روز بهبود روابط اجتماعی

بهبود روابط اجتماعی
  • روز بهبود روابط اجتماعی

     

    روابط اجتماعی خود را دگرگون کنید. قبلا با هم درباره نشانه های اضطراب اجتماعی صحبت کردیم. واقعا یکی از راه های مقابله با آن، درگیر شدن با اجتماع است. شاید شما بگویید من یک فرد درون گرا هستم و نیازی به ساختن روابط اجتماعی گسترده ندارم! ولی به هر حال نیاز است روابط اجتماعی خود را بهبود دهید. راستش ما در غار زندگی نمی کنیم! باید بتوانیم با همین حداقل ها هم رابطه خوب و دوستانه ای برقرار کنیم. اگر واقعا به دنبال این هستید که روابط اجتماعی خود را متحول کنید و از آخر هفته های خسته کننده، تکراری و دلگیر رها شوید و از تنهایی به در آیید، راهش غصه خوردن و ناراحتی نیست، فقط باید برای بهبود روابط اجتماعی خود دست به کار شوید و برنامه ریزی کنید. همین!

     

    نکته مهم برای گسترش روابط اجتماعی اینست که رفتارهای هر از گاهی و باری به هر جهت و بی برنامه خود را کنار گذاشته و بطور منظم زمانی را برای تقویت مهارت های ارتباطی و تمرین بهبود روابط اجتماعی اختصاص دهید.

    همین الان در تقویم خود روزی را تعیین کنید که مخصوص بهبود روابط اجتماعی باشد. مثلا شما ترجیح می دهید دوشنبه ها بعد از غروب به مدت ۲ ساعت خود را وقف یادگیری و بهبود روابط اجتماعی کنید.

     

    بهبود روابط اجتماعی

    یادتان باشد در این دو ساعت سر زدن به شبکه های اجتماعی، اینترنت، تماشای تلوزیون و… ممنوع می باشد. فقط و فقط روی بهبود روابط اجتماعی حضوری و واقعی تمرکز کنید تا دوستان جدیدی را به حلقه روابط خود اضافه کنید.

    اگر زمان معینی برای اینکار مشخص نکنید، مرتبا فراموش می کنید و حواستان پرت می شود و به بهانه های مختلف، بهبود روابط اجتماعی خود را به تعویق می اندازید و ممکن است سالها بگذرد و هنوز شما منتظر معجزه باشید!

     

    قدم دوم اینست که اگر می خواهید دوستان خاصی داشته باشید باید به مکان هایی بروید که آنها حضور دارند. مثلا می توانید دوستان مذهبی را در مکان های مذهبی مثل مساجد و زیارتگاه ها و دوستان اهل هنر و موسیقی را در کلاس های هنری یا کنسرت ها و اهالی ورزش را در کلاس های ورزشی یا باشگاه ها پیدا کنید.

    باید افراد مورد علاقه خود را در همان مکان های مرتبط جستجو کنید.

    یکی از مکان های جذاب برای یافتن دوستان گرم و صمیمی حضور در تورهای تفریحی است. شک ندارم آنجا افراد جالبی را برای آشنایی و گسترش روابط اجتماعی خواهید یافت.

    فقط یادتان باشد که مراقب دام های ذهنی باشید. چون شما سالهاست که از الگوی قدیمی خودتان پیروی کرده اید و تغییر عادت، کمی دشوار بنظر می رسد و گاهی منصرفتان می کند. گول ذهن بازدارنده و محافظه کار خود را نخورید و هر طور شده در روز بهبود روابط اجتماعی و در ساعت مقرر دست به اقدام زده و روابط اجتماعی خود را بهبود بخشید. این یک تعهد و قول جدّی به خودتان است، خواهشاً زیر آن نزنید!

    به شما قول می دهم که اگر وارد گروه های جدید دوستی شوید (مثل انجمن های خیریه و یا کارهای داوطلبانه، جلسات دورهمی و یا کلاسهای هنری یا ورزشی) لحظه به لحظه بر احساس رضایت شما از زندگی افزوده می شود و بعد از مدتی از این همه پیشرفت در روابط اجتماعی شگفت زده خواهید شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا