روش های افزایش درآمد

روش های افزایش درآمد
  • روش های افزایش درآمد

    روش های افزایش درآمد بسیار متنوع هستند و می توان به صورت کلی آنها را به دو دسته کلی تقسیم کرد، یعنی روش های افزایش درآمد آنلاین و آفلاین. در روش های آنلاین از طریق اینترنت و فضای مجازی می توان به راحتی درآمد کسب کرد، از جمله این روش ها می توان به فروش محصولات و خدمات اینترنتی، بازاریابی و تبلیغات آنلاین، کسب درآمد از وبلاگ نویسی، ویدئو سازی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و غیره اشاره کرد.

    در روش های آفلاین نیز می توان به راحتی درآمد کسب کرد، از جمله این روش ها می توان به کار کردن در شرکت های مختلف، کسب درآمد از رهن و اجاره املاک، فعالیت در بازار بورس و سرمایه گذاری، ساخت و فروش محصولات دست ساز و غیره اشاره کرد.

    علاوه بر این روش ها، می توان از روش های دیگری نیز برای افزایش درآمد استفاده کرد، به عنوان مثال افزایش ساعات کاری و کسب درآمد اضافی، کم کردن هزینه های روزمره و صرفه جویی در هزینه ها، کسب درآمد از ارائه خدمات به شخصی یا شرکت ها و غیره. با توجه به اینکه همه افراد نیاز به درآمد دارند، روش های افزایش درآمد متنوعی وجود دارد که می توان به آنها روی آورد و با تلاش و تحقیق در مورد آنها درآمد خود را افزایش داد.

    این  یک حقیقت است که شما می‌توانید به راحتی هر مقدار پولی که در می آورید را خرج کنید. این روزها این حقیقت بسیار خود را نشان می‌دهد به طوری که میانگین افزایش درآمد سازمان در سال ۳ درصد است، درحالیکه هزینه‌های زندگی به طور پیوسته در حال افزایشند.

    اگر فکر می‌کنید که باید پول بیشتری درآورید،  راه‌حل جدید می‌تواند شغل جدید باشد. اما این تنها راه‌حل نیست. راه‌های گوناگونی برای افزایش درآمد وجود دارد، به طور مثال مذاکره درباره حقوق کنونی‌تان، درخواست ارتقاء شغلی یا انتخاب کار آزاد و مستقل.

    کدامشان برای شما مناسب است؟ این امر به شرایط و اولویت‌های شما بستگی دارد. اگر شما شغلتان را دوست داشته باشید، اما پول بیشتری بخواهید، راه حل می‌تواند گرفتن کارهای ‌پروژه‌ای از طریق اینترنت باشد.  اگر احساس می‌کنید که در شغل خود گیر افتادید، شاید زمان آن باشد که ببینید می‌توانید از سرگرمی‌خود پول درآورید و آن را تبدیل به شغلی تمام وقت کنید.

    اولین گام‌ها شامل تعیین ارزش شما و ارزیابی راه‌‌هایی است که بهترین روش برای افزایش درآمد تان باشد و سپس گام بعد تشخیص این است که کدام یک از این راه‌ها برای شما مناسب‌ترین راه است.

    آیا درآمدتان کافی است؟

    چه مقدار پول کافی است؟ اگرچه پاسخ این سؤال به شرایط و موقعیت شما بستگی دارد، چندین نشانه در این مورد وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند. درباره حقوق خود در چهارچوب حقوق همتایان خود (کسانی که هم شغل شما هستند)، ارزش خودتان در بازار کار و موقعیت مالی مدیران خود فکر کنید. سپس به مزایای شغلتان فکر کنید. آیا حاضرید دورکاری را کنار بگذارید یا تعطیلات کمتری داشته باشید؟ همه اینها مربوط به شما و آنچه که برای‌ شما اهمیت دارد.

    چه مقدار می‌توانید پول در آورید؟

     

    سؤال بعد آن است که ارزش شما چقدر است؟ آیا با توجه به محل زندگی‌ و شغلتان، درآمد شما با مهارت‌ها، تجربه و تحصیلاتتان تطابق دارد؟ محاسبه‌کنندگان حقوق می‌توانند به این امر کمک کنند. معمولاً بر مبنای بررسی‌های بسیار زیادی که انجام شده‌است ، محاسبه‌کنندگان حقوق نسبت به جواب دوستان و همکارانتان به این سؤال که درآمدشان چقدر است منابعی موثق‌ترند.

    پیش از اینکه پیشنهاد شغلی را بپذیرید

    وقتی به یک پیشنهاد شغلی می‌اندیشید، مسلماً پول مسأله مهمی است. اما، بقیه مزایای جانبی آن شغل نیز مهم هستند. پیش از پذیرفتن شغل بعدی خود، ببینید هنگام ارزیابی پیشنهاد شغلی باید به دنبال چه باشید، چطور می‌توانید ارزش کلی یک پیشنهاد شغلی را بیابید و  چه زمانی برای رد کردن آن پیشنهاد مناسب است.

    به دنبال پیشنهاد بهتری باشید

    گمان نکنید که اولین پیشنهاد آخرین آنهاست. بسیاری از مدیران (اگر فرض کنیم اکثر آنها اینگونه نیستند) از کاندیداها انتظار دارند تا در طول مرحله‌ای که در حال ارزیالی پیشنهاد هستند، درباره حقوق تان مذاکره کنند. اگر مذاکره نکنید شاید صدها هزار تومان در طول دوران شغلی خود ضرر کنید.

    استراتژ‌ی‌هایی را برای دستیابی به پیشنهاد بهتر یاد بگیرید. دادن پیشنهاد متقابل ممکن است درآمدتان را تا حد قابل قبولی بالا ببرد. حتی اگر نتوانید درباره حقوق تان، شرکت را متقاعد کنید، شاید بتوانید درباره مزایای جانبی و پاداش‌ها که پس‌انداز و کیفیت زندگی شما را افزایش می‌دهند ، مذاکره کنید.

    درخواست افزایش حقوق کنید

    آیا می‌ترسید که درخواست افزایش حقوق کنید؟ شما تنها نیستید. برای بسیاری از افراد صحبت درباره پول دشوار است، چه برسد درخواست برای پول بیشتر. اما اگر درخواست نکنید، این احتمال وجود دارد که درآمدتان به اندازه کسی نباشد که می‌خواهد مذاکره کند. نکاتی درباره نحوه درست درخواست افزایش درآمد یاد بگیرید و  همچنین بیاموزید که هنگام درخواست دادن از گفتن چه چیزهایی باید پرهیز کنید.

    درخواست ارتقاء شغلی داشته باشید

     

    راه دیگر برای کسب پول بیشتر در شغلتان ارتقاء شغلی است. این راهکار به زمان نیاز دارد، زیرا باید کارمند برتر باشید به گونه‌ای که بتوان شما را قابل ارتقاء محسوب کرد. همچنین باید درباره سیاست شرکت درباره ارتقاء شغلی اطلاعات داشته باشید.

    در کنار شغل اصلی‌تان شغل جانبی را بیابید

    شغل پاره وقت می‌تواند به شما کمک کند تا قبض‌های خود را بپردازید و به رزومه خود ، مهارتهای جدید اضافه کنید (که می‌تواند به درآمد بیشتر در شغل تمام وقت‌تان نیز منتهی شود). البته این امر بسته به تعداد ساعاتی که در شغل اولیه خود صرف می‌کنید، به برنامه ریزی برای اختصاص زمان به شغل دوم نیاز دارد. اما در کل روشی است که می‌توان به سرعت درآمد خود را افزایش دهید.

    صاحب شغل آزاد و مستقل شوید

    اگر شما مهارت لازم و مناسب را دارید، گرفتن چند مشتری راهی برای افزایش درآمد در عین حفظ انعطاف‌پذیری است. شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و  هر چند ساعتی که دوست دارید کار کنید. کار آزاد، اگر برای شما مناسب باشد، می‌تواند درآمد بیشتری برای شما رقم بزند. حتی ممکن است به کار تمام وقت بیانجامد، که (بسته به حیطه کاری شما) می‌تواند سودآورتر از شغل تمام وقت کارمندی باشد.

    شغلی پیدا کنید که امکان دورکاری داشته باشد

    اگر نمی‌توانید درآمدتان را افزایش دهید، مخارجتان را کاهش دهید. کار در خانه می‌تواند به شما کمک کند مخارج رفت و آمد (که زمان‌بر نیز هست) ، قبض‌های خشک‌شویی و ناهارهایی که بیرون از خانه می‌خورید را کاهش دهید. می توانید دورکاری پاره وقت یا تمام وقت داشته باشید. خیلی شغل‌ها هستند که بتوانید از طریق دورکاری انجام دهید.

    امروزه بسیاری از شرکت‌ها هستند که برای کاهش هزینه‌هایشان به ایجاد دفاتر کار مجازی گرویده‌اند. می توانید به استخدام آنها درآیید و به عنوان کارمند برایشان کار کنید. گزینه دیگر، کار قراردادی است که می‌توانید کار یا پروژه‌ای را انجام داده و به ازای آن پول دریافت کنید. راه‌هایی را برای یافتن کارهایی که بتوان با دورکاری انجام داد یاد بگیرید و به دنبال شرکت‌هایی باشید که کارمندان دورکار استخدام می‌کنند.

    از طریق کارهای میکرو ، پول درآورید

    آیا نیاز به پول بیشتری دارید؟ به انجام مشاغل میکرو بیاندیشید. این مشاغل کارهای یک‌باره‌ای هستند که به ازای دریافت مقداری کمی پول، از چند هزار تومان تا چند صد هزارتومان، انجام می‌پذیرند. این کارها هیچ شرایط خاصی ندارند و می‌‌توانید هر مقداری که دوست دارید برای آن وقت بگذارید. می‌توانید در اینترنت درباره این مشاغل اطلاعات کسب کنید و  همچنین وبسایت‌هایی هستند که فهرستی از  این مشاغل را ارائه می‌دهند.

    از سرگرمی خود پول درآورید

     

    شاید بتوانید سرگرمی خود را حداقل به صورت موقت به کاری درآمدزا تبدیل کنید. در این صورت می‌توانید کاری را که عاشقش هستید انجام دهید و همزمان پول درآورید. ببینید که آیا میتوانید سرگرمی خود را به شغل جانبی خود تبدیل کنید و چطور می‌توانید برای درآمدزایی از کار مورد علاقه‌تان برنامه‌ریزی داشته باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا