با استفاده از ذهنتان ثروتمند شوید

با استفاده از ذهنتان ثروتمند شوید
  • با استفاده از ذهنتان ثروتمند شوید

    “ذهن ثروتمند” یعنی چه؟ آیا این یک چیز اسرار آمیز است که برخی از ما تنها با خواندن کتاب های مرتبط با آن، به آن دسترسی دارند؟

    در واقع، ذهن ثروتمند، یک حالت ذهنی است که شما می توانید به آن دست یابید. این حالت ذهنی شامل برخی از ویژگی های ذهنی است که می تواند باعث شده تا شما بیشترین ظرفیت خود را برای رسیدن به ثروت، موفقیت و خوشبختی به کار گیرید.

    در اینجا، به برخی از اصول اساسی “ذهن ثروتمند” می پردازیم:

    ۱- ایجاد تصویری ذهنی مثبت: برای داشتن یک ذهن ثروتمند، شما باید به خودتان اجازه دهید تا تصور کنید که در آینده به چه چیزی دست خواهید یافت. برای این کار، شما باید تصویری ذهنی از آینده خود ایجاد کنید که در آن، شما در حال داشتن یک زندگی پر از ثروت، موفقیت و خوشبختی هستید.

    ۲- فراگیری و توسعه مهارت های مالی: یک ذهن ثروتمند، باید با اصول مالی آشنا باشد. شما باید مهارت های مالی خود را توسعه دهید و برای رسیدن به ثروت، باید درک کاملی از اصول مالی داشته باشید.

    ۳- استفاده از قدرت اراده: شما باید به خودتان اجازه دهید که با اراده قوی خود، به هدف های خود برسید. شما نباید در مواجهه با نوعی از شکست، از رویاهای خود پشیمان شوید.

    ۴- تمرین مداوم: برای داشتن یک ذهن ثروتمند، شما باید به طور مداوم تمرین کنید. شما باید به شکلی تمرین کنید که ذهنتان به یک حالت ثروتمندی عادت کند.

    ۵- اعتماد به نفس: شما باید به خودتان اعتماد کنید. شما باید باور داشته باشید که شما می توانید به هدف های خود برسید و ثروتی که می خواهید را به دست آورید.

    ۶- ارتباط با افراد موفق: شما باید با افرادی که در زمینه های مختلف موفقیت های زیادی را کسب کرده اند، ارتباط برقرار کنید. شما باید از تجربیات آنان استفاده کنید و در این زمینه از آنان یاد بگیرید.

    خلاصه:
    برای داشتن یک ذهن ثروتمند، شما باید به خودتان اجازه دهید که به طور مداوم به این موضوع فکر کنید و با استفاده از روش های مختلف، این حالت ذهنی را در خودتان ایجاد کنید. همچنین، باید به مهارت های مالی خود توجه کنید، با افراد موفق ارتباط برقرار کنید و همیشه به خودتان اعتماد کنید.

    به نام خداوند سمیع و بصیر،خطاپوش بخشنده بی نظیر

    برای اینکار ابتدا باید باور وایمان داشته باشید که تنها راه ثروتمند شدن،سخت کار کردن یا فقط کارهای فیزیکی سخت نیست. ذهن انسان فوق العاده قدرتمند و سازنده است اما بسیاری از ما انسانها روش صحیح استفاده از آن را و یا استفاده از آن در حد و اندازه هایی که تفاوتی ایجاد میکند را نمیدانند و آگاهی از آن ندارند. اکثر مردم متاسفانه بجای استفاده از نیروی ذهن و ثروتمند شدن و رسیدن به استقلال مالی با قدرت ذهن،در رویای یک شبه ثروتمندشدن هستند.

    آنها نمیدانند بجای اینکه بدنبال پول و ثروت بیشتر باشند،باید خلق ثروت را باید یادبگیرند.یک شبه پولدار شدن را فراموش کنید و به این توجه و تمرکز کنید که چگونه میتوانید ثروت را خلق کنید،البته به یاد داشته باشید که این یک فرایند زمانبر است.

    خب،اصلا چگونه با استفاده از نیروی ذهن میتوان ثروتمند شد و ثروت بیشتری جذب کرد؟

    در شروع کار شما به یک تصویر کاملا شفاف  از خواسته خودتان دارید،تصویری که در آن اهداف شما مشخص و روشن باشد.زمانی که شما یک هدف مشخص و روشن داشته باشید،ذهن و ضمیرناخودآگاه شما همیشه در پی فرصت و موقعیت هایی است تا اهداف شما را عملی کند.ذهن ناخودآگاه زمانی که یک هدف واضح و مشخصی را تعریف شده ببیند،شروع به فعالیت میکند.

    انسانهای معمولی در ۹۰ درصد مواقع طبق برنامه ریزی ذهنی داخلی خود عمل میکنند.ضمیر ناخودآگاه ما با کارهایی که در سالهای ابتدایی زندگی خودمان انجام داده ایم،به علاوه اعتقادات و باورهایی که در حال حاضر نسبت به پول داریم، برنامه ریزی و پروگرم شده است.

    مانند رانندگی کردن،شما هنگام رانندگی مرتبا به رانندگی اتومبیل فکر نمیکنید،ذهن شما اینکار را بصورت ناخودآگاه انجام میدهد،ذهن شما برای راندن اتومبیل برنامه ریزی شده است.بیشتر مواقع به یاد نمی‌آورید که چگونه به مقصد رسیدید فقط یادتان می‌آید که به آنجا رسیدید. دلیلش این است که برنامه‌ریزی داخلی شما همه‌ این کارها را انجام میدهد.چشمتان چراغ قرمز را میبیند و بصورت خودکار فرکانسی به پایتان ارسال میکند تا حرکت کرده و ترمز را فشار دهد.

    این اتفاق درمورد پول هم صادق است،ما طوری برنامه ریزی شده ایم که طرز فکری فراوان و موفقیت‌آمیز درمورد پول و ثروت داشته باشیم. اگر برای پرداخت قبضهایتان میکوشید یا بدهکار هستید یا در آسایش نسبی هستید و فکر میکنید که هرگز ثروتمند نمیشوید،شما بر روی نداشته هایتان تمرکز و توجه کرده اید و طبق قانون جذب به هر چیزی که فکر و تمرکز کنید بیشتر از آن چیز به زندگی شما جذب میشود و شما آن را دریافت خواهید کرد.بیشتر ثروتمندان طرزفکر فروان‌ نگر و موفقیت‌آمیز دارند. آنها میدانند و باور دارند که این جهان،جهانی پر از فراوانی و نعمت و ثروت است و بر روی فراوانی و نعمت و ثروت توجه و تمرکز دارند و چیزی که دریافت میکنند،نعمت و ثروت و فراوانی بیشتر است.

    شما چگونه فکر میکنید؟بر روی چه چیزی توجه و تمرکز میکنید؟ آیا طرزفکر فروان‌نگر و موفقیت‌آمیز دارید؟ یا طرز فکری کمبودنگر؟

    تا به حال خودتان را در ثروتمندی و آسایش تصور کرده اید؟آیا افکار کسانی را دارید که هیچوقت پول ندارند یا فکر می‌کنند پول است که پول می‌آورد یا ثروتمندی چیز خوبی نیست؟

    پس اگر می‌خواهید پول بیشتری در زندگی خود داشته باشید باید طرز فکرتان در مورد پول را تغییر دهید. قدرت ذهنی شما این توانایی را دارد که حساب بانکی‌تان را تغییر دهد. همین امروز اقدام کنید تا جادوی قدرت ذهن ثروتمند را مشاهده کنید.

    بعنوان مثال: در برخورد با یک فقیر در خیابان به چه چیزی فکر و توجه میکنید؟

    به اینکه خدایا چقدر فقیر است؟ یا به اینکه خدایا شکر که من همه چیز دارم و کمبودی ندارم و ثروت و پول،کم یا بیش،دارم؟

    فقر را مانند یک سکه تصور کنید،یک روی سکه نداشتن پول و ثروت و روی دیگر ان،داشتن پول و ثروت و فراوانی.به هر سمت سکه که بنگرید و برروی آن توجه و تمرکز داشته باشید همان را بدست خواهید آورد.این یک قانون است…

    ببینید که به کدام سمت سکه توجه و تمرکز داشته اید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا