تفاوت ارگاسم در مردان و زنان

تفاوت ارگاسم در مردان و زنان
  • تفاوت ارگاسم در مردان و زنان

    ارگاسم یک احساس شدید لذت بخش است که برای بسیاری از مردان و زنان حین فعالیت جنسی رخ می دهد. اما آیا تفاوتی بین ارگاسم مردان و زنان وجود دارد؟ در اینجا به بررسی تفاوت هایی که بین ارگاسم مردان و زنان وجود دارد، می پردازیم.

    تفاوت های فیزیولوژیکی:

    یکی از تفاوت های اساسی بین ارگاسم مردان و زنان، تفاوت های فیزیولوژیکی آنها است. در مردان، بیشترین لذت در هنگام انزال (ejaculation) رخ می دهد. هنگامی که مردان ارگاسم می گیرند، ماهیچه هایی که در اطراف بیضه ها و ازاد کردن مایع منی نقش دارند، به شدت انقباض می کنند و باعث ایجاد لذت شدیدی در آنها می شود.

    در زنان، تفاوت های فیزیولوژیکی بسیار پیچیده تر است. در حالی که برخی از زنان در هنگام ارگاسم احساس انقباض و تنش در ماهیچه های واژنی و محیطی خود می کنند، برخی دیگر در این زمینه احساس لذت شدیدی نمی کنند. همچنین، برخی از زنان به اندازه کافی تحریک نمی شوند تا به ارگاسم برسند، در حالی که برخی دیگر به سرعت و با آسانی ارگاسم می گیرند.

    تفاوت های رفتاری:

    تفاوت های دیگری که بین ارگاسم مردان و زنان وجود دارد، تفاوت های رفتاری آنها است. برخلاف مردان، زنان به شدت متمایل به تمرکز بر روی ارتباط عاطفی و روابط بین فردی هستند. به همین دلیل، برای زنان ارگاسم در کنار ایجاد فیزیکی، به وجود آوردن شرایط روانی و روابط اجتماعی مثبت نیز اهمیت دارد.

    به علاوه، برای زنان عوامل مثل تناسب جنسی و احترام متقابل در روابط جنسی بسیار مهم هستند. برخلاف این، برای بسیاری از مردان فقط ارگاسم حین رابطه جنسی مهم است و اهمیتی به عوامل روانی و اجتماعی نمی دهند.

    نتیجه گیری:

    با این حال، تفاوت های بین ارگاسم مردان و زنان به هیچ وجه نباید به عنوان یک نقطه ضعف یا قوت برای هیچ یک از جنس ها تلقی شود. هر فرد باید به دنبال لذت بخش ترین روش برای ارگاسم خود باشد، بدون توجه به جنسیت خود و تفاوت هایی که در این زمینه وجود دارد. همچنین، تفاوت های بین ارگاسم مردان و زنان می تواند به عنوان یک فرصت برای یادگیری و بهبود روابط جنسی در زوجین مختلف در نظر گرفته شود.

    به طور کلی رسیدن به اوج لذت جنسی برای مردان یک امر بیرونی و برای زنان یک امر درونی محسوب میشه.

    یعنی خانم ها بیشتر از حالت روانی میتونند به لذت جنسی دست پیدا کنن، به خاطر همینه که مردها بعد از ارگاسم و اوج لذت جنسی خسته و خواب آلود میشوند و زنان پر انرژی و پر حرفتر.

    این خستگی در مردان و انرژی مضاعف در زنان پس از برقراری رابطه در مقابل هم خیلی از وقتها میتونه باعث ایجاد ناراحتی تنش یا حتی دعوا بین زوجین بشه!

    بهترین راهکار برای این موضوع:

    بهترین راهکاری که متخصصان برای پیشگیری از این ناراحتی ها پیشنهاد میکنند اینه که زن و شوهرها کمی همدیگرو بیشتر و بهتر درک و حمایت کنن و به نیاز های همدیگه توجه نشون بدهن!

    این درک و حمایت میتونه به این صورت باشه که مرد در ابتدا رضایت جنسی همسرش رو کسب کنه و اون رو به ارامش روحی روانی برسونه و بعد خود در ادامه رابطه به اوج لذت جنسی برسه.

    زنها هم باید بدانن که مردها بعد از ارگاسم کوچکترین انرژی براشون باقی نمیمونه که بخوان تمام وقایع اتفاق افتاده رو مرور کنندبنابرین بهتره به اونها اجازه بدهید که کمی خواب و استراحت کنن، و دوباره انرژی درونی خودشون رو بدست بیارند.

    شیک اندیش

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا