انواع عکس سلفی و معنی و مفهوم آن

انواع عکس سلفی و معنی و مفهوم آن
  • انواع عکس سلفی و معنی و مفهوم آن

    انواع عکس سلفی و معنی و مفهوم آن

    با پیشرفت فناوری و موبایل‌های هوشمند، عکس‌های سلفی به یکی از رایج‌ترین انواع عکس‌ها در دنیای مدرن تبدیل شده‌اند. عکس سلفی به معنای گرفتن عکس از خود با دوربین موبایل یا دوربین دیجیتال است و در این روزهای اجتماعی، به یکی از مهم‌ترین ابزارها برای ارتباط با دوستان، خانواده و همچنین به اشتراک گذاری احساسات در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

    در این مطلب، به بررسی انواع عکس‌های سلفی و مفهوم و معنای هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

    ۱. سلفی کلاسیک:
    این نوع عکس سلفی شاید اولین نوع سلفی باشد که توسط عموم مردم گرفته می‌شود. در این نوع عکس، شخص یک دست برای گرفتن عکس به صورت عمودی نگه می‌دارد و با دست دیگر عکس را گرفته و با یک لبخند بزرگ به دوربین نگاه می‌کند.

    ۲. سلفی با اشاره‌گر:
    در این نوع عکس سلفی، شخص با یک اشاره‌گر به خود و موضوعی که می‌خواهد به آن اشاره کند، عکس می‌گیرد. این نوع سلفی بیشتر در جایی استفاده می‌شود که شخص می‌خواهد به موضوع خاصی اشاره کند.

    ۳. سلفی با پشت منظره:
    در این نوع عکس سلفی، شخص به همراه پشت صحنه فیلم یا عکس، عکس می‌گیرد. این نوع سلفی بیشتر در صنعت تلویزیون و فیلم سازی استفاده می‌شود.

    ۴. سلفی با دوستان:
    این نوع عکس سلفی بیشتر برای به اشتراک گذاشتن لحظات خوش با دوستان استفاده می‌شود. در این نوع سلفی، شخص با دوستانش عکس می‌گیرد و به دوربین لبخند می‌زند.

    ۵. سلفی با حیوانات خانگی:
    این نوع سلفی برای به اشتراک گذاشتن لحظات جالب با حیوانات خانگی استفاده می‌شود. در این نوع سلفی، شخص با حیوان خانگی خود عکس می‌گیرد.

    ۶. سلفی با محیط طبیعی:
    در این نوع عکس سلفی، شخص با پس زمینه‌ای از محیط طبیعی، عکس می‌گیرد. این نوع سلفی بیشتر برای نشان دادن زیبایی طبیعت و یادگیری درباره محیط زیست استفاده می‌شود.

    به‌طور خلاصه، عکس سلفی یکی از رایج‌ترین انواع عکس‌ها در دنیای مدرن است. هر نوع سلفی، مفهوم و معنای خود را دارد و بیشتر برای به اشتراک گذاشتن لحظات خوش با دوستان و خانواده استفاده می‌شود. با این حال، باید به یاد داشت که مصرف بیش از حد عکس سلفی ممکن است به سلامت روانی و عاطفی ما آسیب برساند. بهتر است از عکس‌های سلفی با اندازه‌ی معقول استفاده کنیم و در دنیای واقعی به ارتباطات شخصی و ارتباطات رو به رو اهمیت بدهیم.

    داری با خودت فکر میکنی تو عکس بعدیت از چه ژستی استفاده کنی!؟؟ بد نیست بدونی هر مدل سلفی چیز هایی رو در مورد شخصیت تو فاش میکنه!

    سلفی توی تخت خواب

    تو اولین ساعت های روز، بعد از یه خواب کامل و نوشیدن یه فنجون چای یا قهوه از نور روز استفاده میکنی تا یه عکس فوق العاده بگیری.

    اما حقیقت چیه!؟

    اعتراف کن با این سلفی فقط میخوای نشون بدی که حتی صبح ها با دست و روی نشسته و صورت بدون آرایش یا مو های ژولیده چقدر خوشگلی!

    سلفی با دوستانت

    یه گروه بزرگ دوستات و تو درست وسط قرار داری .دوس داری یه عکس با دوستات داشته باشی و به بقیه نشون بدی.

    اما حقیقت اینه:

    دوست داری خودت رو بین گروه بزرگی از دوستات نشون بدی تا بگی چقدر آدم معاشرتی فعال، و اجتماعی هستی.اما خودمونیم واقعن همیشه تو زندگیت اینقدر اجتماعی هستی!؟

    سلفی با غذایی که دستپخت خودته!

    به دوربین لبخند میزنی و با یه بشقاب پر لازانیا که به خوبی تزئین شده عکس میگیری.و زیر عکس مینویسیامروز فقط دست پخت خودم.

    اما حقیقت اینه:

    اعتراف کن چند ساعت جون کندی و کلی به این فکر کردی که زیر عکست چی بنویسیوقتی بالاخره سر میزت میشینی غذا خیلی وقته که سرد شدهسعی کن گاهی بدون گوشی و موبایل، فقط برای خودت ، از وقتت و روزت لذت ببرینیازی نیست چیزی رو به کسی اثبات کنی.

    سلفی در حال یوگا

    با یه نیم تنه پشت به دیوار میشینی و حرکاتت رو انجام میدییه دست جلو ویا اینکه وقتی تو باشگاهی یا روی تردمیل از خودت توی آینه عکس میگیری.

    اماحقیقت اینه:

    با افتخار هیکلت رو نشون میدی و خب واضحه که خیلی براش زحمت کشیدی، اما هم زمان یه چیز دیگه تو ذهنت هستمیخوای نشون بدی که چقدر فعال و پر تحرکی و همچنین خیلی خوش هیکلالبته نه فقط موقع ورزش کردن.

    سلفی با اعضای خانواده

    در اصل شاید نشه اسمش رو سلفی گذاشتصرفا یه عکسه از تو و اعضای خانوادت، که میتونه مامان، مامان بزرگ، یا خواهر کوچیکترت باشه و

    اماحقیقت اینه:

    شاید سیاه سفید یا رنگی یا حتی خیلی قدیمی باشه واما یه حقیقت وجود داره که اعضای خانوادت در اون عکس فوق العاده افتادنبا این عکس میخوای نشون بدی که چه ژن خوبی تو خانوادت داری و همه خوشگلن!

    سلفی با عشقت

    یه عکس دو نفره سلفی که خودتو به عشقت چسبوندی یا داری میبوسیشویا شکلک های عجیب غریب درمیارین.

    اما حقیقت اینه:

    با این عکس میخوای نشون بدی .واااییی ببینید من چه عشقی دارمچه خوشگله، چه خوش هیکلهچقدر بهم دیگه میایمیا اینو نشون بدی که بعد مدت ها گشتن نیمه گمشدت رو پیدا کردی تا دل دوستات رو بسوزونی و پز بدیغیر اینه!؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا