چه چیزی سبب برانگیخته شدن جنسی زنان و مردان می شود ؟

برانگیخته شدن جنسی زنان و مردان
  • چه چیزی سبب برانگیخته شدن جنسی زنان و مردان می شود ؟

    زمان مطالعه : < 1 دقیقه

    تحریک جنسی مردها

    مردان به سادگی می توانند تحریک شوند . مردان از طریق بینایی و با دیدن جذابیت فیزیکی  یک زن ، برانگیخته میشوند. سلامت بدنی ، تناسب اندام و زیبایی چهره می تواند یک مرد را جذب خود کند.درون لایه های عمیق ذهنی و در ناخود آگاه یک مرد در طی هزاران سال یک مرد طوری برنامه ریزی شده تا برای بقای نسل به سمت زنانی که از لحاظ فیزیکی و جسمی سالم هستند جذب شود.البته یک مرد فقط به خاطر معیار های ظاهری با یک زن ازدواج نمیکند اما به صورت کلی در برانگیخته شدن مردها ظاهر زنان بسیار تاثیر گذار است.

    تحریک جنسی خانمها

    اما برانگیخته شدن در زنان فرق دارذ. برانگیخته شدن جنسی در زنان هنگامی رخ می دهد که در سطح ناخودآگاه نیاز ها و خواسته هایش توسط مرد برطرف شود.نیازهایی چون احساس امنیت و رفع نیازهای مالی می تواند زن را در کنار یک مرد قرار دهد. سالها دانشمندان تلاش کردند تا بتوانند قرصی چون ویاگرا برای زنان تولید کنند اما این نوع قرص ساخته نشده چون طبیعت زن را طوری طراحی کرده تا جذب بهترین مرد شده و بتواند در کنار او تشکیل خانواده داده و نسل بشر ادامه پیدا کند.

    زنان به صورت کلی عاشق مردان محکم و خشن، جاه طلب، دارای اعتماد بنفس و البته ماجراجو می شوند. افرادی که چهره و عضلاتی مردانه دارند و یا کسانی که دارای جایگاه اجتماعی بالایی هستند هم برای زنان جذاب هستند.به همین دلیل یک خودرو لوکس یا مردی با لباس هایی مرتب و گران قیمت به همان اندازه یک زن را تحریک میکند که یک بدن خوشفرم و صورت زیبا

    مردان را تحریم میکند.این به این معنی نیست که زنان مادی گرا هستند، بلکه طراحی بیولوژیکی زنان به این شکل است که مردی قدرتمند و دارای قدرت رابدست آورند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا