید به این توانایی برسید که با زبان بدن خود طوری رفتار کنید که خیلی دیگران را بی جهت تایید نکنید و دنبال تایید هم نباشید.

     

    توجه و تاییدیه در واقع پول نقد شما در ارتباطات است. به شدت در خرج کردن آنها دقت لازم را داشته باشید و در هرکجا نباید ولخرجی کرد.

     

    در اینجا به سه مورد از رفتار شما در زبان بدن اشاره می شود:

     

    ۱-      زبان بدن در هنگام تایید کردن دیگران:

     

    خندیدن، لبخند زدن، کله تکان دادن، لمس کردن، روی پشت دیگری زدن، رفتار دیگری را تقلید کردن، به سمت جلو تکیه دادن، درگیر شدن در راهی که آنها می روند و همگامی با آنها، وانمود به اینکه کاملا به لحاظ احساسی درگیر گفته ها و رفتار آنها شده اید و…

     

    ۲-      زبان بدن در هنگام به دنبال تایید دیگران بودن:

     

    جمع و جور نشستن، خود را کوچک شمردن، خود را آدم خوبی جلوه دادن، لبخندهای الکی که بخواهید به طرف مقابل بفهمانید خیلی آدم آرام و متینی هستید، خندیدن به خودتان، سر به زیر انداختن، بصورت مطیع و مظلومانه نگاه کردن و…

     

    ۳-   زبان بدن در هنگام حفظ تاییدیه خود که وقار شما را حفظ می کند و در عین حال خودخواه جلوه نمی دهد:

     

    دست به سینه بودن، سر بالا و صاف نشستن، صورت صاف و یک لبخند مودبانه و نه زیاد، بدون حرکت، بی علاقگی،  تماس چشمی، گاهی اوقات حواس پرت، نگاه مشکوک و کلا رفتاری که نشان می دهد شما فرد راحتی هستید و انگار نه انگار استرسی دارید.

     

    اینگونه رفتار در زبان بدن شما به شدت در جذابیت شما تاثیر دارد.

     

    البته اگر بخواهید با زبان بدن جذاب باشید باید تمرین کنید تا خیلی مغرور و خودخواه جلوه نکنید که خودش جذابیت را می کشد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا