چگونه در کنار مردان جذاب به نظر برسیم؟

چگونه در کنار مردان جذاب به نظر برسیم؟
  • چگونه در کنار مردان جذاب به نظر برسیم؟

    امروزه برای خیلی از زنان، جذابیت مردان بسیار مهم است. با این حال، جذابیت یک زن نیز برای مردان بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی چگونگی جذاب به نظر رسیدن در کنار مردان پرداخته می‌شود.

    ۱. اعتماد به نفس

    اعتماد به نفس یکی از مهمترین عوامل جذابیت است. زنانی که اعتماد به نفس بالایی دارند، به نظر خودمان و دیگران جذاب و جذب کننده به نظر می‌آیند. برای داشتن اعتماد به نفس، باید خود را بپذیریم و باور داشته باشیم که هر کسی می‌تواند جذاب باشد.

    ۲. لباس‌ها

    لباس‌هایی که به ما می‌پوشانند، می‌توانند اثرات بسیاری بر روی جذابیت ما داشته باشند. برای جذاب به نظر رسیدن در کنار مردان، باید لباس‌هایی را انتخاب کنیم که با بدن ما سازگاری داشته باشند و به شکل منحصر به فردی را به ما بدهند. در ضمن، لباس‌هایی که متناسب با هوای محل قرار گرفتن ما هستند، نیز می‌توانند جذابیت ما را بیشتر کنند.

    ۳. بدن

    سلامت و تناسب اندام نیز از عوامل مهم جذابیت هستند. برای داشتن بدنی سالم و تناسب اندام، باید توجه به سبک زندگی و تغذیه داشته باشیم. ورزش کردن و خوردن غذاهای سالم، می‌تواند به ما کمک کند تا بدنی سالم و جذابی داشته باشیم.

    ۴. رفتار

    رفتار ما نیز می‌تواند در جذابیت ما تأثیرگذار باشد. رفتار ما باید با محیط اطراف سازگاری داشته باشد و باید با دیگران به شکلی مناسب و محترمانه رفتار کنیم. درضمن، رفتار ما نیز باید با اصول و ارزش‌های ما سازگار باشد.

    ۵. گفتار و زبان بدن

    زبان بدن و گفتار ما نیز می‌تواند در جذابیت ما تأثیرگذار باشد. باید به شیوه حرف زدن و نحوه رفتار خود دقت کنیم. باید با احترام با دیگران حرف بزنیم و زبان بدن خود را درست به کار ببریم. درضمن، نحوه لبخند زدن و چشمک زدن نیز می‌تواند در جذابیت ما تأثیرگذار باشد.

    در نهایت، جذابیت یک زن نه تنها برای مردان، بلکه برای خودشان و دیگران نیز مهم است. با رعایت این نکات، می‌توانید در کنار مردان جذاب به نظر بیایید.

    دیگر نیازی به نگرانی برای وقت گذروندن با مرد ها نیست، مرد ها هم انسان هستند! و همچنین بدونید که هیچکس کامل نیست. با دونستن این که چطوری با مردها ارتباط برقرار کنید، و با یاد گرفتن این که چطوری در کنار اون ها مطمئن و با اعتماد به نفس و جذاب باشیم، میتوانید در کنار اون ها بسیار عادی رفتار کنید.

    بخش ۱ – شروع گفتگو با مردان

     

    درباره علایقشان بپرسید.

    شما همیشه میتوانید با شروع یک گفتگو با اون ها مطمئن به نظر برسید. هیچ راهی بهتری برای شروع یک مکالمه از این که از علایقشان بپرسید، وجود ندارد. برای مثال میتوانید درباره اینکه چه ورزش هایی رو دنبال میکنند یا اینکه چه علایقی در فیلم، هنر ، موسیقی دارند، شروع کنید.

    • برای مثال میتونید بگید که “آخر هفته گذشته من این فیلم ترسناک رو دیدم ، تو حالا دیدیش؟ “.
    • سعی کنید تا جایی که میتونید راجع به علایقشون سوال بپرسید تا گفتگو رو زنده نگه دارید. به حرف هاشون گوش کنید و نسبت به علایقشون واکنش مثبت نشون بدید.

    سعی کنید شوخ طبع باشید و بخندید.

    سعی کنید با شوخی کردن جو رو صمیمی نگه دارید. شما میتونید با تعریف کردن یه داستان یا اتفاق خنده دار که واسه خودتون افتاده این کارو بکنید. و همچنین اگر اون ها هم برای شما داستان مشابه ای تعریف کردند، بخندید حتی اگر شده مصنوعی!

    • اگر شما خوب جک تعریف میکنید، هرچند که سعی کنید زیادی لوده بازی درنیاورید. این میتونه شما رو سبک جلوه بده.

    ازشون تعریف کنید.

    همه عاشق اینن که ازشون تعریف بشه. اگر اون فرد در زمینه ای مهارت دارد یا ویژگی خاصی دارد یا اینکه اون فرد ظاهر خوبی دارد، میتونید از اون ها تعریف کنید.

    با کسی وقت بگذرونید که باهاش راحت هستید.

    شما با وقت گذروندن بیشتر با مرد ها میتونید به تدریج بفهمید که با چه کسی بیشتر راحت هستید. با پسر های خانواده تان بیشتر وقت بگذرانید ( پدر ، برادر یا شاید پسر عمویتان ) این کار بسیار مفید است.

    • وقتی که شما با آن ها وقت میگذرانید، سعی کنید به چیزهایی که آن ها میگویند دقت کنید، همچنین از اون ها بپرسید که “مردها از چه چیزهایی برای گفتگو خوششون میاد؟” یا هر سوالی که از آن ها دارید.

    تمرین کنید که گفتگوتون چطوری پیش میره.

    شما میتونید با تمرین کردن این که دفعه بعدی که اون ها رو میبینید چه خواهید گفت، اعتماد به نفس زیادی بدست بیارید.

    • یک لیست از مواردی که باهاش میتونید یک گفتگو رو آغاز کنید رو بنویسید و روی حالات چهره تون زمانی که میخواید این ها رو بگید دقت کنید.
    • اگر که میخواین تو مکالمه هاتون شوخی هم بکنید، این جک ها رو پیش خودتون تمرین کنید.

    برای این که جذاب به نظر برسید نباید زیادی صحبت نکنید.

    وقتی با مرد ها میگردید ، ممکن است بدون این که خودتان متوجه شوید زیادی صحبت کنید! سعی کنید با پرسیدن سوال جو رو عوض کنید و گاهی اوقات یک شنونده باشید . میتونید گاهی اوقات به اینکه زیادی صحبت کردید هم اعتراف کنید و بگید : “عذر میخوام من زیادی صحبت کردم، یکم از خودت بگو”.

    • راهنمایی: شما ازونجایی میتونید بفهمید دارید زیادی صحبت میکنید که میبینید شما تنها کسی هستید که صحبت میکنه و بقیه ساکت هستند، یا از نشونه های دیگرشم اینه که بقیه دائما به گوشی یا ساعتشون نگاه میکنند.

    یک شنونده خوب باشید.

    ازشون بخواید که اون ها از خودشون صحبت کنند، و به اون ها این شانس رو بدید که صحبت کنند. وقتی که اون شخص دارد صحبت میکند، همه حواس پرتی هارو از خودتون دور کنید ( گوشی تون رو کنار بذارید، تلویزیون رو خاموش کنید و… ) تماس چشمی برقرار کنید و به اینکه شما چی میخواید جواب بدید فکر نکنید چون در این صورت شما دیگر یک شنونده نیستید. شما وقتی که دائما به گوشیتون خیره میشید یا مثلا میگید “چی؟” یا “دوباره تکرار میکنی؟” اصلا حس خوبی به طرف نمیدید.

    • در حین صحبت طرف مقابل برای این که نشان دهید که کاملا دارید به اون شخص توجه میکنید میتونید بگید “اوهوم” یا با سرتون حرفاشون رو تایید کنید.

    بخش ۲ – اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.

     

    به کسی که هستید افتخار کنید.

    شما با دونستن ارزش خودتون و اینکه خودتون باشید میتونید اعتماد به نفستون رو بالا ببره و شما جذاب تر به نظر برسید. آیا شما در یک ورزش خاص تبحر دارید؟ یا در نوشتن خوب هستید؟ دوستان و خانواده شما چه ویژگی هایی از شما را دوست دارند؟ ارزش های خودتون رو بدونید.

    • یک لیست از ویژگی ها و توانایی هایی که دارید تهیه کنید . یکبار در هفته به این لیست نگاه کنید تا به خودتون یاد آوری کنید که شما چه کارهایی از دستتان برمی آید!

    ذهن خودتون رو مدیریت کنید.

    اگه شما دائما به خودتون میگید که ” من نمیتونم این کارو انجام بدم، بعدش اونا فکر میکنن که من یه آدم دست و پا چلفتی و بی عرضه هستم ” شما حتما باید این تفکرات رو تغییر بدید، لیستی که شما از توانایی ها و استعداد هایتان تهیه کردید رو به یاد بیارید و به خودتون بگید که شما آدم جالبی هستید و دیگران حتما از صحبت با شما لذت خواهند برد.

    یکی از دوستانتون رو همراه خودتون بیارید.

    شما میتونید هر موقعیتی که با مرد ها دارید رو با آوردن یکی از دوستاتون تسهیل کنید. پس یکی دو تا از دوستانتون رو بیارید. به این صورت شما میدونید که حمایت اون ها رو دارید و حتی اگر چیزی بد پیش رفت اونا میتونند گفتگو رو ادامه بدند و همین باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما میشه.

    • سعی کنید یکی از دوستانتون که با اون مرد آشنایی دارد رو بیارید، در این صورت آشنایی اون دو فرد باعث میشه که دیگه شما نیازی به یک صحبت آغازین نداشته باشید.

    بخش ۳ – حالا عمل کنید!

     

    تماس چشمی برقرار کنید.

    شما با برقرار کردن ارتباط چشمی با شخصی که در حال صحبت است میتونید اعتماد به نفس خودتون رو نشون بدید. تماس چشمی علاقه و مشتاق بودن شما برای اون گفتگو رو نشون میده و شما این حس رو به این مرد میده که صحبت اون شخص براتون مهمه و اون شخص آزادانه تر صحبت خواهد کرد و شما در نظر  جذاب تر به نظر می رسید.

    مطمئن و جذاب لباس بپوشید.

    همیشه مناسب اون موقعیت پیش آمده، لباس بپوشید. اگر این یک موقعیت رسمی است پس یک لباس رسمی بپوشید. و همچنین مطمئن شوید که در اون لباس راحت هستید و بیشترین اعتماد به نفس رو دارید.

    • سعی کنید لباس هایی بپوشید که با پوست بدنتان هماهنگی داشته باشد، این باعث میشود که شما زیبا تر به نظر برسید.

    حالت بدن خوبی داشته باشید.

    وضعیت قرار گیری بدنتون در هنگام نشستن میتونه سیگنال های اطمینان زیادی داشته باشه. برای این که جذاب به نظر برسید همیشه سعی کنید که هیچوقت سرتون رو پایین نندازید، و سرتون رو بالا بگیرید و شانه هاتون رو صاف کنید. همچنین در هنگام راه رفتن نیز قدم های عادی بردارید، نه زیادی تند و نه آروم. دست ها تون رو آزاد بکنید و خودتون رو ریلکس کنید.

    سعی کنید زیادی جُم نخورید.

    گاهی اوقات افراد نگران و ناآرام به نظر میرسند، چون که نمیدونند هنگام حرف زدن با دست هاشون باید چیکار کنند، سعی کنید دستهاتون رو تو جیباتون بذارید یا اگه نشستید، دستاتون رو میز بذارید و اونارو رها کنید. همچنین میتونید یه چیزی بگیرید دستاتون که این میتونه کیفتون باشه یا یک بطری آب.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا