از دختران غیر مستقیم تعریف و تمجید کنید!

از دختران غیر مستقیم تعریف و تمجید کنید!
  • از دختران غیر مستقیم تعریف و تمجید کنید!

    سعی کنید از دختران غیر مستقیم تعریف کنید

    اگر در مراحل اول خواستگاری و پیشنهاد برای ازدواج هستید باید با اصول تعریف از دیگران آشنا باشید.

    تعریف کردن از دختران قلق خاص خود را دارد که باید طوری تعریف شود که هم سوءاستفاده نکنند و هم تعریف شما به نفع شما عمل کند.

     البته در روزهای اول آشنایی سعی نکنید خیلی تعریف و تمجید کنید. این مورد را در مقاله ای بنام راه تعریف و تمجید از دختران مفصل بحث کرده ایم.

    یعنی باید طوری تعریف و تمجید کنید که هدف خاصی بطور غیر مستقیم در تعریفها و تمجیدهای  شما وجود داشته باشند. این نوع تلقین مثبت باعث تغییر ملایم رفتار طرف مقابل شما می شود.

    چون خانمها به شدت احساسی هستند باید طوری تعریف کنید که آنها را به لحاظ احساسی درگیر کنید. آنها از اینکه بدانند شما در رابطه دقیقا دنبال چه رفتار خواستی هستید بهتر عمل می کنند و قضیه برایشان شفاف تر خواهد بود.

    مثلا شما در تعریف خود می گویید: ” من می دونم تو چجور آدمی هستی . یه آدمی هستی که کاملا مهربون و سرزنده رفتار می کنه و باهوش هم هست.”

    یا: “بهت می خوره آدم خیّری باشی و به دیگران کمک کنی”

    با این نوع تعریف و تمجید به طرف مقابل بطور ناخودآگاه و غیر مستقیم می فهمانید که شما درباره او چه فکر می کنید و او نیز بطور ناخودآگاه سعی می کند همانطور با شما دوستانه و سرزنده برخورد داشته باشد.

    شاید در قدم اول – که طبیعی هم هست – طرف از روی تواضع یا هر چیز دیگری مخالفت کند که : اتفاقا اصلا آدم مهربونی نیستم!! یا من برعکس کم حوصله و… هستم !! ولی در ذهن خودش احساس می کند در کنار شما باید یک مقداری سرزنده و مهربان و یا خیرخواه دیگران جلوه کند تا فرد جذاب تری بنطر برسد. این نوع تعریف و تمجید بصورت غیر مستقیم پیام شما را به طرف مقابل انتقال می دهد بدون اینکه مقاومت خاصی ایجاد کند.

    یعنی شما نیت و منظور خود را بطور مخفیانه در پیامها و تعریفهای خود جاسازی و به طرف مقابل انتقال می دهید.

    تعریف از دختران بدین صورت هم باعث می شود در ته دل خود احساس خوبی نسبت به شما پیدا کنند(همه از تعریف خوششان میاید) و هم با تعریف شما طرف مقابل متوجه خواسته های مخفی و غیرمستقیم شما می شود. این نکته را از یاد نبرید که به شدت از انتقاد پرهیز کنید.

    اگر سعی داشته باشید تمام خواسته های خود را مرتب تکرار کنید و یا فهرست کنید کمی خودخواه بنظر می رسید. گاهی لازم است در هنگام درخواستها کمی از خودتان ظرافت نشان دهید.

    البته بعد از ازدواج تعریف از دختران مقداری متفاوت می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا