در دیدار اول با خواستگارم چطور رفتار کنم ؟

در دیدار اول با خواستگارم چطور رفتار کنم ؟
  • در دیدار اول با خواستگارم چطور رفتار کنم ؟

    در دیدار اول با خواستگار خود ممکن است احساس عصبی و بی‌تجربگی کنید؛ اما با رعایت برخی نکات می‌توانید رفتار مناسبی داشته باشید. ابتدا باید به دقت و با حوصله به حرف‌هایشان گوش دهید و در مورد سوالاتی که از شما می‌پرسند، پاسخ دهید. لازم است به خودتان و خودتان اعتماد کنید و بدانید که این دیدار برای شما هم مهم است و نباید به خودتان فشار بیاورید. همچنین، باید به نحو مناسبی پوشیده شده و ظاهری تمیز و مناسب داشته باشید. در طول دیدار، باید از رفتار متعادل و با احترامی پیروی کنید و به هیچ وجه بی‌احترامی و بی‌توجهی نشان ندهید. در نهایت، بهتر است از این فرصت برای شناخت بهتر یکدیگر استفاده کنید و در صورتی که احساس مطابقت دارید، از ادامه رابطه خبر دهید.

    • اول از همه اینکه جوری برنامه ریزی کنید که سر موقع سر قرار برسید. دیر نکنید. دیر رسیدن فقط نشانه بی توجهی و بی نظمیه نه چیز دیگه. بعضی ها فکر می کنن باید کاری کنن که طرف مقابل منتظر بمونه. اما دوستای من در نظر داشته باشید که کلا قرار اول ، قرار پر استرسیه. پس اگه بخواین طرفتون رو در انتظار بگذارید بیشتر مضطرب و عصبی میشه و به ضرر خودتون تموم میشه.
    • لطفا در طول ملاقات به لباس، تیپ و ظاهرتون فکر نکنید. هرچی می تونید قبل از قرارتون توی آینه نگاه کنید و خودتون رو ورانداز کنید ، اما موقع دیدن طرف مقابل باید انرژی و توجهتون متمرکز اون باشه ، نه اینکه نگران ظاهرتون باشید و مدام خودتون رو چک کنید.
    • به هیچ وجه در حین قرار از چیزی گله و شکایت نکنید. دوستای عزیزم با غرغر کردن و ایراد گرفتن از غذا ، محل قرار ، سرویس دهی ، ترافیک و ….. با کلاس بودن شما و اینکه با جاهایی خیلی شیک تر و بهتر حال می کنید ، ثابت نمی شه. با غرغر کردن جذابیتتون از بین میره.
    • موبایل رو داخل کیفتون نگه دارید و تا آخر قرار کاری بهش نداشته باشید . چک کردن مدام موبایل ، SMS زدن و ور رفتن با موبایل بهترین کار ممکن برای نشون دادن بی توجهی به طرف مقابلتون هست. به خصوص دخترای جوون که خیلی به موبایلشون وابسته هستن باید بیشتر مواظب باشن.
    • در طول مکالمه با خواستگارتون لبخند بزنید. لبخند زدن حس آرامش رو در طرف مقابل ایجاد می کنه و جذابیت شما رو دوچندان می کنه. مطمین باشید چهره تون با لبخند خیلی زیباتر میشه.
    • موقع سفارش غذا یا نوشیدنی حتما چیزی سفارش بدید. اگه فکر می کنید با سفارش ندادن ، با کلاس تر ، زنانه تر یا اسرار آمیزتر به نظر می رسید ، در اشتباه هستید. وقتی چیزی سفارش نمی دید به معنی اینه که از گفتگو و قرار راضی نیستید و یا کلا احساس راحتی نمی کنید. در ضمن غذای خیلی گرون یا خیلی ارزون هم سفارش ندید.
    • در حین گفتگو ساکت و کم حرف نباشید . گاهی ساکت بودن باعث میشه طرف فکر کنه مغرورید یا دختر سردی هستید و هیجانی راجع به هیچ چیز ندارید. حتی اگه ذاتا کم حرف و آروم هستید باز هم نباید اجازه بدید مرد روبروتون متکلم وحده بشه. گه گاه سوال هایی ازش بپرسید. سوال هایی در زمینه کارش، خانواده اش، سرگرمی هاش ، علایقش و ….و البته چیزهایی که در اولین جلسه نباید راجع بهش بپرسید : در مورد رابطه های قبلیش و اینکه چقدر حقوق می گیره و توی حساب بانکی اش چقدر پول داره.
    • برعکس اش هم البته صادقه. زیاد پرحرفی نکنید. این قرار مربوط به هردوی شماست. قرار نیست شما فقط مرکز توجه باشید و مدام از خودتون تعریف کنید. گاهی خانم ها در مواجه با خواستگار شروع می کنن به شمردن هنرها ، شایستگی ها ، افتخاراتی که در زندگی کسب کردن، فضایل ،دارایی ها و اصل و نسب خانوادگی شون. دوستان من شما برای یک مصاحبه کاری نیومدید که بخواید سابقه درخشان خودتون رو به رخ بکشید. بگذارید آروم آروم و به وقتش خواستگارتون با خصوصیات خوب و ارزش هاتون آشنا بشه و شما رو کشف کنه.
    • همچنین اینو هم باید بگم که ملاقات اول برای طرف روبرو هم مصاحبه کاری نیست. کار جالبی نیست که سوال هاتون رو مسلسل وار روی خواستگار بمباران کنید. آروم پیش برید. وسط صحبت ها خاطره ای از دوران بچگی یا طنزی جالب گفتن می تونه گفتگو رو جذاب تر کنه و استرس هر دو نفر رو کم کنه. عجله نکنید. در حین گفتگو یواش یواش فرصت سوال کردن پیش میاد و کم کم به جواب سوال هاتون می رسید.
    • درباره خواستگارهای قبلیتون صحبت نکنید. شاید فکر کنید با اشاره به اینکه خواستگارهای زیادی داشتید به قدر و قیمتتون اضافه میشه اما دوستای من دقیقا برعکسه و بازخورد منفی روی مرد روبروتون داره. پس بازارگرمی ممنوع.
    • اگه از شما درباره رابطه قبلیتون پرسید خیلی کلی جواب بدید. اگه قبلا رابطه ای داشتید بهش اشاره کنید و بگید که به خاطر یک سری مشکلات اون رابطه به سرانجام نرسیده. هرگز وارد جزییات و اینکه طرف قبلیتون کی بوده و مشکلاتتون چی بوده، نشید. سفره دلتون رو باز نکنید و مسیر بحث رو عوض کنید. کلا بار اول وقت خوبی برای اینکه خواستگارتون از ریز به ریز زندگیتون باخبر بشه نیست. تعریف کردن جزییات زندگیتون رو بگذارید برای بعد.
    • لطفا سریع با طرف مقابلتون صمیمی نشید. اگه خواستگار رو پسندیدید این موضوع رو در دلتون نگه دارید و در رفتارتون ذوق زدگی رو نشون ندید. یه کم به خودتون زمان بدید. بهتره حساب شده و بااحتیاط پیش برید.

    امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا